Survivor 4: Ο άγνωστος όρος στην συμφωνία ΣΚΑΪ - Ατζούν για την τηλεθέαση

«Χρυσάφι» η παραγωγή

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Survivor 4: Ο άγνωστος όρος στην συμφωνία ΣΚΑΪ - Ατζούν για την τηλεθέαση

Το Survivor 4 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ο ΣΚΑΪ φαίνεται να ποντάρει τα πάντα στο ριάλιτι επιβίωσης και όχι άδικα, αφού χρυσάφι απλώνεται στα πόδια των ανθρώπων του καναλιού και του Ατζούν Ιλιτζαλί, με τη συμφωνία τους να είναι προσεγμένη έως και την τελευταία λεπτομέρεια για κάθε επεισόδιο, που προβάλλεται.

Το παιχνίδι έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο διατηρεί το Survivor μόνιμα στην κορυφή της τηλεθέασης, ακόμη και απέναντι σε πολύ δυνατά προγράμματα, όπως το MasterChef και οι «Άγριες Μέλισσες». Είναι αρκετά πιθανό η πρεμιέρα στις 27 Δεκεμβρίου, σε μια εποχή όπου τα υπόλοιπα κανάλια είχαν μόνο κάποια εορταστικά προγράμματα, να έδωσε ένα προβάδισμα, αλλά σε κάθε περίπτωση η πρωτιά δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Survivor τηλεθέαση

Αυτό το γεγονός, όπως αναφέρει η «Real News» σχετίζεται με έναν όρο, που έχει τεθεί στη συμφωνία και αφορά τη ρήτρα τηλεθέασης, που προβλέπεται... διαβάστε τη συνέχεια για τον όρο που έχει βάλει ο Ατζούν για το Survivor στο Athensmagazine.gr