Τα Χριστούγεννα που πέρασαν, όπως σας είχαμε ενημερώσει, υπήρχε η σκέψη στους διαδρόμους του ΑΝΤ1 να διατηρηθούν και τους καλοκαιρινούς μήνες οι Weekenders με άλλο όνομα, με τους ίδιους παρουσιαστές, Θανάση Πάτρα και Δημήτρη Πανόπουλο, έστω και χωρίς τα κορίτσια Δέσποινα Καμπούρη και Εβελίνα Νικόλιζα.
Ήταν μια ελπίδα επιβίωσης, μια σανίδα σωτηρίας, ένα «δώρο» καλής θέλησης. Πέντε μήνες μετά, όχι μόνο το δώρο έμεινε τυλιγμένο, αλλά και το χαρτί έχει ήδη πεταχτεί.
Η εκπομπή, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες συνεχίζει να σέρνεται, τα νούμερα δεν πείθουν και οι παρουσιαστές φαίνεται να πριονίζουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται.
Πως μεταφράζεται η λέξη Weekenders στα ελληνικά; «Οι εκδρομείς του Σαββατοκύριακου” πάνε περίπατο…

Στον ΑΝΤ1 δεν είναι πλέον διατεθειμένοι να χαρίζονται. Το 7% στα περισσότερα Σαββατοκύριακα είναι απελπιστικό. Αλλά ακόμα πιο απελπιστική είναι η έπαρση των παρουσιαστών της εκπομπής. Επιθέσεις σε πρώην συνεργάτες, (βλέπε Πανόπουλος – Νικόλιζα εναντίον Ναταλίας Γερμανού), ειρωνείες και σχόλια που το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν «τρύπες» στο κύρος του σταθμού. Δεν είναι μόνο το τηλεοπτικό προϊόν που πάσχει, είναι και η συμπεριφορά των ανθρώπων που το συνοδεύει.
Οι πληροφορίες λένε ότι, παρά τις όψιμες προτάσεις των συντελεστών για αλλαγές, το κανάλι δεν δείχνει καμία διάθεση να τους δώσει δεύτερη ευκαιρία. Όχι επειδή δεν μπορούν να γίνουν διορθώσεις, αλλά γιατί δεν θέλουν άλλο να προσπαθούν χωρίς να έχουν αποτέλεσμα.
Κατάλαβαν –ίσως αργά, αλλά σίγουρα– ότι μια τετράωρη εκπομπή με ελάχιστο πρωτόλειο ρεπορτάζ, κουρασμένα θέματα και βαριές συζητήσεις με πολιτικούς καλεσμένους, δεν έχει θέση στα ήρεμα πρωινά του Σαββατοκύριακου. Το κοινό ζητά ανάσα, όχι σφιγμένο στομάχι.
Η θεματολογία γενικότερα της εκπομπής – το έχουμε ξαναπεί – δείχνει αποσπασμένη από την πραγματικότητα. Οι τρεις αρχισυντάκτες και οι δημοσιογράφοι μοιάζουν να μην αφουγκράζονται τι ζητά ο τηλεθεατής. Τα περισσότερα θέματα έχουν ήδη παιχτεί παντού μέσα στην εβδομάδα, ενώ η κουβέντα με πολιτικούς —το «μοντέλο Παπαδάκη» που έριξε στα νούμερα και τη δική του εκπομπή— παραμένει κυρίαρχη. Ποιος θέλει τέτοιο περιεχόμενο τα πρωινά του Σαββάτου; Κανείς…
Το κανάλι για την ώρα λένε οι πληροφορίες μας ότι δεν θα μπει σε συζητήσεις μαζί τους για την επόμενη σεζόν. Δεν υπάρχει πλάνο, δεν υπάρχει μέλλον.
Weekenders: Έχασαν και την δεύτερη ευκαιρία…

Και ενώ είχαν σκεφτεί από τον σταθμό του Αμαρουσίου το ενδεχόμενο να βάλουν τους συγκεκριμένους παρουσιαστές στην καλοκαιρινή ζώνη, φαίνεται ότι ακόμα και αυτή η ιδέα έχει μπει στην άκρη του μυαλού τους τώρα πια. Έγιναν βέβαια διάφορα δοκιμαστικά, αναζητήθηκαν και άλλα πρόσωπα για να τους πλαισιώσουν, αλλά τώρα ο ΑΝΤ1 σκέφτεται πολύ σοβαρά αν αξίζει να επενδύσει πάλι επάνω τους, όταν ακόμα και τα εμπορικά της εκπομπής που οι Weekenders τα έχουν τοποθετήσει την τελευταία ώρα το ένα πίσω από το άλλο, φαίνεται να «καίγονται» και το κοινό δείχνει βάση μετρήσεων, να αποχωρεί και να μην επιστρέφει ποτέ. Το «καλό κλίμα» είναι πλέον φαντασίωση γιατί λίγος καιρός απέμεινε και το τέλος όπως φαίνεται πλησιάζει.
Το ψαλίδι το κρατά ο ΑΝΤ1 – και δεν είναι καθόλου απίθανο να το χρησιμοποιήσει σύντομα. Οι Weekenders δεν απέτυχαν μόνο στα νούμερα. Απέτυχαν στη διαχείριση της ευκαιρίας. Στη διαχείριση της δημόσιας εικόνας τους. Και στο φινάλε, απέτυχαν να καταλάβουν ένα απλό τηλεοπτικό αξίωμα: οι κάμερες ανοίγουν εύκολα, αλλά κλείνουν πιο εύκολα απ’ όσο νομίζεις.