Στην πρωινή ζώνη, το “Το Πρωινό” του ΑΝΤ1 κυριάρχησε με έναν εντυπωσιακό 18% τηλεθέασης την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, αφήνοντας όλους τους υπόλοιπους «μακριά» από την κορυφή. Ο Γιώργος Λιάγκας και η ομάδα του φαίνεται να έχουν βρει τον σωστό ρυθμό και καταφέρνουν να κλέβουν καθημερινά την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού, επαναβεβαιώνοντας την υπεροχή τους.
Σκοράρουν οι άλλοι, αλλά δεν φτάνουν την κορυφή της τηλεθέασης
Με το 18% τηλεθέασης (14,0-18,9-18,1-19,1-20,8-20,3-20,8-22,9-20,5-17,7-16,7-11,2-12,9), το “Το Πρωινό” του ΑΝΤ1 κατοχυρώνει την πρώτη θέση, ενώ πίσω του, οι υπόλοιπες εκπομπές προσπαθούν να ανταγωνιστούν, χωρίς όμως να μπορούν να «απειλήσουν» το δυναμικό ξεκίνημα της εκπομπής του ΑΝΤ1. Πιο συγκεκριμένα, το “Super Κατερίνα” του ALPHA σημείωσε 11,1% (10,5-11,2-12,1-12,8-12,4-11,8-12,3-10,4-9,5-8,9-11,6-9,2), το “Buongiorno” του MEGA ακολούθησε με 12,9% (12,3-20,7-16,1-12,3-13,6-13,8-13,8-14,4-10,5-11,7-11,2-11,0-9,5-9,2) και οι “Αταίριαστοι” του ΣΚΑΪ είχαν 12,5% (13,7-14,7-15,3-15,9-13,4-10,4-7,3-9,3). Ενώ η διαφορά είναι σημαντική, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως οι θέσεις στην πρωινή ζώνη ανεβοκατεβαίνουν κάθε μέρα και τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Στην άλλη πλευρά, το “Πρωινό Σουσού” του OPEN με 4,2% (5,4-5,5-4,6-2,3-2,5-2,5-3,4-2,9-5,3-6,2-3,4-4,9-5,1), το “BreakfastStar” του STAR με 6,1% (6,0-6,0-10,7-6,8-2,7-4,0-5,5-5,1-5,3-7,6-7,6-5,7) και το “Πρωϊαν σε είδον” της ΕΡΤ με 5,1% (1,5-3,2-4,3-6,5-6,1-6,1-5,3-4,9-6,1-6,3-6,4-4,3) μάλλον δεν κατάφεραν να κλέψουν το ενδιαφέρον του μεγάλου κοινού.
Πόσο θα κρατήσει η χαρά;
Η ιστορία έχει δείξει ότι η τηλεθέαση στην πρωινή ζώνη δεν παραμένει σταθερή για μεγάλο διάστημα. Τα νούμερα ανεβοκατεβαίνουν, οι πρώτοι εύκολα έρχονται τελευταίοι και το κοινό «περνά» από κανάλι σε κανάλι καθημερινά. Επομένως, η μεγάλη ερώτηση είναι: Πόσο θα κρατήσει η χαρά για το “Το Πρωινό” του ΑΝΤ1;
Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.