Ο ΣΚΑΙ διανύει μια από τις δυσκολότερες σεζόν του, με τα νούμερα τηλεθέασης να παρουσιάζουν έντονη πτώση. Πολλά από τα προγράμματα του σταθμού σημειώνουν μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία στα στελέχη του. Ο σταθμός είχε επενδύσει πολλά στο μεγαλύτερο τηλεοπτικό του project, το Survivor, το οποίο παραδοσιακά θεωρούνταν η «ναυαρχίδα» του προγράμματος. Ωστόσο, φέτος, ακόμη και αυτό δεν κατάφερε να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού, σημειώνοντας απογοητευτικά νούμερα.

Τέλος από το ΣΚΑΙ το Survivor

Ο Γιώργος Λιανός στο Survivor

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της τηλεθέασης την προηγούμενη ημέρα, εχθές δηλαδή 2/12 που το Survivor έκανε μόλις 5,6%. Τα αρνητικά γενικά ποσοστά τηλεθέασής του φαίνεται πως αποτέλεσαν «χαριστική βολή» για το πρόγραμμα, οδηγώντας τον σταθμό να λάβει την απόφαση να το διακόψει πρόωρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τελευταία προβολή του θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου, με τον ΣΚΑΙ να κλείνει αυτό το κεφάλαιο πριν από τα Χριστούγεννα.

Πως διαμορφώθηκε η prime time ζώνη εχθές

  • ΣΚΑΙ: prime time 5,7 (5,8-6,4-7,2-6,0-3,2)
  • ΣΚΑΙ: Survivor 5,6 (3,3-4,4-4,8-4,0-4,6-7,3-8,6-7,6-5,8-6,0-4,9)
  • MEGA: Έχω παιδιά 16,5 (15,5-16,7-16,5-17,2)
  • MEGA: Maestro 19,8 (16,9-16,4-20,4-20,4-23,0-21,4)
  • ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 17,3 (12,4-15,6-17,4-23,8)
  • ΑΝΤ1: Grand Hotel 13,9 (14,3-13,6-12,8-14,6-14,3-13,9)
  • ANT1: Η Μάγισσα 6,3 (8,0-4,6-4,6-6,9-7,2-6,5)
  • ALPHA: Το σόι σου (Ε) 17,4 (16,6-16,5-18,5-18,0)
  • ALPHA: Ο Τιμωρός 15,1 (17,7-15,7-15,3-13,3-14,8-14,0)
  • ALPHA: Διάφανη αγάπη 9,3 (9,5-9,7-8,7-9,3)
  • STAR: Φάρμα 8,6 (10,1-10,0-9,7-9,6-9,5-6,5-7,1-7,5-8,4-7,1-8,7)
  • OPEN: Μπέρδεμα από κούνια 0,7 (0,7-0,7-0,5-0,8)
  • OPEN: O ένας και μοναδικός Τζίμι Γκριμπλ 3,3 (2,4-2,4-2,2-2,2-2,9-3,1-6,0-5,1)
  • ΕΡΤ: Αρχελάου 2,3 (3,8-1,8-2,5-1,0)
  • ΕΡΤ: Παραλία 4 (1,8-3,2-5,6)
  • ΕΡΤ: Ηλέκτρα 4,5 (4,9-5,7-4,3-3,9-3,8)

Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη δύσκολη πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν τα τηλεοπτικά κανάλια, ειδικά όταν παραδοσιακά ισχυρά projects αποτυγχάνουν να αποδώσουν. Ο ΣΚΑΙ καλείται τώρα να επανεξετάσει τη στρατηγική του και να επενδύσει σε νέες ιδέες, ώστε να επαναφέρει το κοινό του και να ανακτήσει τη θέση του στον ανταγωνισμό.

Τι μέλλει γενέσθαι για τη νέα σεζόν;

Θα δούμε ξανά το ριάλιτι στον αέρα; Τίποτα δεν είναι ακόμα αποφασισμένο αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως ο Τούρκος παραγωγός δεν τα βάζει τόσο εύκολα κάτω και του αρέσει να ρισκάρει. Ο ΣΚΑΙ όμως; Θα ρισκάρει ξανά;