Τηλεθέαση 19/2: Ο ανταγωνισμός το έριξε σε νούμερα - Μάγισσα, Masterchef ή Survivor ήρθε 3ο και καταϊδρωμένο;

Τα πάνω κάτω στην prime time της Δευτέρας!

Ελένη Μήτση
Youweekly Editor
Τηλεθέαση 19/2: Ο ανταγωνισμός το έριξε σε νούμερα - Μάγισσα, Masterchef ή Survivor ήρθε 3ο και καταϊδρωμένο;

Πολλές οι επιλογές που είχε το τηλεοπτικό κοινό στη διάθεση του το βράδυ της Δευτέρας 19/2 σχετικά με τα προγράμματα, που προβάλλονται στην prime time ζώνη. Τα ριάλιτι είχαν την τιμητική τους, όπως και η μυθοπλασία.

Θα έλεγε κανείς, πως οι τηλεθεατές έχουν ανάγκη και από άλλα προγράμματα καθώς πρώτο στη ζώνη του βγήκε με 19,5% το Ράδιο Αρβύλα. Το ποσοστό αυτό αποτελεί περίτρανη απόδειξη, πως ο κόσμος ίσως θέλει να ξεφύγει από από τα συνηθισμένα...

Σε ότι αφορά όμως την τριάδα Survivor, Masterchef και Μάγισσα που έπαιξαν απέναντι τη Δευτέρα 19/2 έχουμε να πούμε, πως η Μάγισσα ήρθε πρώτη με 16,1% (21,0 16,7 15,3 13,0 16,4 12,8 16,9 16,3) έχοντας απόσταση αναπνοής από τον διαγωνισμό μαγειρικής του Masterchef, που στο χθεσινοβραδινό επεισόδιο έπιασε το 16% (12,1 17,3 13,5 14,5 17,5 15,0 13,8 17,8 19,9 20,1 14,9 15,9).

Survivor, Masterchef και Μάγισσα - Ποιο βγήκε μπροστά σε νούμερα τη Δευτέρα 19/2

Τρίτο και καταϊδρωμένο λοιπόν έρχεται στην prime time της Δευτέρας 9/2 το Survivor καθώς με ισχυρό ανταγωνισμό απέναντι του έκανε 13,7% (7,8 9,1 11,7 11,0 9,4 13,5 10,6 12,8 14,8 16,5 16,4 14,7 17,3 20,5 18,6 13,9) στα νούμερα τηλεθέασης (δείτε εδώ τι θα δούμε σήμερα 20/2).

Δείτε επίσης: Survivor spoiler 20/2: Απόψε έρχεται η αλλαγή που όλοι περίμεναν - Θα το ανακοινώσει στο συμβούλιο ο Γιώργος Λιανός!

Prime time

  • ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 19,5
  • ΑΝΤ1: Η Μάγισσα 16.1
  • ΑΝΤ1: Οι Παγιδευμένοι 8
  • OPEN: Η υπόσχεση 1,9
  • OPEN: Νύχτες στη Ροδάνθη 2,4
  • ALPHA: Σασμός 12,6
  • ALPHA: Παράδεισος των κυριών 10,8
  • STAR: MasterChef 16
  • ΣΚΑΙ: Survivor 13,7
  • MEGA: H γη της ελιάς 12,6
  • MEGA: Το Ναυάγιο 9,6
  • ΕΡΤ: Κάνε ότι κοιμάσαι 3,2
  • ΕΡΤ: Η Παραλία 5,1
  • ΕΡΤ: Ηλέκτρα 3,2

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.