Οι έφηβοι πάντα έβρισκαν τρόπους να ξεχωρίζουν από τους ενήλικες. Η αργκό δεν είναι κάτι καινούριο. Από το «cool» των ’80s και ’90s μέχρι το πιο δικό μας «ψιλοτρέλα», η γλώσσα των νέων πάντα εξελισσόταν.
Σήμερα, ακούμε όρους όπως «rizz», που είναι συντομογραφία του «charisma» και περιγράφει το ιδιαίτερο χάρισμα ή φλερτ που κάνει κάποιον ακαταμάχητο, και «brain rot», που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το αίσθημα αποσύνδεσης ή… λιώσιμο εγκεφάλου μετά από ατελείωτο σκρολάρισμα στο TikTok ή το YouTube.
Το να τις κατανοήσεις δεν είναι προσπάθεια να γίνεις «νέος», αλλά τρόπος να πλησιάσεις ουσιαστικά το παιδί σου. Κι αν δεν καταλαβαίνεις τι λέει, τουλάχιστον θα ξέρεις τι δεν εννοεί. Γιατί ο έφηβος πάντα θα θέλει να κρατήσει κάτι μόνο για την παρέα του.
Η αργκό του σήμερα γεννιέται και πεθαίνει στα social media. Μπορεί ένα βίντεο 7 δευτερολέπτων να φτιάξει λέξη και μια τάση να αλλάξει την καθημερινότητα των παιδιών. Διαβάστε την συνέχεια στο govastileto.gr