Η εκπομπή Αυτοψία με καλεσμένο (εχθές 22/12) τον Νίκο Βέρτη, στον ALPHA έδωσε τη δική της μάχη στην late night ζώνη, ανάμεσα σε προγράμματα που απευθύνονταν σε διαφορετικό κοινό και προσέφεραν εναλλακτικές επιλογές ψυχαγωγίας. Τα νούμερα τηλεθέασης ανέδειξαν τον ανταγωνισμό, με ορισμένα προγράμματα να ξεχωρίζουν και άλλα να μένουν σε πιο χαμηλά επίπεδα.

Πως διαμορφώθηκε η τηλεθέαση της late night ζώνης

το λόγκο του αντ1

Ο ΑΝΤ1 κέρδισε το μεγαλύτερο μερίδιο του κοινού με την ταινία δράσης Transporter 3, η οποία σημείωσε ποσοστό 11,9% (11,1-8,2-9,5-10,5-12,0-14,8-11,9-12,7-16,0). Οι θεατές φαίνεται να επέλεξαν τη δράση, κάτι που εξηγεί την υψηλή απόδοση του καναλιού.

Στον ALPHA, η εκπομπή Αυτοψία με τον Νίκο Βέρτη έφτασε το 6,6% (5,1-6,8-5,1-5,6-8,1-8,8). Παρόλο που δεν ήταν η κορυφαία επιλογή της βραδιάς, κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού που αγαπά τις συνεντεύξεις και την πιο ανθρώπινη προσέγγιση της θεματολογίας (δείτε εδώ όλα όσα αποκάλυψε για τους θανάτους που τον συνέτριψαν και την προσωπική του ζωή).

Το MEGA επέλεξε αθλητικό περιεχόμενο με τη ζωντανή εκπομπή Super Μπάλα live, σημειώνοντας 5,5% (4,8-6,7-7,3-6,4-5,5-5-4-4,6). Αν και αρκετά χαμηλό, το ποσοστό αυτό δείχνει τη σταθερή υποστήριξη από τους λάτρεις του αθλητισμού.

Star tv logo

Στο STAR, η κωμική περιπέτεια Ο κατάσκοπος που με παράτησε κέρδισε ένα αξιοπρεπές 6,3% (7,0-8,3-7,4-6,7-5,7-2,6). Φαίνεται πως η ελαφριά ψυχαγωγία είχε τη δική της θέση στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.

Ο ΣΚΑΙ, προβάλλοντας την εκπομπή Μόνο μπάλα, έφτασε το 8,7% (11,9-10,7-7,6-7,8-7,9-6,5), διατηρώντας μια δυνατή θέση στη ζώνη. Η εκπομπή, με έντονο αθλητικό περιεχόμενο, έδειξε ότι το κοινό ενδιαφέρεται για σχετικές αναλύσεις και ειδήσεις.

Στο OPEN, η εκπομπή After Dark περιορίστηκε στο 4,4% (2,4-4,9-6,5-5,3-3,1). Παρά τη διαφορετική και τολμηρή θεματολογία, το πρόγραμμα δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον έντονο ανταγωνισμό της βραδιάς.

Τέλος, στην ΕΡΤ, η επανάληψη της σειράς Το δίχτυ σημείωσε μόλις 2,6% (2,0-1,7-2,1-2,8-3,5-3,7), καταγράφοντας τη χαμηλότερη απόδοση της βραδιάς.

Η μάχη της τηλεθέασης δείχνει πόσο σημαντική είναι η σωστή επιλογή προγράμματος για την προσέλκυση του κοινού, ειδικά όταν υπάρχουν τόσο πολλές και διαφορετικές εναλλακτικές.