Οι Πανθέοι (22/9): «Δεν είμαστε έξι αδέρφια, αλλά επτά!» - Ξεμπροστιάζει επιτέλους τη μητέρα του

Χαμός στο αποψινό επεισόδιο

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Οι Πανθέοι (22/9): «Δεν είμαστε έξι αδέρφια, αλλά επτά!» - Ξεμπροστιάζει επιτέλους τη μητέρα του

Η πρώτη εβδομάδα προβολής της νέας σειράς του ΣΚΑΙ, Οι Πανθέοι, ολοκληρώνεται σήμερα, Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου, με ένα έντονο επεισόδιο (δείτε εδώ πώς τα πηγαίνει σε νούμερα το σίριαλ εποχής του καναλιού).

Οι αποψινές (22/9) εξελίξεις της σειράς του ΣΚΑΙ, Οι Πανθέοι

Επεισόδιο 05

Η Μάρμω αποφασίζει, τελικά, να κάνει το χατίρι του Ανδρέα και να ποζάρει στον Κίτσο για να της κάνει το πορτραίτο. Πριν προλάβουν όμως να ξεκινήσουν, τους διακόπτει ο ερχομός του Τέλη που ενημερώνει τον Κίτσο ότι η Πέλλα συνελήφθη και κρατείται στο τμήμα. Η απόπειρα εκβιασμού του Στάθη προς τον Βαλλίδη θα αποτύχει, οδηγώντας μάλιστα στην απόλυσή του. Ο Χρυσίνας δεσμεύεται στον Μαρμάρη ότι θα κάνει ό, τι περνάει από το χέρι του για να πείσει τον Ισίδωρο να ανοίξει πάλι τα μεταλλεία. Ο Ισίδωρος βρίσκει τη Χρυσοστόμη στην Κηφισιά και τη βάζει να ορκιστεί πως ο πατέρας τους δεν απάτησε ποτέ τη μάνα τους. Η Χρυσοστόμη το κάνει. Αργότερα, το ίδιο βράδυ ο Ισίδωρος θα δει ένα παράξενο προφητικό όνειρο.

Σούπερ αποκλειστικό: Ανοίγει η διαθήκη του Βλάση Πανθέου

Η Μάρμω με τον Κίτσο αρχίζουν να γνωρίζονται καλύτερα και έρχονται πιο κοντά ο ένας με τον άλλον. Την ίδια ώρα, το άνοιγμα της διαθήκης του Βλάση Πανθέου φέρνει τα πάνω-κάτω στην οικογένεια, ενώ ο Ισίδωρος αποκτά εμμονή με το μυστικό της οικογένειάς του και θα κάνει τα πάντα για να μάθει τι έχει συμβεί στο παρελθόν. Το περιοδικό TiVisirila μας μεταφέρει όσα θα δούμε στα επόμενα επεισόδια της νέας σειράς του ΣΚΑΙ, Οι Πανθέοι!

Ο Κίτσος, προκειμένου να ξεπληρώσει τον θείο του για τη θυσία που έκανε με την Πέλλα, τον διαβεβαιώνει ότι θα κάνει ό,τι θέλει. Ετσι, προκειμένου ο Ανδρέας να φέρει ένα βήμα πιο κοντά στην οικογένεια τη Μάρμω, του ζητάει να της κάνει το πορτρέτο της. «Είδα πως κοίταζες τις προάλλες τις ζωγραφιές του ανιψιού μου και σχεδόν του απαίτησα να κάνει το πορτρέτο σου», λέει στη σύζυγό του, αλλά εκείνη αντιδράει: «Δεν υπήρχε λόγος να γίνει όλο αυτό, δεν θέλω να έχεις προβλήματα με την οικογένειά σου εξαιτίας μου». Εκείνος, όμως, επιμένει:

«Μα τι προβλήματα; Ο Κίτσος δέχτηκε με χαρά». Μετά τις πιέσεις του Ανδρέα, η Μάρμω αποφασίζει τελικά να κάνει το χατίρι του άντρα της και να ποζάρει στον Κίτσο για να της κάνει το πορτρέτο. Ετσι εκείνη πηγαίνει στο εργαστήρι του και η αμηχανία είναι διάχυτη και στους δύο. «Μου είπε ο Ανδρέας πως δέχτηκες να με ζωγραφίσεις, να κάνεις το πορτρέτο μου», του λέει και εκείνος απαντάει: «Δεν κάνω πορτρέτα, τουλάχιστον όχι έτσι όπως τα φαντάζεται ο θείος μου». Εκείνος της δείχνει τα πορτρέτα που φτιάχνει και οι γυμνές γυναίκες την ταράζουν: «Δεν φαντάζομαι να...», πάει να του πει ξεκαθαρίζοντάς του πως δεν θα ποζάρει γυμνή και εκείνος τη διαβεβαιώνει πως δεν θα κάνει κάτι τέτοιο. Πριν προλάβουν όμως να ξεκινήσουν, τους διακόπτει ο ερχομός του Τέλη που ενημερώνει τον Κίτσο ότι η Πέλλα συνελήφθη και κρατείται στο αστυνομικό τμήμα.

Το προφητικό όνειρο

Οι Πανθέοι: Μάρμω και Κίτσος έρχονται επικίνδυνα κοντά - Ανοίγει η διαθήκη του Βλάση Πανθέου

Η απόπειρα εκβιασμού του Στάθη προς τον Βαλλίδη θα αποτύχει, οδηγώντας μάλιστα στην απόλυσή του: «Ποιος νομίζεις ότι είσαι που θα εκβιάσεις εμένα; Απολύεσαι, μάζεψε τα πράγματά σου και πέρνα από το λογιστήριο! Να φύγεις τώρα». Στο μεταξύ, ο Μαρμάρης ζητάει τη βοήθεια του Χρυσίνα προκειμένου να μιλήσει στον Ισίδωρο για τα μεταλλεία. Ο Χρυσίνας δεσμεύεται ότι θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να πείσει τον Ισίδωρο να ανοίξει πάλι τα μεταλλεία στο Γραμματικό: «Θα βρω τον τρόπο να τον πείσω να το κάνει! Θα είναι μεγάλη ανάπτυξη για την περιοχή μας αν ανοίξει ξανά το μεταλλείο! Θα βγάλουμε όλοι χρήματα από αυτή τη δουλειά, έχεις την αμέριστη υποστήριξή μου». Την ίδια ώρα, ο Ισίδωρος βρίσκει τη Χρυσοστόμη στην Κηφισιά και τη βάζει να ορκιστεί πως ο πατέρας τους δεν απάτησε ποτέ τη μάνα τους. Εκείνη αναγκάζεται να το κάνει: «Δεν μπορεί ο πατέρας να έκανε κάτι τέτοιο, σου το ορκίζομαι», του λέει. Ομως, αργότερα το ίδιο βράδυ ο Ισίδωρος θα δει ένα παράξενο προφητικό όνειρο…

Το άνοιγμα της διαθήκης

Η επικείμενη ανάγνωση της διαθήκης του Βλάση, προκαλεί τριβές στην οικογένεια των Πανθέων. Κι αυτό γιατί η Χρυσοστόμη συνεχίζει να μιλάει υποτιμητικά για τη Μάρμω, ακόμα και μπροστά της. «Τώρα θα μιλήσουμε για το θέμα της διαθήκης; Υπάρχουν και ξένοι ανάμεσά μας», λέει με νόημα κοιτώντας τη νύφη της, η οποία μαζί με τον Ανδρέα δείχνουν την ενόχλησή τους. Παράλληλα, η Δέσποινα φοβάται για την τύχη της Μερόπης: «Είμαι σίγουρη πως ο πατέρας έχει αδικήσει την αδελφή μας! Πρέπει να τη στηρίξουμε, είναι αίμα μας», λέει και η Χρυσοστόμη με τον Ισίδωρο επιμένουν να προχωρήσει η διαδικασία: «Ο,τι υπάρχει στη διαθήκη αφορά τον πατέρα μας! Θα σεβαστούμε την απόφασή του», λένε. Ο Στάθης επισκέπτεται τον Φάνη για να αποσπάσει κι άλλες πληροφορίες για τον Μπέντοβα ώστε να μπορέσει να έχει τα στοιχεία που θέλει για να πετύχει ο νέος εκβιασμός του εναντίον του Βαλλίδη. Ομως, η άμεση άρνηση του θείου του τον εξοργίζει.

ΟΙ Πανθέοι ανοίγει η διαθήκη του Βλασση

«Από εμένα θα το βρείτε», μονολογεί ο ίδιος και το αίσθημα εκδίκησης για τους Πανθέους ολοένα και μεγαλώνει. Η Πέλλα μαθαίνει πως η Μάρμω θα ποζάρει για τον Κίτσο και αφού την επισκέπτεται με άλλη πρόφαση, προσπαθεί πλαγίως να την αποτρέψει. Ομως, μάταια! Η Μάρμω πηγαίνει στο ατελιέ του Κίτσου και ενώ ποζάρει για το πορτρέτο της, στο τέλος έκπληκτη διαπιστώνει πως τόση ώρα εκείνος δεν είχε ξεκινήσει καν να τη ζωγραφίζει. «Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό; Είναι κάποιο καπρίτσιο της οικογένειας για τον γάμο μου με τον Ανδρέα;», τον ρωτάει και εκείνος της απαντάει: «Δεν μπόρεσα να σε ζωγραφίσω, δεν είχα έμπνευση». «Δεν καταλαβαίνω, τι θέλεις να πεις;», τον ρωτάει και τότε εκείνος της απαντάει πως για να μπορέσει να τη ζωγραφίσει πρέπει πρώτα να τη γνωρίσει καλύτερα:

«Δεν ξέρω τίποτα για εσένα. Ποια είσαι, τι κάνεις, τι σου αρέσει, τι δεν σου αρέσει. Θα ήθελα να σε γνωρίσω καλύτερα για να μπορέσω να σκιαγραφήσω τον χαρακτήρα σου. Το πορτρέτο πρέπει να είναι εσύ!». Εκείνη δείχνει σκεπτική.

Η επικοινωνία... με τον άλλο κόσμο!

Ο Ισίδωρος, παρά τις αντιρρήσεις της Χρυσοστόμης, τελικά συναντάει το μέντιουμ του Γραμματικού, τη Μιρέλλα. Καθώς συζητάνε, το μέντιουμ του μιλάει για το πεπρωμένο και του λέει πως η βέρα της μητέρας του, που του έστειλε να την έχει, ήταν το μέσο για να επικοινωνεί ο πατέρας του μαζί της. «Δεν γίνονται αυτά! Πώς;», λέει ο Ισίδωρος ταραγμένος. Ομως, η Μιρέλλα του εξηγεί:

«Υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στους δύο κόσμους! Οι νεκροί συνεχίζουν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας... Σαρκικά παύουν να υπάρχουν, το πνεύμα όμως συνεχίζει να τριγυρνά στον κόσμο μας. Αν θελήσεις ποτέ, μπορείς να επικοινωνήσεις κι εσύ με τη γυναίκα σου», του λέει. Αυτό τον τρομάζει! Την ίδια ώρα, ο Μεταξάς θα καλέσει τον Ανδρέα στο γραφείο του, όχι όμως με την ιατρική του ιδιότητα αλλά για να συζητήσουν κάτι πολύ πιο προσωπικό. Ο Κίτσος και η Μάρμω έχουν αρχίσει να γνωρίζουν καλύτερα ο ένας τον άλλον μετά την πρωτοβουλία της Μάρμως να συναντηθούν στον Βασιλικό Κήπο. Οι δυο τους ανοίγονται και μιλάνε για τη ζωή τους και δείχνουν να έχουν αρκετά κοινά. Μετά τη συνάντηση αυτή, ο Κίτσος αρχίζει να νιώθει πως του δημιουργούνται πιο δυνατά αισθήματα για τη γυναίκα του θείου του. Σε μια προσπάθειά του να καταστείλει αυτά τα συναισθήματα και να αντισταθεί, θα αναζητήσει τη συντροφιά της Πέλλας, που στο μεταξύ έχει αποφυλακιστεί.

Ομως και η Μάρμω από την πλευρά της νιώθει περίεργα με την παρουσία του Κίτσου... Στο μεταξύ, ο Στάθης θα γνωριστεί τυχαία με την Αλέκα, χωρίς όμως να καταλάβει πως είναι η κόρη του πρώην αφεντικού του και του ανθρώπου που σκοπεύει να εκβιάσει. Το ένοχο μυστικό που της οικογένειας των Πανθέων, αλλά και η επιθυμία του Ισίδωρου να μάθει τι συνέβη και ο πατέρας του φέρθηκε έτσι στη μητέρα τους, τον οδηγεί σε απόγνωση. Θυμάται όσα του είπε η Μιρέλλα και πάει ξανά να τη συναντήσει για να της ζητήσει να τον φέρει σε επαφή με το πνεύμα της μητέρας του, Νένας: «Θέλω να συναντήσω τη μητέρα μου! Εχει πολλά να μου πει», της λέει κι εκείνη εκπλήσσεται που δεν επέλεξε να μιλήσει με τη νεκρή γυναίκα του.