Τηλεθέαση πρωινής ζώνης 18/5: Στα ύψη η Κατερίνα Καινούργιου - Μονοψήφια για τον Γιώργο Λιάγκα

Τι έδειξε το δυναμικό κοινό για τις ψυχαγωγικές εκπομπές

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Τηλεθέαση πρωινής ζώνης 18/5: Στα ύψη η Κατερίνα Καινούργιου - Μονοψήφια για τον Γιώργο Λιάγκα

Τα πάνω κάτω έχουν έρθει στην τηλεθέαση της πρωινής ζώνης λίγο πριν τις εκλογές της Κυριακής 21/5. Η σκαλέτα τους έχει αλλάξει κατά πολύ, αφού δίνουν χώρο και χρόνο στα πολιτικά πρόσωπα. Συγκεκριμένα, έχουμε δει σε ορισμένες εκπομπές να δίνουν συνεντεύξεις βουλευτές και αρχηγοί κομμάτων.

Για παράδειγμα πριν μερικές ημέρες η Κατερίνα Καινούργιου υποδέχτηκε τον Πρωθυπουργό της χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη και "έσκισε" για ακόμη μια φορά σε ποσοστά.

Τι συνέβη όμως χθες 18/5 στην τηλεθέαση πρωινής ζώνης

Το πρωί της Πέμπτης για ακόμη μια φορά η εκπομπή του ALPHA, Super Κατερίνα βγήκε πρώτη με 21,6% αφήνοντας κατά πολύ πίσω τον ανταγωνισμό (τέταρτα 21.2 - 21.5 - 24.0 - 22.5 - 23.8 - 21.2 - 20.5 - 19.1 - 22.4 - 19.6 - 23.7 - 22.2 - 19.4). Στην δεύτερη θέση έφτασε το Πάμε Δανάη του MEGA με 10,1% και τέταρτα 8.4 - 9.1 - 10.3 - 11.6 - 11.1.

Η ανατροπή ήρθε μετά, αφού ο Γιώργος Λιάγκας και το Πρωινό του ΑΝΤ1, παρόλο που έχουν και λίγο πιο ενημερωτικό τομέα δεν έχουνε πολιτικά πρόσωπα να μιλάνε στο πλατό ή τις κάμερες, και έτσι έχασε την τρίτη θέση αφού έκανε 8,7% (τέταρτα 6.7 - 10.5 - 10.3 - 8.3 - 9.8 - 8.8 - 8.1 - 9.1 - 9.4 - 11.5 - 7.2 - 6.9 - 6.9). Τον πέρασε λοιπόν το Ποιος είναι πρωινιάτικα του OPEN με 8,9% (τέταρτα 3.2 - 5.6 - 6.2 - 8.5 - 13.1 - 10.8 - 10.3 - 7.6 - 8.7 - 9.2 - 15.6 - 10.0 - 7.4).

Πρωινή ζώνη

  • ΣΚΑΪ: Πρωινό Μας 7,9
  • ALPHA: Super Κατερίνα 21,6
  • ΑΝΤ1: Το πρωινό 8,7
  • STAR: Breakfast at star 7,2
  • OPEN: Ποιος είναι πρωινιάτικα 8,9
  • MEGA: Πάμε Δανάη 10,1

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.