Οι γιορτές, όπως η Πρωτοχρονιά, συχνά επηρεάζουν σημαντικά τη ροή της τηλεθέασης. Με πολλούς ανθρώπους να ξεκουράζονται ή να βρίσκονται με την οικογένειά τους, τα προγράμματα που προβάλλονται νωρίς το πρωί έχουν διαφορετικά αποτελέσματα από ό,τι τις συνηθισμένες μέρες.

Χθες, 1η Ιανουαρίου 2025, ήταν η πρώτη μέρα της χρονιάς, και η τηλεθέαση στη ζώνη νωρίς το πρωί διαμορφώθηκε με ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ο ανταγωνισμός ήταν έντονος, αλλά το Mega βρέθηκε σε μια ασυνήθιστα δύσκολη θέση.

Αναλυτικά, τα νούμερα τηλεθέασης για τη συγκεκριμένη ζώνη ήταν τα εξής:

  • ANT1: “Εκείνες κι Εγώ” (Επανάληψη) 7,8% – 10,1%
  • ANT1: “Μπετόβεν” 7,9%
  • ALPHA: “Μουρμούρα” (Επανάληψη) 10,6%
  • MEGA: “Βρέχει Κεφτέδες 2” 0,5%
  • OPEN: “Ώρα Ελλάδος” 6,3%
  • ΣΚΑΙ: “Σήμερα” 11,8%
  • ΕΡΤ: “Συνδέσεις” 8%

Το Mega σημείωσε μία από τις χαμηλότερες επιδόσεις της ημέρας, με την προβολή της ταινίας κινουμένων σχεδίων “Βρέχει Κεφτέδες 2” να περιορίζεται μόλις στο 0,5%. Αντίθετα, ο ΣΚΑΪ κατέκτησε την πρώτη θέση με την ενημερωτική εκπομπή “Σήμερα”, συγκεντρώνοντας 11,8%.

Το κοινό φαίνεται να προτίμησε κυρίως ενημερωτικά προγράμματα και επαναλήψεις αγαπημένων σειρών. Οι γιορτές, λοιπόν, ενισχύουν τη ζήτηση για οικεία και χαλαρωτικά θεάματα, ενώ πειραματικές επιλογές ή λιγότερο δημοφιλή προγράμματα δυσκολεύονται να τραβήξουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Για το Mega, ίσως χρειάζεται αναθεώρηση στρατηγικής για τις γιορτινές μέρες, ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στις προτιμήσεις του κοινού.