Δεκάδες αντιδράσεις με τη νέα ανακοίνωση των Lidl - Μαθεύτηκε και προκάλεσε πανζουρλισμό

Η συνεργασία με παγκόσμιο ποδοσφαιριστή

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
EUROKINSSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
EUROKINSSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Χαμός επικρατεί τις τελευταίες ώρες στα social media, λόγω των Lidl. Είναι γερμανική αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων (discount) σούπερ μάρκετ από το Νέκαρζουλμ της Γερμανίας η οποία έχει περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη και απασχολεί περισσότερους από 315.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, με παρουσία και στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2017.

Προσπαθεί λοιπόν καθημερινά να κάνει νέα πράγματα έτσι ώστε να αναπτύσσεται αλλά και να βοηθάει τους καταναλωτές της να κάνουν τις αγορές τους όσο πιο οικονομικά μπορούν - δείτε τις προσφορές για σήμερα.

Η νέα κίνηση των Lidl

Όπως έγινε γνωστό λοιπόν, τα Lidl προχωρούν σε κάτι εντελώς καινούργιου. Μπορεί ήδη να έχουν στα καταστήματα τους εκτός των τροφίμων και διάφορα ρούχα αλλά και είδη σπιτιού και αυτοκινήτου, ωστόσο τώρα λανσάρουν τη νέα τους καμπάνια ρούχων...

Μάλιστα, στην καμπάνια αυτή βρίσκεται ο πρώην επιθετικός του Παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ! Ο ίδιος όταν σταμάτησε το ποδόσφαιρο ξεκίνησε να δραστηριοποιείται τόσο ως DJ σε χλιδάτα πάρτι όσο και ως μοντέλο με το στυλ του όπως πάντα να είναι εκκεντρικό.

Η είδηση όπως ήταν λογικό προκάλεσε πανζουρλισμό αλλά και δεκάδες αντιδράσεις κάτω από τις αναρτήσεις του, με τον κόσμο να περιμένει να βγει η καμπάνια προς πώληση.

Τι συμβαίνει με το Καλάθι του Νοικοκυριού

Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αναφέρονται σε «έρευνα» και ανάλυση της εταιρείας INESIS για το «Καλάθι του Νοικοκυριού» την περίοδο από 30/11 έως 06/12, η Lidl Ελλάς με διαρκές αίσθημα ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, την αγορά αλλά και τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας είναι υποχρεωμένη να αποκαταστήσει την αλήθεια.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα σε άλλα, η έρευνα της εταιρείας INESIS αναφέρει ότι το καλάθι της Lidl Ελλάς ήταν στα 128,11€, στοιχείο απολύτως ανακριβές, αφού η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή υπολόγισε την αξία του καλαθιού στα 85€ περίπου. Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η ειδική μεθοδολογία που εφαρμόζει το αρμόδιο υπουργείο στηρίζεται σε συντελεστές στάθμισης ανά βαρύτητα προϊόντος.

Προτεραιότητα της Lidl Ελλάς είναι η διαφάνεια, η αντικειμενικότητα και η σωστή πληροφόρηση της Ελληνίδας και του Έλληνα καταναλωτή. Αλλά και η στήριξη της εμπιστοσύνης που της δείχνουν εδώ και πάνω από 23 χρόνια.

Μέλημα όλων μας στη Lidl Ελλάς είναι σταθερά «η βέλτιστη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή». Με υψηλότατες προδιαγραφές σε όλη την εφοδιαστική μας αλυσίδα.

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή το «Καλάθι του Νοικοκυριού», παρέχοντας επιπλέον στήριξη στους περισσότερο ευπαθείς συμπολίτες μας.

Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, προσφέροντας τις χαμηλότερες δυνατόν τιμές στο σύνολο των κωδικών μας κι όχι μόνο στα προϊόντα του εβδομαδιαίου καλαθιού.

Υπενθυμίζουμε πως από αύριο 14/12 ξεκινάει κάτι καινούργιο στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας εν όψει εορτών αλλά και για να «ελαφρύνει» λίγο η τσέπη των καταναλωτών! Δείτε εδώ περί τίνος πρόκειται! Σίγουρα θα ανακουφιστείτε λίγο οικονομικά!

TAGS