Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης, και η τρέχουσα σεζόν αποδεικνύει ότι το κοινό δεν έχει βαρεθεί να τον βλέπει.
Ο αγαπημένος παρουσιαστής κατέχει αυτή τη στιγμή τα ηνία σε τρεις διαφορετικές εκπομπές, κάθε μία με τον δικό της χαρακτήρα. Η συγκεκριμένη απόφαση του ΑΝΤ1 προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις και σχόλια, με πολλούς να απορούν αν αξίζει τελικά τη συγκεκριμένη ευθύνη ή αν πρέπει να δώσει χώρο στη νέα γενιά. Οι μετρήσεις τηλεθέασης, ωστόσο, δεν λένε ψέματα και αποτυπώνουν σε αριθμούς την απάντηση.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κέρδισε την πρώτη θέση στην καρδιά του κοινού
Από το κλασικό τηλεπαιχνίδι γνώσεων «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» μέχρι το late night talk show «The 2Night Show» και την πιο πρόσφατη προσθήκη, την ταξιδιωτική εκπομπή «The Roadshow», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δείχνει να μπορεί να κινείται με άνεση και επιτυχία σε διαφορετικά είδη εκπομπών. Και οι τρεις παραγωγές κέρδισαν το κοινό, κατακτώντας την πρώτη θέση στα ποσοστά τηλεθέασης, αφήνοντας τον ανταγωνισμό πίσω τους.
Για την ακρίβεια, ο «Εκατομμυριούχος» ήταν πρώτος στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,3% και 5,2 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι, ενώ τον παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο, 1.338.174 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄. Σε επιμέρους ανδρικό κοινό σκόραρε μέχρι και 22,8% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 21,4%.
Αντίστοιχα το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» Sunday Edition ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 13,5%, αλλά και στο σύνολο κοινού με ποσοστό 19,1%, ενώ 1.675.360 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού συντονίστηκαν για τουλάχιστον 1΄ και έπαιξαν με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου
Το «The 2Night Show» επέστρεψε και έγινε η καλύτερη νυχτερινή παρέα, αφού αναδείχτηκε η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στη ζώνη προβολής του τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή τερμάτισε πρώτη τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 11,1%, όσο και στο γενικό σύνολο με 13,8%.
Με το «The 2Night Show» και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ξενύχτησαν οι γυναίκες φτάνοντας σε επιμέρους κοινό το 18,4%, ενώ και οι άντρες παρακολούθησαν τις ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις του Γρηγόρη δίνοντας ποσοστό τηλεθέασης μέχρι και 13,1%.
Τέλος, το νεότερο «μέλος» της οικογένειας των εκπομπών του, το «The Roadshow», μετέφερε τους τηλεθεατές σε μοναδικά ταξίδια και κατάφερε να συγκεντρώσει μέσο όρο 19,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20,3% στο γενικό σύνολο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το «The Roadshow» παρακολούθησαν έστω και για 1′ στο σύνολο του κοινού 1.810.277 τηλεθεατές.
Οι πιο πιστοί συνταξιδιώτες του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν οι άντρες, αγγίζοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό το 22,3%, ενώ και οι γυναίκες ταξίδεψαν με το «The Roadshow» φτάνοντας σε επιμέρους γυναικείο κοινό το 22,1%.
Η απάντηση λοιπόν στο ερώτημα αν αξίζει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου να κατέχει τρεις εκπομπές στην ελληνική τηλεόραση δίνεται ξεκάθαρα από το κοινό. Η θετική ανταπόκριση, με τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης, φανερώνει ότι οι τηλεθεατές όχι μόνο αποδέχονται τον πολυάσχολο παρουσιαστή, αλλά και τον αποζητούν σε κάθε του εμφάνιση.