Η μεσημεριανή ζώνη της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου σημαδεύτηκε από την τηλεοπτική «μάχη» μεταξύ του “Καλύτερα δεν γίνεται” της Ναταλίας Γερμανού στον ALPHA και του “Ακόμα δεν είδες τίποτα” με τον Κώστα Τσουρό στο MEGA. Η Γερμανού απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι παραμένει η “βασίλισσα” του μεσημεριού, αφήνοντας πολύ πίσω τον αντίπαλό της, σύμφωνα με τα νούμερα τηλεθέασης.

Τα νούμερα τηλεθέασης της «μάχης»

Το “Καλύτερα δεν γίνεται” σημείωσε ένα εξαιρετικό 14,8%, εδραιώνοντας την πρωτοκαθεδρία του στη ζώνη. Αντίθετα, το “Ακόμα δεν είδες τίποτα” κατέγραψε μόλις 7,4%, υπολειπόμενο σημαντικά από τον μεγάλο ανταγωνιστή.

Γενική εικόνα της μεσημεριανής ζώνης

Η Ναταλία Γερμανού με τζιν πουκάμισο και κούπα στο χέρι στο πλατό του Καλύτερα Δε Γίνεται
Instagram / Ναταλία Γερμανού

Η τηλεθέαση της μεσημεριανής ζώνης είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με αρκετές επιλογές από τα κανάλια να διεκδικούν μερίδιο από το τηλεοπτικό κοινό:

  • ALPHA: “Καλύτερα δεν γίνεται” – 14,8% (16,2-18,4-16,7-15,8-16,7-14,9-13,1-13,7-13,1-13,7-12,4-12,7)
  • MEGA: “Ακόμα δεν είδες τίποτα” – 7,4% (9,7-7,9-6,9-6,9-5,3-6,8-7,2-8,8)
  • STAR: “Τέντι μπόι αγάπη μου” – 11,5% (8,6-10,6-11,2-10,4-12,0-14,4-14,0-10,7)
  • STAR: “Traction” – 6,9% (8,4-6,1-6,3)
  • STAR: “Τα φιλαράκια” – 6,2% (5,7-6,6)
  • ΣΚΑΪ: “Happy Traveller” – 6,4% (5,0-6,3-6,1-7,7-7,1)
  • ΣΚΑΪ: “Τι να περιμένει όταν είσαι έγκυος” – 5,4% (6,1-6,0-4,4-5,4-5,4-5,0-5,0-5,2-5,8)
  • ΑΝΤ1: Formula 1 – 5,1%-9,4% (7,8-10,2-8,5-8,7-9,6-10,3-11,0-9,3)
  • OPEN: “Chef στην κουζίνα” – 4,4% (3,1-3,6-5,9-5,2-4,4)
  • OPEN: “Ο μύθος της Σαρίλας” – 3,2% (1,3-2,6-3,2-2,9-1,8-4,2-4,9-4,1-3,4)
  • ΕΡΤ: “Αρχελάου 5” – 2,8% (2,0-2,6-2,8-3,1-3,3-3,3-2,7-2,8)
  • ΕΡΤ: “Για μια χούφτα τουρίστριες” – 2,9% (2,1-1,9-3,4-3,6-3,7-2,9-3,8-1,9)

Η Ναταλία Γερμανού όχι μόνο κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης, αλλά κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμά της με σταθερά υψηλά ποσοστά. Αντίθετα, το πρόγραμμα του MEGA με τον Κώστα Τσουρό έχει δρόμο μπροστά του, καθώς δυσκολεύεται να πείσει το κοινό της ζώνης. Η πολυδιάσπαση του κοινού ανάμεσα σε ψυχαγωγικές εκπομπές, σειρές και ταινίες δείχνει τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί τα μεσημέρια.