Ε ρε μανούλα μου τι έχει να γίνει την φετινή χρονιά στον ΑΝΤ1! Εμ όπου φτωχός, στα νούμερα εννοώ, κι μοίρα του. Δεν τους έφτανε εκεί στο Μαρούσι ή σφαγή με το Λιάγκα, ο χαμός με το κουτσό άλογο την μάγισσα που την έχουν πληρώσει χρυσάφι, τώρα έσκασε και το θέμα με Αρναούτογλου και Ράδιο Αρβύλα.
Θα διαβάσετε παρακάτω το ρεπορτάζ από την Τζώρτζια Συρίχα, που έχει πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά θα σας το πούμε σε μια γραμμή. Ο Κανάκης βάζει στο αδελφό κανάλι Maktv το Vinilio απέναντι από τον Γρήγορη Αρναούτογλου. Θα γελάσουμε.
Και μην ακούτε τώρα τις παπάτζες του Κανάκη ότι θέλουνε να μετακινήσουν εκεί την εκπομπή του στο Vinilio δήθεν για να το κρατήσουν μακριά από τα νούμερα τηλεθέασης και τον ανταγωνισμό. Άκρως ανταγωνιστικός τύπος είναι ο Κανάκης και η παρέα τους και θέλουν να αποδείξουν ότι το κανάλι που κάνει 2% μπορούν αυτοί να κάνουν τη διαφορά και να χτυπήσουνε ανταγωνιστικά όποιον έχουν απέναντι τους.
Το “βέτο” Κανάκη και η αντίδραση του Άρνι!
Μπορεί οι παλιές αγάπες να πηγαίνουν στον παράδεισο, οι παλιές κόντρες όμως μάλλον μοιάζουν περισσότερο με κολαστήριο, όταν δεν λένε να κοπάσουν και αντίθετα φουντώνουν. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, όμως όταν κάτι ενοχλητικό επαναλαμβάνεται, μόνο σαν κακός εφιάλτης μοιάζει.
Ένας τέτοιος συνειρμός να πω την αλήθεια μου πέρασε από το μυαλό, ότι μπορεί να συμβαίνει και με τη περίπτωση των “Ράδιο Αρβύλα”, που κάθε φορά με την επιστροφή τους “εξωστρακίζουν” και μετακινούν τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, μια περίπτωση που επαναλαμβάνεται μέσα στα χρόνια, προκαλώντας κάθε φορά, όπως μου μεταφέρουν, σεισμό πολλών ρίχτερ στην ήδη διαταραγμένη μεταξύ τους σχέση…. Οι “Ράδιο Αρβύλα” επιστρέφουν λοιπόν φορτσάτοι και έρχονται να ταράξουν και την φετινή χρονιά, τα “ήρεμα νερά” της συνεργασίας του Γρηγόρη Αρναούτογλου με τον ΑΝΤ1, προκαλώντας τσουνάμι αλλαγών και τρικυμία.
Θυμάστε που λέγαμε τις προάλλες ότι η εισβολή των Θεσσαλονικιών θα δημιουργήσει τεκτονικές αλλαγές στο πρόγραμμα του καναλιού; Το είπαμε… Κοιτάξτε λοιπόν τι θα γίνει τώρα που ο Αντώνης Κανάκης με την παρέα του από την Δευτέρα 11 Νοεμβρίου θα επιστρέψει στο κανάλι και για ακόμα μια φορά θα “στοχέψει” τον Γρηγόρη.
Η επιστροφή των “Ράδιο Αρβύλα” θα φέρει νέα δεδομένα και σημαντική ανατροπή, η οποία για πρώτη φορά στα χρονικά, θα πραγματοποιηθεί όχι σε ένα, αλλά σε δύο κανάλια. Με διπλή παρουσία σε δύο τηλεοπτικούς σταθμούς του ομίλου, οι «Ράδιο αρβύλα» θα βγαίνουν ζωντανά τόσο στον ΑΝΤ1 όσο και στο ΜΑΚ TV, εγκαινιάζοντας νέα late night ζώνη στο «αδελφό» κανάλι της Θεσσαλονίκης.
Σε καμία περίπτωση δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι κάτι τέτοιο γίνεται σκόπιμα, όμως όπως με ενημέρωσαν οι πηγές μου, αυτή την φορά η παρέα των “Ράδιο Αρβύλα” ήταν εκείνη που πρόβαλλε “βέτο” στην συμφωνία τους με τον ΑΝΤ1 για να ανοίξουν την ζώνη αυτή του ΜΑΚ TV, και το κανάλι αποδέχτηκε την πρότασή τους.
Διαβάστε επίσης: Το παράπονο του Γρήγορη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1 για τους Ράδιο Αρβύλα
Μέσω επιστολής τους που δημοσιοποίησε ο ΑΝΤ1, ο Αντώνης Κανάκης και οι συνεργάτες του γνωστοποίησαν τον νέο σχεδιασμό για το «Ράδιο αρβύλα» -και όχι μόνο- ο οποίος περιλαμβάνει ρεκόρ εμφανίσεων με συνολικά επτά εκπομπές την εβδομάδα, τρεις στον ΑΝΤ1 και τέσσερις στο MAK TV. Συγκεκριμένα, το «Ράδιο αρβύλα», μετά από τέσσερα χρόνια καθημερινής μετάδοσης, επιστρέφει στην αρχική του μορφή ως εβδομαδιαία εκπομπή, η οποία θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου και θα μεταδίδεται εφεξής κάθε Δευτέρα. Οι «Boomers» θα παίρνουν τη σκυτάλη κάθε Τρίτη και Τετάρτη στις 20:00 στον ΑΝΤ1.
Η μεγάλη έκπληξη βέβαια έρχεται όσον αφορά το «Vinylio», το οποίο, έπειτα από έναν χρόνο απουσίας, επιστρέφει με τέσσερις εκπομπές την εβδομάδα από τη συχνότητα του ΜΑΚ TV, κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 23:30. Με μια μορφή πιο «πειρατική» και με παρεΐστικη και ραδιοφωνική λογική, ο Αντώνης Κανάκης και οι συνεργάτες του, με στόχο -όπως αναφέρουν στην επιστολή τους- να κρατήσουν το «Vinylio» «μακριά από τον ακραίο τηλεοπτικό πρωταθλητισμό και τις υψηλές τηλεθεάσεις και να φιλοξενηθεί σε ένα πιο outsider κανάλι», ζήτησαν από τον Όμιλο ΑΝΤ1 να μεταφέρουν την εκπομπή στο κανάλι της Μακεδονίας.
Οι αλλαγές στην κατανομή των εκπομπών του Αντώνη Κανάκη φέρνουν ανασχηματισμό και στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, καθώς με βάση τα νέα δεδομένα το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» θα μεταδίδεται τελικά τέσσερις φορές την εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, το τηλεπαιχνίδι με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου θα παραμείνει στη ζώνη των 20:00 από την Πέμπτη έως και την Κυριακή, ενώ το «The 2night show», που μεταδίδεται Δευτέρα με Τετάρτη στη late night ζώνη του ΑΝΤ1, θα βρει… εσωτερικό αντίπαλο, το «Vinylio», που εγκαινιάζει μια νέα πρόταση στη μεταμεσονύκτια ζώνη. “Αδερφός” εναντίον “αδερφού”; Στην περίπτωση αυτή κάτι τέτοιο μου μοιάζει…
Θα αντιδράσει αυτή την φορά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι… Πάντως με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, περιμένουμε εάν με την “νέα πληγή” που άνοιξε στον Άρνι εκείνος αυτή την φορά θα αντιδράσει…
Οι “πληγές” του Γρηγόρη…
Δεν είναι η πρώτη φορά που η έλευση των “Ράδιο Αρβύλα” ξύνει τις “πληγές” του Γρηγόρη. Εδώ που τα λέμε ούτε οι πληγές του Φαραώ να ήταν… Να σας θυμίσω λοιπόν ότι έχει ξαναγίνει με τους “Ράδιο Αρβύλα” με την περίπτωση του “Εκατομμυριούχου“.
Τότε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είχε ρίξει αυλαία, με το παιχνίδι γνώσεων στις 14/10/2022. Στο φινάλε της εκπομπής ο παρουσιαστής είχε αποχαιρετήσει το τηλεοπτικό κοινό με μεγάλη συγκίνηση λέγοντας: «Αχ αυτό ήταν και για σήμερα αλλά αυτό ήταν και για τον πρώτο κύκλο του Εκατομμυριούχου. Κάπου εδώ θα σας αποχαιρετίσω και εγώ αλλά και το κοινό που ήταν υπέροχο.
Είστε υπέροχοι να το ξέρετε. Θ’ ανανεώσουμε το ραντεβού μας με την έναρξη του Μουντιάλ εδώ στον ΑΝΤ1, στις 21 Νοεμβρίου. Εύχομαι να είστε καλά, ξέρουμε ότι θα σας λείψουμε πολύ. Μας το έχετε στείλει το μήνυμα, το έχουμε λάβει το μήνυμα. Κάνουμε ότι μπορούμε να επιστρέψουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά! Γεια χαρά» ανέφερε.
Πολύς λόγος είχε γίνει και τότε στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ για “εξωστρακισμό” του παρουσιαστή και οι κάμερες των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών είχαν συναντήσει τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος αναφέρθηκε στην επιστροφή των «Ράδιο Αρβύλα», αλλά και στο τέλος του «Εκατομμυριούχου».
«Θα μας δείτε πάλι σε κάνα μήνα. Τα νούμερα ήταν συγκλονιστικά. Ήξερα από την πρώτη μέρα που έκανα το τηλεπαιχνίδι ότι μόλις αποφασίζουν να εμφανιστούν οι Ράδιο Αρβύλα, γιατί έχουν συμβόλαιο εκείνη την ώρα, εμείς θα σταματήσουμε» εξήγησε ο παρουσιαστής χωρίς να πει κάτι περισσότερο. Δεν τον είχε ενοχλήσει ούτε και τότε λέτε;
Και επειδή μιλάμε για το δημοφιλές παιχνίδι γνώσεων, να σημειώσουμε ότι την φετινή χρονιά, το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης τον Οκτώβριο.
Το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι γνώσεων ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,3% και 5,2 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο, 1.338.174 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄. Άνδρες και γυναίκες τέσταραν τις γνώσεις τους μαζί με τον Γρηγόρη και τους μοναδικούς παίκτες του, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους ανδρικό κοινό σκόραρε μέχρι και 22,8% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 21,4%.
Και τις Κυριακές του Οκτωβρίου, όμως, τα special επεισόδια του αγαπημένου τηλεπαιχνιδιού χάρισαν στους τηλεθεατές συναρπαστικές στιγμές και κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης. Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;»_Sunday Edition ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 13,5%, αλλά και στο σύνολο κοινού με ποσοστό 19,1%, ενώ το παρακολούθησαν 1.675.360 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄.