Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Μην σου τύχει - Μενεγάκη και Καινούργιου εμφανίστηκαν με το ίδιο ρούχο

Σε ποια ταίριαξε καλύτερα;

Μην σου τύχει - Μενεγάκη και Καινούργιου εμφανίστηκαν με το ίδιο ρούχο
CELEBRITY STYLE 21.10.2021 10:08
Από Youweekly Team

Έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές στην ελληνική showbiz - δείτε εδώ η Μαλέσκου με ποια φόρεσε το ίδιο φόρεμα - και συνέβη και πριν από λίγες ημέρες με πρωταγωνίστριες, αυτή την φορά, την Ελένη Μενεγάκη και την Κατερίνα Καινούργιου.

Η Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή «Ελένη» και η Κατερίνα Καινούργιου σε φωτογράφιση για την εκπομπή της, «Super Κατερίνα». Και οι δύο παρουσιάστριες επέλεξαν να φορέσουν ένα σιέλ μπλουζάκι και ένα πολύ στενό ψηλόμεσο παντελόνι, κλέβοντας τις εντυπώσεις.

Μπορεί να είναι δύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες όμως και οι δύο διαθέτουν καλλίγραμμα σώματα που τους επιτρέπουν να φορούν ό,τι θέλουν.

Η Ελένη Μενεγάκη και η Κατερίνα Καινούργιου φωτογραφήθηκαν φορώντας το συγκεκριμένο outfit και δημοσίευσαν μάλιστα και σχετικές φωτογραφίες στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο instagram, όπου και οι δύο μετρούν πολλούς χιλιάδες followers. Ποια, όμως, το φόρεσε καλύτερα;

Οι εμφανίσεις των δυο κυρίων

Η πανάκριβη δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη από διατροφολόγο της Αμερικής

Οι γενικές γραμμές της δίαιτας όπως αναφέρει ο ο Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Δημήτρης Γρηγοράκης βασίζονται στις αρχές της μεσογειακής διατροφής, ενώ ο στόχος της είναι να “στεγνώσει” τον οργανισμό από τα έξτρα κιλά του καλοκαιριού, αποτοξινώνοντας τον ταυτόχρονα απ’ όλες τις περιττές ουσίες που συσσωρεύθηκαν μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες.

Ελεύθερα: Μπορεί να χρησιμοποιεί: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα. Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως ή σίκαλης.

Φρούτα: Μπορεί να καταναλώνει οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζάνιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

Σαλάτα εποχής: Μπορεί να καταναλώνει οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμεί, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα. Γάλα και γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά (1,5% – 2%). Σε ψάρι, κοτόπουλο, κρέας να αφαιρείται η πέτσα.

Λάδι: Ελαιόλαδο, συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα.
Πρέπει να αποφεύγει το ζωικό Βούτυρο και να προτιμά τη μαργαρίνη

Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου Βάρους 150 γρ. (κρεατικά), 200 γρ. (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια), 30-50 γρ. (τυρί, ψωμί). Αλλαγές στα γεύματα και στις ημέρες επιτρε΄πονται κατά βούληση.

Αλκοόλ:

  • Κατά προτίμηση μπίρα ή κρασί.
  • Ακατέργαστη ή καστανή ζάχαρη
  • Τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες φαγητά πρέπει να στραγγίζονται
  • Καθημερινά συνίστανται 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι πλούσιο σε κατεχίνες.

Ελένη Μενεγάκη

Δευτέρα

ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 15 Φράουλες

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα γίγαντες, Τυρί 1 μερίδα, 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα. 1 ακτινίδιο

ΒΡΑΔΙΝΟ: Μανιτάρια ψητά, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-πράσινες πιπεριές 2 κ.σ. αβοκάντο 4 ελιές

Τρίτη

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα Ψωμί σίκαλης 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1κ.γ. Μαρμελάδα ή μέλι, 1 ποτήρι γάλα.
Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 20 ανάλατα αμύγδαλα και κ.σ. cranberrie

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 μπανάνα και 1 γιαούρτι και κανέλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 μέτριες πατάτες βραστές, Λαχανάκια βρυξελλών, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές

Τετάρτη

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό, 3 Φρυγανιές φαγόπυρου και 1 κ.γ. ταχίνι με μέλι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 5-7 καρύδια και 1 κ.σ. cranberrie

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα πρασόρυζο, Τυρί 1 μερίδα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα και 1 μήλο

ΒΡΑΔΙΝΟ: Σαλάτα Ceasars (Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, πράσινες πιπεριές κοτόπουλο, 2 κ. σ. αβοκάντο)

Πέμπτη

ΠΡΩΙΝΟ: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 4 αποξ. Δαμάσκηνα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 20 ανάλατα αμύγδαλα και 4 φράουλες

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό, 1 μερίδα κριθαράκι σόγιας, Σαλάτα μαρούλι -καρότο-άνηθος, 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 4 φράουλες

ΒΡΑΔΙΝΟ: Τόνος σε λάδι Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, -πράσινες πιπεριές, 2κ.σ. αβοκάντο, 4 ελιές.

Παρασκευή

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό, 1 κουλούρι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα Γαλοπούλα ψητή, Σαλάτα μπρόκολο, καρότα βραστά, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 Μήλο

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα, 1 πίτα αραβική με κίτρινο τυρί & γαλοπούλα light. ελιές, μαρούλι, καρότο

Σάββατο

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου, 1 ποτήρι χυμό, 1 αυγό βραστό. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 μπισκότα πολυδημητριακών και 1 γιαούρτι

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μοσχάρι λεμονάτο, Καστανό ρύζι, Σαλάτα λαχανάκια Βρυξελλών

ΒΡΑΔΙΝΟ: Ταμπουλέ (πλιγούρι, κρεμμύδι, μαϊντανό, ντομάτα), 4 Ελιές.1 μερίδα τυρί

Κυριακή

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ρυζογκοφρέτα, 1κ.γ. Μέλι, 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 ποτήρι πράσινο τσάι και 1 μήλο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, 1 μερίδα πατάτες φούρνου, 6 ελιές, Σαλάτα μαρούλι, άνηθος, καρότο

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ακτινίδιο και 5-7 καρύδια

ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κ. γ. μέλι

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ούτε για καφέ, ούτε για φαγητό - Πού είχε πάει ο Τσαγκρίδης την Καινούργιου στο πρώτο ραντεβού

"Την μαστογραφία φέτος την έκανα ένα μήνα νωρίτερα γιατί..." - Η αποκάλυψη της Ελένης Μενεγάκη μπροστά στις κάμερες

Share