Η μάχη στην τηλεθέαση της πρωινής ζώνης ήταν για άλλη μια φορά αδυσώπητη, αλλά ένας ήταν ο απόλυτος νικητής! Το Πρωινό του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα κυριάρχησε, σημειώνοντας 18,1% 19,6-19,4-20,2-21,2-16,2-13,8 τηλεθέαση και αφήνοντας τον ανταγωνισμό αρκετά πίσω.

Το Πρωινό άνετα στην κορυφή της τηλεθέασης

Ο Γιώργος Λιάγκας φαίνεται πως έχει βρει τη συνταγή της επιτυχίας, καταφέρνοντας να κρατήσει το κοινό του σταθερό και να διατηρήσει την πρωτιά. Με δυνατή θεματολογία, αποκαλύψεις και συνεντεύξεις που γίνονται talk of the town, το Πρωινό κατάφερε να αποσπάσει το υψηλότερο ποσοστό της πρωινής ζώνης, ξεπερνώντας άνετα το 18%.

Η μάχη για τη δεύτερη θέση

Η Κατερίνα Καινούργιου στον αέρα του Alpha

Πίσω από το Πρωινό, το Super Κατερίνα του ALPHA με την Κατερίνα Καινούργιου διατήρησε τη δεύτερη θέση, σημειώνοντας 12,8% 16,2-13,6-11,1-12,5-10,9-13,1. Παρά τις προσπάθειες της παρουσιάστριας να ανεβάσει τα νούμερα με αποκλειστικά ρεπορτάζ και καλεσμένους, η διαφορά από τον πρώτο παρέμεινε σημαντική.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε το Buongiorno του MEGA με 12,2% 14,1-11,2-12,0-8,4-10,2-13,2, δείχνοντας σταθερότητα, αλλά χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους πρώτους δύο.

Ο ανταγωνισμός… χαμηλά

Οι Αταίριαστοι στον ΣΚΑΪ, που κινούνται σε πιο ενημερωτικό ύφος, συγκέντρωσαν 10,3% 9,8-12,4-9,7, μένοντας εκτός μάχης για τις πρώτες θέσεις.

Στο OPEN, το Πρωινό Σουσού με τη Ελένη Τσολάκη σημείωσε 7% 4,3-6,2-4,3-6,0-9,9-10,9, ενώ το BreakfastStar του STAR με 4,9% 4,9-2,4-4,5-7,2-4,4 και το Πρωϊαν σε είδον της ΕΡΤ με 4,5% 6,3-6,1-3,8-3,7 βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις, χωρίς να καταφέρουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.