Η τηλεοπτική καλοκαιρινή μάχη των πρωινών ξεκίνησε δυναμικά και, όπως όλα δείχνουν, ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός. Η Κατερίνα Καραβάτου στον ΑΝΤ1 και το δίδυμο Ιωάννα ΜαλέσκουΛάμπρος Κωνσταντάρας στο OPEN ρίχτηκαν από τη Δευτέρα 8 Ιουλίου στη μάχη της τηλεθέασης με τις εκπομπές τους να κονταροχτυπιούνται ήδη από την πρώτη μέρα προβολής.

Στην πρεμιέρα της Δευτέρας, η Καραβάτου έκανε την ανατροπή και σάρωσε σε τηλεθέαση, σημειώνοντας εντυπωσιακά νούμερα (δείτε τα εδώ αναλυτικά) για την πρώτη της εμφάνιση στον ΑΝΤ1 με την εκπομπή «Καλοκαίρι παρέα». Το κοινό έδειξε από νωρίς ότι στηρίζει τη γνωστή παρουσιάστρια και το φρέσκο πρωινό της πρόσωπο.

Η δεύτερη μέρα: ΑΝΤ1 ή OPEN;

Κατερίνα Καραβάτου

Και η δεύτερη μέρα προβολής, λοιπόν, – Τρίτη 9 Ιουλίου – δεν φαίνεται να έφερε καμία ανατροπή στο τοπίο! Ο ΑΝΤ1 με την Καραβάτου διατήρησε την πρωτιά, πετυχαίνοντας 18,1% (9,8-19,6-18,6-21,9-20,6-15,3-18,1-15,5-25,0-19,4-20,3-20,6-19,4-17,7-14,4-13,3) στο δυναμικό κοινό, επιβεβαιώνοντας ότι η επιτυχία της πρεμιέρας δεν ήταν τυχαία. Το τηλεοπτικό κοινό φαίνεται να απολαμβάνει τη χαλαρή, αλλά δομημένη πρωινή της παρέα.

Καλοκαιρινό ραντεβού

Αντίθετα, στο OPEN, η εκπομπή «Καλοκαιρινό Ραντεβού» με τη Μαλέσκου και τον Κωνσταντάρα, όχι μόνο δεν κατάφερε να ανακάμψει, αλλά έπεσε ακόμα πιο χαμηλά, σημειώνοντας μόλις 6,5% (4,1-6,2-7,1-3,9-5,2-4,6-7,4-5,6-7,9-6,9-7,6-10,9-6,6), δηλαδή μονοψήφιο και πτωτικό ποσοστό σε σχέση με την πρεμιέρα. Η εκπομπή αντιμετωπίζει σαφώς προκλήσεις στο να εδραιωθεί στη δύσκολη αυτή ζώνη.

Η μάχη, πάντως, μόλις ξεκίνησε και όλα μπορούν να αλλάξουν. Οι επόμενες μέρες θα δείξουν αν η Καραβάτου θα διατηρήσει την πρωτιά ή αν το OPEN θα καταφέρει να κάνει την ανατροπή.

Μείνετε συντονισμένοι στο Youweekly.gr για καθημερινές αναλύσεις τηλεθέασης και τηλεοπτικά νέα πρώτοι!

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.