Dragons' Den: «Όταν έχεις να κάνεις με τενεκέδες» - Απέρριψαν την πρότασή του και αποχώρησε άρον άρον

Δεν το πήρε και τόσο καλά...

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Dragons' Den: «Όταν έχεις να κάνεις με τενεκέδες» - Απέρριψαν την πρότασή του και αποχώρησε άρον άρον

Πρεμιέρα έκανε απόψε 26/1 το βράδυ το Dragons Den μέσα από την συχνότητα του ΑΝΤ1 και οι επιχειρηματίες στάθηκαν μπροστά από τους Dragons και τους παρουσίασαν τις ιδέες τους (δείτε εδώ τα πρώτα λόγια του Σάκη Τανιμανίδη). Ωστόσο, ένας διαγωνιζόμενος ήρθε αντιμέτωπος με την απόρριψη, την οποία όπως φαίνεται δεν την πήρε και με τον καλύτερο τρόπο.

Συγκεκριμένα, το προϊόν που παρουσίασε προκάλεσε κυρίως αστεία συναισθήματα στους τέσσερις επενδυτές μιας και η τιμή για ένα μπρίκι ξεκινούσε από… 190 ευρώ.

«Ζητάω από εσάς 250.000 ευρώ και έχω σκοπό να δώσω το 5% της εταιρείας μου ή 8% σε πωλήσεις», είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Παργινός. Τότε, η Μαρία Χατζηστεφανή προσπαθούσε να καταλάβει σε τι διαφέρει το συγκεκριμένο μπρίκι από τα υπόλοιπα και γιατί είναι τόσο υψηλή η τιμή του, ωστόσο εκείνος οι λόγοι που παρουσίασε εκείνος δεν έπεισε κανέναν από τους τέσσερις dragons γι' αυτό και το ένα «όχι» διαδεχόταν το άλλο.

Απέρριψαν την πρότασή του στο Dragons' Den και τους είπε... τενεκέδες

«Δεν μπορώ να υποστηρίξω ένα προϊόν, το οποίο είναι λάθος και να σας οδηγήσω να ξοδέψετε και άλλα χρήματα. Εγώ προτείνω ό,τι παραγωγή έχετε κάνει να την δώσετε δώρο στους φίλους σας, να κλείσετε την εταιρεία και να ασχοληθείτε με τα υπόλοιπα προϊόντα» δήλωσε από πλευράς της η επενδύτρια.

Μάλιστα, την ώρα που αποχωρούσε ο διαγωνιζόμενος από την αίθουσα δήλωσε εμφανώς ενοχλημένος και είπε στην κάμερα: «Όταν έχεις να κάνεις με τενεκέδες… Δεν μπορούν να καταλάβουν την ποιότητα ενός προϊόντος άρα πρέπει να το κάνεις μόνος σου. Έκανα, δεν έκανα την συμφωνία, δεν δίνω δεκάρα! Θα το προχωρήσω γιατί το πιστεύω και κάποια μέρα θα καταλάβουν τι λέω».

Έτσι υποδέχτηκε το Twitter το Dragons Den

Το Twitter υποδέχτηκε με χαρά το νέο project του ΑΝΤ1 και μάλιστα όσοι γνωρίζουν και marketing έδωσαν τις δικές τους ιδέες. Άλλοι βέβαια, πόνταραν ότι δεν θα αργήσει να κοπεί....