Παγιδευμένοι: Το σκηνοθετικό λάθος με την Άννα που πολλοί είδαν και λίγοι παρατήρησαν

Σημειώθηκε στα πρώτα επεισόδια

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Παγιδευμένοι: Το σκηνοθετικό λάθος με την Άννα που πολλοί είδαν και λίγοι παρατήρησαν

Είναι μια σειρά που πολλοί την έχουν χαρακτηρίσει ένα δεύτερο "Έτερος εγώ". Οι Παγιδευμένοι στον ΑΝΤ1 έχουν προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στο τηλεοπτικό κοινό κι αυτό είναι ολοφάνερο τόσο από τα νούμερα τηλεθέασης όσο κι από τα σχόλια που γράφονται στο twitter κατά την διάρκεια του κάθε επεισοδίου.

Τα "λάθη", όμως, οι βασικά οι παραλείψεις, όπως σε κάθε παραγωγή, έτσι και σε αυτήν, υπάρχουν. Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο.

Το Youweekly.gr εντόπισε μια παράληψη στα πρώτα κιόλας επεισόδια της σειράς Παγιδευμένοι

Συγκεκριμένα, στο τέλος του δεύτερου επεισοδίου λίγο πριν η Άννα αναγνωρίσει το πτώμα της αδερφής της, το κραγιόν της έχει "σβήσει" λίγο από τα χείλη της...

Παγιδευμένοι

Στην αμέσως επόμενη σκηνή μέσα στο νεκροτομείο φαίνεται έντονο και φρέσκο...

Παγιδευμένοι σκηνοθετικό λάθος

Ενώ τέλος, στην πρώτη σκηνή του τρίτου επεισοδίου όπου πια η Άννα έχει συνειδητοποιήσει ότι η Μυρτώ πέθανε και τρέχει να φύγει την βλέπουμε χωρίς ίχνος κραγιόν στα χείλη της...

Παγιδευμένοι κλάμα Άννας

Λεπτομέρειες που όμως κάνουν την διαφορά... Δεν επηρέασε προφανώς πουθενά στην πλοκή της σειράς αλλά... "έκατσε" στο δικό μας μάτι...

Η πραγματική ζωή της "Άννας"

Στην πραγματική της ζωή, όπως γράφει η Λίτσα Αναστασάκη στο περιοδικό YOU, η Μάρθα Λαμπίρη- Φεντόρουφ αφήνει κατά μέρος τα αυστηρά κοστούμια της δικηγόρου που υποδύεται και συνεχίζει να... ανησυχεί δημιουργικά για την ηθοποιία, επιθυμεί να εξελίσσεται μέσα από πολύ διάβασμα και διαρκείς πρόβες και χαμογελά πλατιά για την ευκαιρία που της δόθηκε να παίξει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην TV, όχι... δημοσιοσχετίστικα αλλά επειδή με τον τρόπο αυτό το κοινό θα έρθει πιο κοντά της, αναπτύσσοντας μαζί μια σχέση ιδιαίτερη με διάρκεια στον χρόνο, όπως αυτήν που έχει με τους δικούς της αγαπημένους ανθρώπους – κι ο κόσμος που την ξεχώρισε ήδη στο σίριαλ είναι σίγουρα ανάμεσα σε αυτούς.

Το πρώτο πράγμα που θέλεις να μάθεις μόλις ακούς το όνομά της είναι φυσικά γιατί η Μάρθα έχει δύο επίθετα! Η διπλή καταγωγή της είναι η αιτία. Με μαμά από την Πολωνία και Έλληνα μπαμπά, η μικρή Μάρθα διαθέτει ένα πλούσιο άλμπουμ παιδικών αναμνήσεων, μοιρασμένων από τη μία στο... χριστουγεννιάτικα στολισμένο χωριό του παππού και της γιαγιάς λίγο έξω από την Κρακοβία, κι από την άλλη με ατελείωτα παιχνίδια στη γειτονιά της στον Πειραιά, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε.

Ανήσυχο πνεύμα από μικρή -και καθόλου “παγιδευμένο- οι ανησυχίες της την οδήγησαν πολύ γρήγορα στον δρόμο της Τέχνης, όχι αρχικά της υποκριτικής αλλά της μουσικής και του χορού. Το μπαλέτο έγινε ο δικός της χώρος έκφρασης συναισθημάτων, ο δικός της μαγικός κόσμος όπου τα όνειρα ξεκίνησαν να γίνονται πραγματικότητα μέσα από μίνι ρόλους και παραστάσεις που τη μετέφεραν νοερά σε άλλους κόσμους – αυτούς στους οποίους ήθελε να ζήσει! Κάπως έτσι το μικρόβιο της υποκριτικής δεν άργησε να “φωλιάσει” μέσα της, με την ίδια να κάνει δειλά-δειλά τις πρώτες της σπουδές στο Εθνικό Θέατρο και στο Actors Center, ψάχνοντας αρχικά για τον εαυτό της και στην πορεία θέλοντας να δουλέψει επαγγελματικά πάνω σε αυτό. “Ήθελα να δω αν η υποκριτική ήταν αγάπη, ενθουσιασμός ή έρωτας. Για να καταφέρεις να διακρίνεις μεταξύ των τριών χρειάζεται χρόνος, δοκιμή και τριβή”, εξηγεί η ίδια για το... ταξίδι της!

Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ καταγωγή

Η τύχη που είχε να μιλά τέσσερις γλώσσες (Αγγλικά, Πολωνικά, Περσικά και Ελληνικά) την έφερε πιο κοντά σε ξένους πολιτισμούς, με την ίδια να κάνει μια στάση στο Ιράν, στην Τεχεράνη συγκεκριμένα, όπου συμμετείχε σε μια σειρά εποχής της κρατικής τηλεόρασης (μαζί με τους Παναγιώτη Μπουγιούρη, Νίκου Πουρσανίδη, Μάνου Πίντζη, και Γιάννη Σπαλιάρα), και στη συνέχεια στο Λονδίνο, μένοντας εκεί μόνιμα μέχρι που δέχτηκε την πρόταση για τους “Παγιδευμένους”. Και κάπως έτσι επανήλθε στα πάτρια, ξεκινώντας μια νέα διαδρομή... “ένα ασταμάτητο ταξίδι από ζωή σε ζωή”, όπως λέει η ίδια για τον ρόλο της.

Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ

Αδυναμία τρελή έχει στον παππού της από την πλευρά της μητέρας της, που ζει στην Κρακοβία και τον επισκέπτεται όσο πιο συχνά μπορεί. Η ίδια είναι παιδί μιας “πολυπολιτισμικής” οικογένειας και έμαθε από μικρή πόσο σημαντικό είναι να μοιράζεις την αγάπη σου σε δύο χώρες, έχοντας το πλεονέκτημα να υιοθετείς στοιχεία από διαφορετικούς πολιτισμούς. «Μεγάλωσα σ' ένα διπολιτισμικό σπίτι. Με όλα τα καλά και τα αρνητικά. Έμαθα να αφουγκράζομαι και να σέβομαι τη διαφορετικότητα και άργησα πολύ να εκτιμήσω το πόσο σπουδαίο είναι να έχει κανείς μια δεύτερη καταγωγή».

Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ αδερφές

Μπορεί να είναι μεγαλύτερη, ωστόσο οι δυο τους είναι πολύ δεμένες και έχουν τις καλύτερες σχέσεις. Η Έφη Λαμπίρη εκμεταλλεύεται (με την καλή έννοια) τον ελεύθερο χρόνο της αδελφής της, για να τη χαρεί λίγο παραπάνω και να περάσουν μαζί ευχάριστες στιγμές. Μία από αυτές είναι και τα καλοκαίρια τους, στις διακοπές, που είναι αχώριστες, κάνοντας ό,τι τους λείπει τον υπόλοιπο χρόνο – βόλτες, βουτιές, εξόδους σε σινεμά και θέατρο, ατελείωτες συζητήσεις και αυτοκινητάδες, που και οι δύο λατρεύουν! Μάλιστα, τώρα που η Μάρθα βρίσκεται στην Ελλάδα, εκείνη δεν κρύβει τη χαρά της, που την έχει περισσότερο... στα πόδια της!