Φωτογραφίες από την έπαυλη του Πατσίτσα & της Μαριέττας Χρουσαλά: Έχει δυο πισίνες, 17 δωμάτια και...

έπαυλη 1000τμ με σπίτι 300 τετραγωνικών μέτρων για το προσωπικό

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Φωτογραφίες από την έπαυλη του Πατσίτσα & της Μαριέττας Χρουσαλά: Έχει δυο πισίνες, 17 δωμάτια και...

Το όνομά της φιγουράρει πρώτο εδώ και λίγες ώρες, που πραγματοποιήθηκαν τα φετινά Madwalk. Η Μαριέττα Χρουσαλά ήταν η λαμπερή παρουσιάστρια του fashion show και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις από το πρώτο δευτερόλεπτο με το εντυπωσιακό outfit της (δείτε εδώ βίντεο) αλλά και την αξιοθαύμαστη ευγένειά της.

Η Μαριέττα εδώ και λίγα χρόνια είχε αποφασίσει να αφοσιωθεί στην οικογένειά της (δείτε εδώ πόσο έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους) και είχε αναλάβει να είναι η κυρία του σπιτιού. Μια κυρία σε ένα σπίτι 1000 τμ που περιέχει: 16 δωμάτια, 2 πισίνες, γυμναστήριο, spa, ξεχωριστό κτίριο με ξενώνες και κλειστό γήπεδο μπάσκετ στο υπόγειο του κτιρίου.

Μάλιστα, μόνο η κουζίνα του σπιτιού αγγίζει τα 100 τ.μ., ενώ το προσωπικό του ζευγαριού μένει σε διαφορετικό σπίτι 300 τετραγωνικών μέτρων. Επίσης, υπάρχει εσωτερική ασφάλεια και κάμερες περιμετρικά της τους κτήματος.

Το σπίτι των Πατίτσα - Χρουσαλά

Ο Λέων Πατίτσας και η Μαριέττα Χρουσαλά είναι σήμερα ένα από τα πιο ευτυχισμένα και ευκατάστατα ζευγάρια λόγω της δράση του πατέρα του πρώτου, Σπύρου.

Ο Σπύρος Πατίτσας καταγόταν από το νησί της Λευκάδας και είχε σπουδάσει ναυπηγός. Με την Μαριγώ Λαιμού συναντήθηκαν στην εταιρία του πατέρα της όπου και εργαζόταν. Ο πατέρας της, ο γνωστός εφοπλιστής Λέοντας Λαιμός, ξεκίνησε ως μούτσος και έγινε καπετάνιος στα 28 του, όπως η ίδια έχει πει σε συνέντευξή της στο παρελθόν.

Ο Σπύρος Πατίτσας μπήκε στο χώρο της ναυτιλίας δυναμικά όταν ανέλαβε επιτελική θέση στην εταιρεία του πεθερού του Λέοντα Λαιμού. Ο πεθερός του ήταν εκείνος που δημιούργησε την ναυτιλιακή εταιρεία «Ευπλοία» (Efploia Shipping) το 1960. Η συγκεκριμένη επιχείρηση γρήγορα έγινε μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο με παραγγελίες πλοίων στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας και της Γιουγκοσλαβίας.

Ο Σπύρος Πατίτσας, έχοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη του πεθερού του, ανέλαβε τεχνικός διευθυντής. Ο ίδιος πίστευε πολύ στην οικογενειακή επιχείρηση που είχε στηθεί και δούλευε ατελείωτες ώρες προκειμένου να την μεγαλώσει ακόμη περισσότερο.

Η ναυτιλιακή εταιρεία το 2001 είχε στην κατοχή της οκτώ πλοία ξηρού φορτίου. Κ ι ενώ ήταν μια από τις πιο κερδοφόρες στο χώρο της ναυτιλίας, τα εσωτερικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν στη συνέχεια οδήγησαν στην διάλυση της.

Όταν ο ιδρυτής της εταιρείας Λέων Πατίτσας έφυγε από τη ζωή, η επιχείρηση έχασε εκτός από τον άνθρωπο που την δημιούργησε και τον συνδετικό κρίκο μεταξύ εκείνων που την διαχειριζόταν. Οι διαφωνίες πολλές για τον τρόπο διοίκησης του κολοσσού με αποτέλεσμα η διάλυση της να είναι μονόδρομος.

Με την διάλυση της εταιρείας η Μαριγώ Λαιμού αποφασίζει να πάρει το μερίδιο της και να αποχωρήσει. Τα δύο από τα πλοία της εταιρείας, της αναλογούσαν από την πατρική κληρονομιά. Η Μαριγώ Λαιμού χωρίς δεύτερη σκέψη δίνει το μερίδιο της στους γιού της Λέοντα και Φιλήμονα Πατίτσα. Το συγκεκριμένο μερίδιο ήταν δύο drybulk πλοία.

Δύο χρόνια αργότερα, το 2003, ο Λέων και ο αδελφός του Φιλήμων με τον πατέρα τους Σπύρο Πατίτσα ίδρυσαν την Atlas Maritime Ltd. Οι δύο νεαροί άνδρες είχαν βάλει σκοπό να κάνουν ξανά το όνομα τους δυνατό στον χώρο της ναυτιλίας έχοντας πάντα στο πλευρό τους τον άνθρωπο που γνώριζε καλά τον χώρο της ναυτιλίας, τον πατέρα τους.