Για ακόμη μια ημέρα η νέα μεσημεριανή εκπομπή του ΣΚΑΙ στη ζώνη του Σαββατοκύριακου Σου-Κου Family, σημείωσε μονοψήφια νούμερα σε τηλεθέαση το Σάββατο 20/2. Τα πράγματα όπως φαίνεται για το ζευγάρι Αντελίνα και Χάρης Βαρθακούρης είναι άσχημα.
Βέβαια, να σημειώσουμε πως πρόκειται για μια νέα ψυχαγωγική εκπομπή που ακόμη το κοινό δεν έχει συνηθίσει και μπορεί να δούμε ανατροπές. Ωστόσο, από την άλλη απέναντι της έχει ένα δυνατό πρόγραμμα, την Ναταλία Γερμανού με το Καλύτερα δεν γίνεται.
Αυτά είναι τα νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής Σου-Κου Family
Συγκεκριμένα, χθες 20/2 η εκπομπή Σου-Κου Family σημείωσε 7,4% σε δυναμικό κοινό, την ώρα που η εκπομπή του ALPHA σημείωσε 19,9%.
Μεσημεριανή ζώνη
- ΑΝΤ1: Κωνσταντίνου και Ελένης (Ε) 12
- ΑΝΤ1: Γείτονες στο πιάτο 9
- ΣΚΑΙ: Dot 11,9
- ΣΚΑΙ: Σου-Κου Family 7,4
- STAR: Τα φιλαράκια 7,9
- Open: Αννίτα Κοίτα 3,3 – 3,5
- ALPHA: Kitchen Lab 17
- Mega: Roomies 5,7
- Mega Star: 5,3
- ALPHA: Καλύτερα δεν γίνεται 19,9
Σου-Κου Family – τηλεθέαση 14/2: Συνεχίζονται τα μονοψήφια
Ο μήνας δεν ξεκίνησε καλά για το Σου-Κου Family καθώς 1/2 κατάφεραν να πιάσουν για πρώτη φορά τα μονοψήφια ποσοστά στην τηλεθέαση και φαίνεται πως συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο αφού εχθές, 14/2, δεν κατάφεραν να περάσουν το 10%.
Ο Χάρης και η Αντελίνα παρά το χαμόγελο, την θετική ενέργεια και την ευχάριστη παρέα τους δεν έχουν καταφέρει – μέχρι στιγμής τουλάχιστον – να γίνουν η αγαπημένη συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού.
Το μεσημέρι της Κυριακής, την ημέρα των ερωτευμένων, κατάφεραν να φτάσουν στο δυναμικό κοινό μέχρι και το 7,3% καταλαμβάνοντας έτσι πολύ χαμηλή θέση στην κατάταξη της ζώνης τους.
Μεσημεριανή ζώνη
- ΑΝΤ1: Κωνσταντίνου και Ελένης (Ε) 10,7
- ΑΝΤ1: Γείτονες στο πιάτο 12,2
- ΑΝΤ1: Κάτι να καίει 12,6
- ΣΚΑΙ: Dot 10,6
- ΣΚΑΙ: Σου-Κου Family 7,3
- STAR: Τα φιλαράκια 7,7
- Open: Αννίτα Κοίτα 2,9-5,2
- ALPHA: Kitchen Lab 16,8
- Mega: Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου 7,6
- ALPHA: Καλύτερα δεν γίνεται 15,5
Η εκπομπή σίγουρα θα προβεί σε διορθωτικές κινήσεις να συνεχίσει αυτή η πτώση και η αλήθεια είναι πως… ίσως ο ΣΚΑΙ θα έπρεπε να σκεφτεί σοβαρά να αφαιρέσει την τόση διαφήμιση και προώθηση προϊόντων. Καταλαβαίνουμε πως οι εποχές είναι δύσκολες και χρειάζονται οι χορηγοί αλλά… και η Ελένη Μενεγάκη που ήταν βασίλισσα της πρωινής ζώνης παραλίγο να χάσει το στέμμα της μια χρονιά από το τόσο τηλεμάρκετινγκ που έπαιζε…