Κορωνοϊός: Τι ψώνισαν οι Έλληνες στο lockdown μέσω διαδικτύου

Μεγάλη έρευνα!

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο περιοριστικών μέτρων στην κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα, οι ανατροπές που προκάλεσε η πανδημία και στις καταναλωτικές συνήθειες θεωρούνται εν πολλοίς μη αναστρέψιμες.

Χαρακτηριστική- ίσως η πιο χαρακτηριστική- είναι η στροφή στο ηλεκτρονικό κανάλι αγορών κι όπως προκύπτει από έρευνες, η ενίσχυση του e- commerce επιβάλλει στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο συναλλαγών, που δεν μπορεί να αγνοηθεί ούτε από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Expand player

Με τις επιπτώσεις να είναι ορατές και σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας της μόδας, το GLAMI σκιαγραφεί τον Έλληνα καταναλωτή. Πως αντέδρασε στο lockdown; Τι φόρεσε περισσότερο, τι επίλεξε και πως αποτιμά την online εμπειρία του που για κάποιους ήταν και η πρώτη φορά; Τι σημαίνει «επιστροφή στην κανονικότητα» σε σχέση με την εμπειρία αγορών;

Δείτε εδώ την λίστα.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Κορωνοϊός: Τέλος τα εμβόλια της AstraZeneca για την Ευρωπαϊκή Ένωση

Άδωνις Γεωργιάδης: «Στις 15 Μαΐου τελειώνουν τα SMS μετακίνησης»