“Πάγωσαν” τα κορίτσια με την αποψινή 1/11 δοκιμασία του GNTM 5, καθώς έπρεπε να είναι σχεδόν γυμνές, προκειμένου να δώσουν το μήνυμα κατά του body shaming.

Η Mary Vitinaros με την Έλενα Γαλύφα θέλησαν να τους δείξουν ποζάροντας τι θα χρειαστεί να βγάλουν εις πέρας και αμέσως μετά η νικήτρια της προηγούμενης δοκιμασίας, δηλαδή η Γιέβα, έπρεπε να χωρίσει τις παίκτριες σε ζευγάρια, κάτι δύσκολο για όλες μιας και οι νέες παίκτριες δεν έχουν ενσωματωθεί ακόμα με τις παλιές και να διαλέξει μια που θα έπρεπε να ποζάρει με δύο διαφορετικές κοπέλες και μάλιστα θα κρινόταν στην χειρότερή της λήψη.

Το ντισαβαντάζ που έδωσε η Γιέβα

Η Μικαέλα όμως νευρίασε πολύ με την Γιέβα, η οποία και δεν έβαλε την Μάρα μαζί της ενώ εσκεμμένα ήθελε να τις χωρίσει, για να μην πάρει δύναμη η μια από την άλλη. “Αν είναι δυνατόν, αγκάλιασε την κόρη μου και μου έκανε εμένα νόημα ότι δεν θα φωτογραφηθούμε μαζί, έλεος!” είπε χαρακτηριστικά η πρώτη. 

Όσον αφορά την κοπέλα που έπρεπε να φωτογραφηθεί με 2 διαφορετικές κοπέλες, μια εκ των οποίων θα ήταν η Γιέβα, αυτή ήταν η Κάτια.

Η τηλεθέαση του GNTM στο επεισόδιο του Makeover

Όσον αφορά την τηλεθέαση, το GNTM 5 σημείωσε 14%, ένα αρκετά ικανοποιητικό ποσοστό αν  σκεφτεί κανείς πως απέναντι του παίζουν προγράμματα θηρία, όπως οι σειρές.

Prime time

  • ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 16,3
  • ΑΝΤ1: Εκτός υπηρεσίας 4,3
  • ΑΝΤ1: Παγιδευμένοι 13,8
  • OPEN: Ηρακλής 4,6
  • OPEN: Η δική μας οικογένεια 3,6
  • ALPHA: Παράδεισος των κυριών 18,9
  • ALPHA: Σασμός 27,8
  • ALPHA: Αυτή η νύχτα μένει 14,4
  • STAR: GNTM 14
  • ΜΕGA: Η γη της ελιάς 16,3
  • MEGA: Μαύρο Ρόδο 14,5
  • EΡT:  Χαιρέτα μου τον πλάτανο 3,2
  • ΕΡΤ: Κάνε ότι κοιμάσαι 4,5
  • ΣΚΑΙ: Το σμόκιν της συμφοράς 3,7

Τα τέταρτα: 11.4 – 17.7 – 12.1 – 16.6 – 14.6 – 11.7 – 12.5 – 16.5 – 14.0 – 13.1

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.