Η Οργή: Η Όλγα μαθαίνει για τον θάνατο του Αχιλλέα! Ραγδαίες εξελίξεις 12/9!

Τι θα δούμε απόψε;

Η Οργή:  Η Όλγα μαθαίνει για τον θάνατο του Αχιλλέα! Ραγδαίες εξελίξεις 12/9!

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, «Η Οργή». Η Όλγα μαθαίνει για τον θάνατο του Αχιλλέα από τον Τάσο.

ΕΠΕΙΣ.55
Η Μαντώ κατηγορεί τον Νεοκλή, μπροστά στην Έλσα, ότι οργάνωσε μαζί με τον Λεωνίδα την σύλληψη του Οδυσσέα στην Ιορδανία.

Ένα ξαφνικό γεγονός αλλάζει τα σχέδια του Πάρη και της Ρωξάνης!

Η Έλσα δε μπορεί να το πιστέψει και ρωτάει το Νεοκλή, αν είναι αλήθεια. Η Μαρίνα μιλάει με τον Γρηγόρη και αναρωτιέται γιατί ο Οδυσσέας, αφού όλοι λένε ότι είναι εκεί, δεν εμφανίζεται να τη δει. Επίσης, τον ρωτάει τι σκοπεύει να κάνει σε σχέση με το παιδί της Έλενας. Ο Αντρέας λέει στη Δήμητρα πως ανακάλυψε ότι ο μικρός του αδερφός, πρέπει να δόθηκε για υιοθεσία από τον Νεοκλή σε ένα ζευγάρι στην Ιορδανία. Μετά την κηδεία του Μάνου, η Μαρίνα πάει στον τάφο του Οδυσσέα και έκπληκτη βλέπει εκεί τον Αντρέα. Η Όλγα μαθαίνει από τον Τάσο για τον θάνατο του Αχιλλέα, ενώ ο Μιχάλης τηλεφωνεί στη Ρωξάνη και της λέει να πάει από το τμήμα να μιλήσουν.

Η Οργή εξελίξεις

Η οργή - Σούπερ αποκλειστικό: O Παύλος μπαίνει φυλακή για την δολοφονία του Λεωνίδα!

Σούπερ αποκλειστικό για την τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 «Η Οργή». O Παύλος μπαίνει φυλακή για την δολοφονία του Ανδρέα!

Ο Παύλος σκοτώνει τον Λεωνίδα για να σώσει τον Οδυσσέα και αδιαμαρτύρητα συλλαμβάνεται και δεν αποκαλύπτει σε κανέναν την αλήθεια. Την ίδια στιγμή η Μαρίνα, από ένα τυχαίο γεγονός, μαθαίνει ότι ο Οδυσσέας είναι ο Αντρέας Δημάδης και παθαίνει σοκ, ενώ η Ελσα κλονίζεται μετά τις αποκαλύψεις για τον άντρα της.

Ο Λεωνίδας επιχειρεί να σκοτώσει τον Αντρέα, αλλά ο Παύλος τον προλαβαίνει και τον πυροβολεί, σώζοντας τη ζωή του παλιού του φίλου: «Φύγε, εγώ τον σκότωσα», λέει στον Οδυσσέα που τον κοιτάζει σαν χαμένος: «Εσύ τι θα κάνεις;», τον ρωτάει και ο Παύλος που ακούει ότι έρχεται η αστυνομία, του λέει: «Δεν ξέρω. Θα σκεφτώ. Φύγε, έχεις να κανονίσεις και τον Νεοκλή. Τι θέλεις, να σε μπουζουριάσουν;». Η αστυνομία φτάνει και συλλαμβάνει τον Παύλο, ενώ ο Οδυσσέας, κρυμμένος στον κήπο, τους βλέπει. Ο Παύλος όμως δεν ομολογεί ότι την ώρα της δολοφονίας βρισκόταν στο σπίτι και ο Αντρέας. Ο Αχιλλέας διώχνει τη Ρωξάνη από το σπίτι και της λέει πως δεν θα πάρει τίποτα μετά το διαζύγιό τους.

Οργή: Όλες οι ραγδαίες εξελίξεις της εβδομάδας (9-13/9)

Ο Σαΐντ λέει τα πάντα για τον Λεωνίδα στην Ελσα

Ο Πάρης πίνει στο μπαρ στενοχωρημένος γιατί η Ρωξάνη αρνήθηκε να φύγει μαζί του. Η Ολγα τον ακολουθεί στο στούντιο και κάνουν έρωτα. Λίγο πριν φύγει από εκεί, θα εμφανιστεί η Ρωξάνη που έχει φύγει από το σπίτι της και θα τους δει μαζί. Οταν ο Πάρης τη διώχνει, η Ολγα φεύγει κλαίγοντας πληγωμένη. Η Ελσα ακολουθεί τη συμβουλή της αδελφής της και πάει στο σπίτι του Πέτρου για να μάθει τι έχει συμβεί. Εκεί βρίσκει τον Σαΐντ, που της εξηγεί πώς ο Λεωνίδας παγίδεψε τον Οδυσσέα στην Ιορδανία: «Ο Πέτρος είναι στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση γιατί ο Λεωνίδας πήγε να τον σκοτώσει επειδή τα είπε όλα στη Μαντώ. Για τον φόνο της μάνας και της αδελφής του Οδυσσέα αλλά και επειδή έβαλε την ηρωίνη στα πράγματα του Οδυσσέα για να τον βάλει φυλακή». Στο μεταξύ η Ελενα αποκαλύπτει στον Γρηγόρη ότι το παιδί που περιμένει μπορεί να είναι δικό του, ενώ η Μαρίνα μαθαίνει ότι η αστυνομία συνέλαβε τον Παύλο για τον φόνο του Λεωνίδα. Δεν πιστεύει ότι το έκανε εκείνος, όμως όταν τον επισκέπτεται στο κρατητήριο, ο Παύλος παραδέχεται την αλήθεια. Ομως, ούτε η αστυνομία πείθεται ότι ο Παύλος σκότωσε τον Λεωνίδα εν ψυχρώ και προσπαθεί να μάθουν τι συνέβη. Ο Παύλος επιμένει και δεν αποκαλύπτει ότι το έκανε για να σώσει τον Αντρέα. Στο μεταξύ, ο Αντρέας ψάχνει στην κλινική κάποια στοιχεία για το τι απέγινε ο μικρός του αδελφός το βράδυ της δολοφονίας της μητέρας του και της αδερφής του. Ο Πάρης πείθει τη Ρωξάνη να φύγουν μαζί, αλλά όταν είναι έτοιμοι να το κάνουν, ένα ξαφνικό γεγονός τούς αλλάζει τα σχέδια.

Ο Οδυσσέας βρίσκει τον φάκελο υιοθεσίας του αδελφού του

Η Μαντώ κατηγορεί τον Νεοκλή, μπροστά στην Ελσα, ότι οργάνωσε μαζί με τον Λεωνίδα τη σύλληψη του Οδυσσέα στην Ιορδανία: «Τα ήξερες όλα από την αρχή. Μαζί τα κάνατε. Ξέρεις κι εσύ για τον Οδυσσέα, μαζί του τη στήσατε. Γι’ αυτό βοήθησες τον Λεωνίδα να με κλείσετε μέσα. Αυτός μου έκανε την ένεση εκείνη την ημέρα στο σπίτι», λέει. Η Ελσα δεν μπορεί να το πιστέψει και ρωτάει το Νεοκλή αν είναι αλήθεια, ενώ η Μαντώ φεύγοντας της προτείνει: «Καλύτερα να φύγεις κι εσύ. Ο Λεωνίδας έκανε εμπόριο βρεφών, δεν μπορεί να το έκανε μόνος του».
Η Μαρίνα μιλάει με τον Γρηγόρη και αναρωτιέται γιατί ο Οδυσσέας, αφού όλοι λένε ότι είναι εκεί, δεν εμφανίζεται να τη δει. Επίσης, τον ρωτάει τι σκοπεύει να κάνει σε σχέση με το παιδί της Ελενας. Ο Αντρέας λέει στη Δήμητρα πως ανακάλυψε ότι ο μικρός του αδελφός πρέπει να δόθηκε για υιοθεσία από τον Νεοκλή σε ένα ζευγάρι στην Ιορδανία: «Είναι δυνατόν ο Αλέξης να δόθηκε για υιοθεσία στην Ιορδανία;», αναρωτιέται και καθώς κοιτάζουν τα χαρτιά ανακαλύπτουν ότι και η Μαρίνα είναι υιοθετημένη. Μετά την κηδεία του Μάνου, η Μαρίνα πάει στον τάφο του Οδυσσέα και έκπληκτη βλέπει εκεί τον Αντρέα, ο οποίος την κοιτάζει και της λέει: «Δεν χρειάζεται πια, αφού είναι ζωντανός». Την ίδια στιγμή η Ολγα μαθαίνει από τον Τάσο για τον θάνατο του Αχιλλέα, ενώ ο Μιχάλης τηλεφωνεί στη Ρωξάνη και της λέει να πάει από το τμήμα να μιλήσουν.

Το σοκ της Μαρίνας για τον Αντρέα

Ο Μιχάλης ρωτάει τη Ρωξάνη πού ήταν το βράδυ του θανάτου του Αχιλλέα. Αυτή του λέει ψέματα ότι ήταν εκτός πόλης, αλλά δεν έχει αποδείξεις γι’ αυτό. Η Ολγα με τον Τάσο υποψιάζονται ότι η Ρωξάνη μπορεί να είναι υπεύθυνη για τον θάνατο του Αχιλλέα: «Κάτι δεν μου κολλάει. Με το που χωρίζει τον άντρα της, πεθαίνει. Σου φαίνεται λογικό αυτό; Εχει και τον Πάρη, τσιμπάει και τα φράγκα και μια χαρά», λέει ο Τάσος, που όταν το αναφέρει σαν πιθανότητα στον Πάρη, αυτός γίνεται έξαλλος μαζί του. Η Μαρίνα ακούει ένα μήνυμα του Σαΐντ στο κινητό του Αντρέα, που τον αποκαλεί «Οδυσσέα». Ταραγμένη, συνειδητοποιεί πως ο Αντρέας είναι ο Οδυσσέας. Μόλις μπαίνει ο Οδυσσέας στο δωμάτιο, η Μαρίνα τον κοιτάζει βουρκωμένη: «Ποιος είσαι; Ακουσα ένα μήνυμα στο κινητό σου. Γιατί σε λέει Οδυσσέα;», τον ρωτάει και αυτός την αγκαλιάζει και φιλιούνται με πάθος.
Την ίδια στιγμή ο Σαΐντ φέρνει στο σπίτι τον Πέτρο από το νοσοκομείο και του λέει πως ο Παύλος είναι στο κρατητήριο για τον φόνο του Λεωνίδα. Πάνω στην κουβέντα τους εμφανίζεται η Ελσα, που θέλει να μάθει από τον Πέτρο αν ο Νεοκλής είναι μπλεγμένος με τη φυλάκιση του Οδυσσέα στην Ιορδανία.

Ο Νεοκλής αντιμέτωπος με τον Οδυσσέα

Ο Νεοκλής γυρίζει σπίτι του και δεν βρίσκει την Ελσα, ενώ παίρνει ένα μήνυμα στο κινητό του: «Και τώρα οι δυο μας, Οδυσσέα! Βγες στον κήπο». Ο Αντρέας-Οδυσσέας έρχεται αντιμέτωπος με τον Νεοκλή και προσπαθεί να μάθει αν έδωσε τον Αλέξη, τον αδελφό του, για υιοθεσία στην Ιορδανία: «Είναι ο Αλέξης το μωρό αυτό που έδωσες στην Ιορδανία; Εδωσες τον αδελφό μου για υιοθεσία;». Η Ελσα, μετά την κουβέντα με τον Πέτρο, πάει καταρρακωμένη στη Μαντώ και της λέει όσα έμαθε για το Νεοκλή. Ο Αντρέας ζητάει βοήθεια από τον Σαΐντ για να βρει τον αδελφό του στην Ιορδανία κι ο Σαΐντ, που ξέρει ότι ο Παύλος σκότωσε τον Λεωνίδα για να σώσει τον Αντρέα, τον ρωτάει αν έχει σκοπό να κάνει κάτι για να βοηθήσει τον Παύλο. Ο Μιχάλης φωνάζει τη Ρωξάνη στο τμήμα για μια ακόμα κατάθεση, ενώ την ίδια στιγμή ο Σαΐντ βλέπει τυχαία μια φωτογραφία της στον υπολογιστή του Πέτρου.

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΣΑΪΝΤ ΚΑΙ ΟΔΥΣΣΕΑ

Οταν ο Πάρης μαθαίνει πως η Ρωξάνη είναι ύποπτη για τον θάνατο του Αχιλλέα, αποφασίζει να της δώσει άλλοθι, παρόλο που εκείνο το βράδυ ήταν μαζί με την Ολγα. Η Μαρίνα μιλάει με τον Αντρέα για την υιοθεσία της και για όλα αυτά που έγιναν. Αυτός καταλαβαίνει πως θα είναι δύσκολο για τη Ζωή αν της πουν ποιος είναι και λέει στη Μαρίνα ότι δεν πρέπει να το κάνουν. Ο Πέτρος ενημερώνει τον Σαΐντ και την Ολγα πως ο Πάρης έδωσε άλλοθι στη Ρωξάνη και η Ολγα τους λέει πως είπε ψέματα, αφού το βράδυ του θανάτου του Αχιλλέα ήταν μαζί του. Ο Σαΐντ αποφασίζει να λύσει αυτός το θέμα του Πάρη και της Ρωξάνης, ενώ η Ολγα με τον Πέτρο παίρνουν ένα μέιλ με μια φωτογραφία του Αλέξη, του αδελφού του Αντρέα από τότε που ήταν δεκαπέντε χρονών.