Θα θέλεις να φοράς μόνο αυτό το μαύρο φόρεμα από τα Zara

Κάνει τη σιλουέτα "θεϊκή"!

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Θα θέλεις να φοράς μόνο αυτό το μαύρο φόρεμα από τα Zara

Είναι σίγουρο πως αν πας στα καταστήματα Zara και κάνεις δικό σου αυτό το μαύρο φόρεμα που βρήκαμε για εσένα, θα θες να φοράς μόνο αυτό και κανένα άλλο. Πρόκειται χωρίς αμφιβολία για το ρούχο που θα αναδείξει τη σιλουέτα σου και θα σε κάνει να φαίνεσαι... μισή!

Εμείς μόλις το είδαμε τρέξαμε να το αγοράσουμε καθώς αποτελεί ένα ρούχο που μπορεί να φορεθεί με άνεση χειμώνα καλοκαίρι, από το πρωί μέχρι το βράδυ, ανάλογα τα στοιχεία με τα οποία θα επιλέξεις να το συνδυάσεις.

Θα σου προτείναμε λοιπόν να κάνεις κι εσύ το ίδιο και να τολμήσεις να βάλεις στη συλλογή σου ένα ρούχο που θα σε κάνει να ξεφύγεις από τα κλασικά και να δοκιμάσεις κάτι πιο ανατρεπτικό.

ZARA μαύρο φόρεμα

Το καλύτερο απ' όλα είναι βέβαια η τιμή του, καθώς το ρούχο αυτό, κοστίζει μόλις 39,95€. Μπορείς αν θέλεις να το κάνεις δικό σου εδώ.

Αν πάλι θέλεις να δεις κάτι στα εκπτωτικά, τότε θα σου προτείναμε να ρίξεις μια ματιά σε αυτά τα 3 φορέματα που βρήκαμε σε σούπερ τιμές!

Λίγα λόγια για τα ZARA όπου θα βρεις το μαύρο φόρεμα

Η Zara είναι εμπορική εταιρεία ένδυσης που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, μαζί με άλλα γνωστά σήματα όπως Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius και Bershka. Ο όμιλος έχει την έδρα του στην πόλη Λα Κορούνια της επαρχίας της Γαλικίας, στην Ισπανία, όπου και άνοιξε το πρώτο κατάστημα Ζάρα το 1975.

Σήμερα τα Ζάρα είναι πιθανότατα η πιο γοργά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στον κόσμο, με 2.000 καταστήματα σε 60 χώρες (τριπλάσιος αριθμός από αυτόν του 2000). Τον Μάρτιο του 2006 ο όμιλος ξεπέρασε τη Σουηδική H&M και έγινε έτσι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της Ευρώπης στα καταστήματα μόδας. Ο όρος Zara δεν έχει κάποια έννοια στα ισπανικά.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που τους επέτρεψε να ανταγωνιστούν τα άλλα ποιοτικά σήματα με σχετικά χαμηλές τιμές.

Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι στα Ζάρα χρειάζονται μόνο δύο εβδομάδες για το σχεδιασμό και τη διάθεση ενός νέου προιόντος, ενώ το σύνηθες χρονικό διάστημα του κλάδου είναι περίπου εννέα μήνες. Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια. Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας.

Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων.

TAGS