Αν ήμουν πλούσιος: Ραγδαίες εξελίξεις στο σημερινό επεισόδιο (22/11)! Η Κική "πιάνει" τον Στρατή με τη Δάφνη!

Οι εξελίξεις πριν παιχτούν στην τηλεόραση!

Αν ήμουν πλούσιος: Ραγδαίες εξελίξεις στο σημερινό επεισόδιο (22/11)! Η Κική

Σας έχουμε όλες τις καταιγιστικές εξελίξεις από το σημερινό επεισόδιο της σειράς του Ant1, «Αν ήμουν πλούσιος». Η Κική "πιάνει" τον Στρατή με τη Δάφνη!

Δείτε αναλυτικά τι θα παρακολουθήσουμε σήμερα...

Θυμηθείτε τι είδαμε χτες!

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 50

Δάφνη και Στρατής σε μεγάλη φόρτιση κατορθώνουν να μιλήσουν και να λύσουν όλες τις παρεξηγήσεις μεταξύ τους. Ξανακυλάνε στο πάθος τους. Η Κική όμως επιστρέφει νωρίτερα από το αναμενόμενο στο σπίτι και βλέπει το μέλλοντα σύζυγο της σε ερωτική στιγμή με τη Δάφνη! Θα τα κάνει όλα γης μαδιάμ η Θεσσαλονικιά Κική ή μήπως έχει κάποιο άλλο σχέδιο στα σκαριά;; Ο Θεοχάρης, υποπτεύεται τη Χριστίνα με το Βρανά και τους παρακολουθεί. Παραπλανεί τη μάνα του και κατορθώνει να της αποσπάσει την υπογραφή της, προκειμένου να έχει πρόσβαση στη θυρίδα στην τράπεζα. Ο Μάνος για πρώτη φορά κινδυνεύει στ’ αλήθεια καθώς κάποιοι αστυνομικοί που έχουν το σκίτσο του, τον αναγνωρίζουν και τον σέρνουν στο τμήμα. Εκεί τον περιμένει ο Θείος Λέανδρος που τον αναγνωρίζει!

Αν ήμουν πλούσιος - Spoiler: Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Ένα spoiler «έσκασε» στην σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος»! Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Η γνωστή ηθοποιός, Μπέσυ Μάλφα φέτος ακροβατεί μεταξύ τριών διαφορετικών ρόλων, μεταξύ τριών διαφορετικών γυναικών που σαν στόχο έχουν να βρουν κυρίως τον εαυτό τους.

Η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν», η «Παριζιάνα» και η «Μόνικα» από το «Αν ήμουν πλούσιος», όλες παίρνουν μια άλλη διάσταση μέσα από το ταλέντο της Μπέσυς Μάλφα. Ανακαλύψτε τες στις γραμμές που ακολουθούν...

Φέτος είστε η «Παριζιάνα», η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και η «Μόνικα» στη σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος». Τρεις διαφορετικές γυναίκες...

«Να μην είμαι άδικη, ο κάθε ρόλος έχει την ομορφιά του».

Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς μετά την πρόταση να γίνει ο Σωτήρης μέτοχος καταλήγει... Εξελίξεις "φωτιά" σήμερα (19/11)!

Παρ' όλα αυτά, έχω την αίσθηση πως ο ρόλος της Μόνικας σας αδικεί.

«Δύσκολος και επικίνδυνος ρόλος. Περίεργος ρόλος ακόμα και στα δικά μου τα μάτια. Γενικά δεν είμαι κοντά στη Μόνικα, έχει κάποια θέματα».

Είχατε στο μυαλό σας κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν κληθήκατε να την υποδυθείτε;

«Το μελέτησα πολύ. Αρκεί να σας πω πως η πρώτη μου αναφορά ήταν ο Χάνιμπαλ Λέκτερ στη “Σιωπή των Αμνών”. Προσπάθησα να καταλάβω με ποιον τρόπο και ο πρωταγωνιστής αλλά και ο ίδιος ο συγγραφέας κατάφεραν να γίνουν συμπαθείς στο κοινό. Οταν όμως πια δεν μπορούσα να βρω τα κοινά, η προσωπικότητα που είχα στο μυαλό μου ήταν η Γκλεν Κλόουζ, στο “Damages”, η οποία πατάει πάνω από όλους με κόστος προσωπικό. Εψαχνα, λοιπόν, να βρω τις ρωγμές της Μόνικας, τι την οδήγησε να γίνει τόσο σκληρό πρόσωπο. Πιστεύω πως οι συγγραφείς μού φυλάνε την έκπληξη... Εχει περάσει άσχημα, ειδικά στη σχέση της με τους άντρες, γι' αυτό και έχει αυτή τη συμπεριφορά».

Πιστεύετε πως στο μέλλον θα αρχίσει να γλυκαίνει;

«Θα δείτε μια στιγμή με τη θετή της κόρη όπου θα παραδεχτεί και στην ίδια πως την πλευρά της την ευαίσθητη δεν θα τη δει ποτέ, γιατί έχει αποφασίσει να είναι σκληρή. Αυτό μπορώ να σας πω μέχρι στιγμής. Θεωρώ πάντως πως οποιοσδήποτε άνθρωπος οδηγείται στα άκρα, κάτι έχει περάσει».

Αρα της δίνετε ελαφρυντικά...

«Ως άνθρωπος πάντα δίνω ελαφρυντικά. Δεν σας κρύβω πως στους ρόλους μου ψάχνω πάντα τους λόγους που οδηγούν σε κάποιες συμπεριφορές, πώς έχει μεγαλώσει, τι έχει συμβεί στην παιδική ηλικία ενός χαρακτήρα και πώς έφτασε στο σημείο που είναι».

Θα καταφέρει η Μόνικα να εισπράξει τον λαχνό;

«Δεν το γνωρίζω, αυτό που εισπράττει η Μόνικα, και ο θεατής με τον καιρό, είναι ότι είμαστε πλούσιοι ούτως ή άλλως. Και ειδικά οι Ελληνες...».

Τι γίνεται στους φετινούς θεατρικούς σας ρόλους, τη «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και την «Παριζιάνα»;

«Εχουν ένα κοινό στοιχείο. Αναζητούν και οι δυο την ταυτότητά τους. Η μία θέλει να γίνει Παριζιάνα και διάσημη μοδίστρα και η άλλη ψάχνει τον εαυτό της για να καλυτερεύσει τη ζωή της. Και οι δυο καταφέρνουν τελικά να βρουν τον εαυτό τους».

Ως Μπέσυ, σε ποιον από αυτούς τους δυο ρόλους είστε πιο κοντά;

«Σε όλους τους ρόλους μου είμαι πάντα κοντά, γιατί βάζω κομμάτια του εαυτού μου. Ολοι οι άνθρωποι θεωρώ πως είμαστε πολυσχιδείς και έχουμε κάνει τις επιλογές μας, ποιοι θέλουμε να είμαστε, που ακόμα και αν δεν το έχουμε αποφασίσει εμείς, το έχουν αποφασίσει άλλοι. Ομως μέσα μας υπάρχουν όλοι οι άνθρωποι».

Στην καρέκλα του σκηνοθέτη ποιοι κάθονται;

«Στη “Σίρλεϊ” ο Αλέξανδρος Ρήγας, αγαπημένος συνεργάτης, ευγενής, δίνει την ψυχή του για τη δουλειά του. Και στην “Παριζιάνα” ο Αντώνης Λουδάρος ένας μεγάλος θεατράνθρωπος. Σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχής για τα δώρα που μου δόθηκαν».

Με ποιους συναδέλφους συνυπάρχετε στη σκηνή;

«Με τους Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ερρικα Μπρόγιερ, Αντώνη Λουδάρο, Γιάννη Κρητικό, Κώστα Μαρτάκη, Πέτρο Ξεκούκη, Ευτυχία Φαναριώτη, Ελευθερία Ρήγου, Τόνυ Δημητρίου. Τα κοστούμια είναι της Ελένης Μπλέτσα και τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου. Τέλος, τη μουσική ενορχήστρωση έχει ο Μαυρίκιος Μαυρικίου».

Φοβηθήκατε καθόλου τη σύγκριση με τη Ρένα Βλαχοπούλου;

«Καθόλου, γιατί όπως σας είπα και παραπάνω είμαστε όλοι όλα... Δεν φοβάμαι. Ας λαμβάνει ο καθένας ό,τι θέλει ανάλογα με τις λαμβάνουσές του. Εγώ υπηρετώ τον κάθε ρόλο με εντιμότητα, ψάξιμο και δουλειά».

Εχει τηρηθεί το σενάριο ή ο κ. Λουδάρος έβαλε και τη δική του οπτική;

«Είναι ακριβώς το σενάριο αλλά με κάποιες μικρές αλλαγές. Εχει μεγαλώσει τον ρόλο της Σούζι».

Είχε ακουστεί την περασμένη σεζόν πως ίσως υπάρξει η συνέχεια της σειράς «Μαύρα μεσάνυχτα». Θα ήσασταν θετική σε μια τέτοια προοπτική;

«Το συζητάμε χρόνια, δεν είναι κάτι που απλώς ακούστηκε. Εννοείται πως είμαι θετική. Είμαι θετική σε οποιαδήποτε συνεργασία με τον Πάνο Κοκκινόπουλο».

ΠΗΓΗ: TV24

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ