Ο Γιώργος Παπαδάκης ανακοίνωσε τη μείωση της ώρας της πρωινής του εκπομπής, αλλά μάλλον δεν περίμενε ότι το κοινό θα του γυρίσει την πλάτη. Παρά τις αλλαγές και την προσπάθεια να κεντρίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, η «Καλημέρα Ελλάδα» βρέθηκε στην τελευταία θέση της τηλεθέασης την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου, με το πρόγραμμα να καταγράφει μόλις 0,9% σε τέταρτο.
Στο ίδιο διάστημα, ο ανταγωνισμός έδειξε να απολαμβάνει σαφή κυριαρχία. Στο ALPHA, το «Happy Day» σημείωσε εντυπωσιακό 14,4%, ενώ το «Κοινωνία Ώρα MEGA» εξίσου εντυπωσιακό 14,4%. Το OPEN με την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» βρέθηκε στο 9,4%, ενώ το ΣΚΑΙ με το «Σήμερα» έπιασε το 6,9%. Ακόμη και η ΕΡΤ με τις «Συνδέσεις» πήρε το 11,0%.
Δείτε επίσης: Γιώργος Παπαδάκης – Μειώνεται η διάρκεια για το «Καλημέρα Ελλάδα»: Η ανακοίνωση και το παρασκήνιο
Αναλυτικά τα ποσοστά που σημείωσε ο Γιώργος Παπαδάκης
Το «Καλημέρα Ελλάδα» σημείωσε μέσο όρο 5% με σοβαρές διακυμάνσεις. Ξεκίνησε από 5,2 και ανέβηκε στο 7,4 μέχρι την επόμενη ώρα που έπεσε στο 1,3 και το 0,9. Η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τις 8, με το πρόγραμμα να γνωρίζει σταθερή άνοδο, ενώ highlight ήταν η στιγμή στο τέλος που ο Γιώργος Παπαδάκης ανακοίνωσε τη μείωση της ώρας στην εκπομπή του, σημειώνοντας 8,4 και 9,2.
Ο Γιώργος Παπαδάκης πήρε τρία λεπτά από το χρόνο του «Καλημέρα Ελλάδα» για να πει μεταξύ άλλων: «Όλα αυτά τα χρόνια εδώ στον ΑΝΤ1 έχω κατακτήσει την εμπιστοσύνη του σταθμού και είναι κάτι που με τιμά ιδιαιτέρως. Για την καλύτερη λειτουργία του προγράμματος, πρότεινα στον σταθμό και το έκανε δεκτό η εκπομπή να μειωθεί κατά 15 λεπτά από τις 7 Ιανουαρίου». Αξίζει να σημειωθεί ότι σε νέα αναφορά του, στη συνέχεια, αποκάλυψε πως η συγκεκριμένη αλλαγή θα ισχύσει από τα μέσα Ιανουαρίου.
Μένει να δούμε αν η αλλαγή ώρας στον ΑΝΤ1 θα κάνει τη διαφορά για την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ή αν τα νούμερα θα συνεχίσουν να κυμαίνονται σε χαμηλά μονοψήφια.
Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.