Σοκ στον ALPHA με το πρόγραμμα που σημείωσε 18,3% τηλεθέαση

Δεν το περίμεναν...

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σοκ στον ALPHA με το πρόγραμμα που σημείωσε 18,3% τηλεθέαση

Απίστευτα υψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε καθημερινό πρόγραμμα του ALPHA που προβάλλεται εδώ και αρκετά χρόνια στην τηλεόραση με το κοινό να το παρακολουθεί πιστά. Συγκεκριμένα χθες 21/11, σημείωσε το αδιανόητο 18,3% στην απογευματινή ζώνη.

Αυτό το πρόγραμμα έκανε 18,3% τηλεθέαση

Ο λόγος για το Deal που παίζει καθημερινά στις 17:45 στο κανάλι της Κάντζας και παρουσιάζει ο Χρήστος Φερεντίνος, ο οποίος πρόσφατα βρέθηκε στο πλευρό της πρώην συζύγου του για την διαμάχη με τον Παπαγιάννη.

Το τηλεπαιχνίδι βασίζεται στο ολλανδικό τηλεοπτικό πρόγραμμα Deal or No Deal που δημιουργήθηκε από τους John De Mol και Dick De Rijk ενώ έχει προβληθεί σε πολλές χώρες του κόσμου

DEAL τηλεθέαση

Προβλήθηκε για πρώτη φόρα τον Φεβρουάριο του 2005 από τον ANT1. Η πρώτη περίοδος προβολής του ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2008. Η εκπομπή επανήλθε από τον ίδιο σταθμό τη σεζόν 2010-2011. Το 2016, ο Alpha επανάφερε την εκπομπή, με παρουσιαστή και πάλι τον Χρήστο Φερεντίνο, ενώ τον Ιανουάριο του 2020 έγινε πρεμιέρα για τέταρτη σεζόν από την ίδια συχνότητα, αντικαθιστώντας το τηλεπαιχνίδι «Πάνω Κάτω», το οποίο δεν έκανε υψηλά νούμερα τηλεθέασης, και οι υπεύθυνοι του Alpha, αποφάσισαν την οριστική διακοπή του Πάνω Κάτω, και την επαναφορά του Deal, το οποίο τελικά, από κάποιες αναβαθμίσεις, έχει επιτυχία.

Απογευματινή ζώνη

  • STAR: Τρία Μίλια 5.9
  • ANT1: Σενεγάλη - Ολλανδία 19,6
  • STAR: Τροχός της τύχης 12,7
  • MEGA: The Chase 15,3
  • ALPHA: Deal 18,3
  • EΡΤ: Ο πιο αδύναμος κρίκος 3,4
  • Open: Έρωτας Φυγάς 9,3
  • ΣΚΑΙ: Άγρια Γη 6,8

Τα τέταρτα του DEAL: 16.5 - 19.2 - 19.0 - 18.5

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.