Τα Zara ξεκινούν να εξυπηρετούν με click away

Από αύριο ετοιμαστείτε για αγορές

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Τα Zara ξεκινούν να εξυπηρετούν με click away

Σήμερα αναμένεται η ηλεκτρονική εφαρμογή για τα ραντεβού με στόχο να εφαρμοστεί από αύριο το click away στα Zara. Συγκεκριμένα, στην "μάχη" πέφτουν οι 6 από τις 7 αλυσίδες καταστημάτων του ομίλου Inditex, πλην των Zara Home, (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho).

Οι διοικήσεις των Jumbo και Inditex Ελλάς προχώρησαν σε αναδίπλωση, παρά τα αρχικά μηνύματα περί αδυναμίας εισόδου σε μία ιδιαίτερα πολύπλοκη μέθοδο λόγω της τεράστιας ζήτησης που αντιμετωπίζουν.

Και οι δύο όμιλοι δημιούργησαν ψηφιακές εφαρμογές στις ιστοσελίδες τους προκειμένου να γίνεται κεντρικά η διαχείριση των ραντεβού ανά κατάστημα και να μην τηλεφωνούν οι πελάτες στα κατά τόπους καταστήματα για να κλείνουν ραντεβού. Η τελευταία είναι μία πρακτική, που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία του λιανεμπορίου.

Η σχετική εφαρμογή για τις αλυσίδες του ομίλου Inditex αναμένεται να ενεργοποιηθεί σήμερα με στόχο από αύριο κιόλας να μπορούν πελάτες να επισκεφτούν τα καταστήματα.

Zara click away

Να σημειώσουμε πωε, τα Zara έχουν συγκλονιστικές εκπτώσεις, όπως σε αυτό το μακρύ καρό σακάκι που είναι και τύπου πουκάμισο. Μάλιστα, μαζί του έχουν ξετρελαθεί όλες οι influencers. Ενώ, η τιμή του είναι στα 25,99€.

Λίγα λόγια για τα Zara

Η Zara είναι εμπορική εταιρεία ένδυσης που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, μαζί με άλλα γνωστά σήματα όπως Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius και Bershka. Ο όμιλος έχει την έδρα του στην πόλη Λα Κορούνια (γαλικιανά A Coruña) της επαρχίας της Γαλικίας, στην Ισπανία, όπου και άνοιξε το πρώτο κατάστημα Ζάρα το 1975. Σήμερα τα Ζάρα είναι πιθανότατα η πιο γοργά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στον κόσμο, με 2.000 καταστήματα σε 60 χώρες (τριπλάσιος αριθμός από αυτόν του 2000). Τον Μάρτιο του 2006 ο όμιλος ξεπέρασε τη Σουηδική H&M και έγινε έτσι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της Ευρώπης στα καταστήματα μόδας. Ο όρος Zara δεν έχει κάποια έννοια στα ισπανικά.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που τους επέτρεψε να ανταγωνιστούν τα άλλα ποιοτικά σήματα με σχετικά χαμηλές τιμές. Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι στα Ζάρα χρειάζονται μόνο δύο εβδομάδες για το σχεδιασμό και τη διάθεση ενός νέου προιόντος, ενώ το σύνηθες χρονικό διάστημα του κλάδου είναι περίπου εννέα μήνες. Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια. Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας. Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων.

Ο σχεδιαστής μόδας Ντάνιελ Πιέτ (Daniel Piette) του οίκου Louis Vuitton έχει περιγράψει την εταιρεία ως την πιο καινοτόμο και εντυπωσιακή αλυσίδα λιανικής στον κόσμο.

TAGS