Με σχεδόν 30 εκατομμύρια followers, η πανέμορφη Chiara Ferragni, ήταν μέχρι πρότινος τουλάχιστον, μια από τις top influnecers σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ χάρη στην επιχειρηματική της δραστηριότητα ο κύκλος εργασιών της για το 2021, βάσει επίσημων στοιχείων, έφθανε τα 40 εκατομμύρια ευρώ. (δες και για την τηλεοπτική σειρά για τον θρυλικό Ισπανό σχεδιαστή Balenciaga και 6 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις)

Όλα αυτά βέβαια φαίνεται να παγώνουν προς το παρόν για την Ιταλίδα influencer με αφορμή ένα σκάνδαλο, στο οποίο εμπλέκεται από τον περασμένο Δεκέμβριο και για τον οποίο καλείται να πληρώσει σχεδόν 2 εκατομμύρια δολάρια! Αιτία για αυτό στάθηκε η εξαπάτηση των εκατομμύρια ακολούθων της, γεγονός που έκανε και πολλούς χορηγούς της σιγά-σιγά να την εγκαταλείπουν ο ένας μετά από τον άλλο.  

Ποιοί γυρίζουν την πλάτη στην Ιταλίδα influencer;

To βαρύ πρόστιμο ύψους 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων που της επιβλήθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ιταλίας (AGCM) για παραπλανητικούς ισχυρισμούς που αφορούν στο γλυκό pandoro-εναλλακτική εκδοχή του παραδοσιακού panettone- που φέρει το χαρακτηριστικό logo της εταιρείας “Ferragni”, είναι η αιτία που η δημοφιλής influencer, αυτήν την περίοδο, χάνει κυριολεκτικά τη γη κάτω από τα πόδια της.

chiaraferragni_fashion

Ο λόγος για το περίφημο «Pandoro Pink Christmas» της εταιρίας Balocco, το οποίο η 36χρονη πούλησε πέρυσι για πάνω από 9 ευρώ το καθένα παραπλανώντας τους ακολούθους της ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτού του ροζ κέικ θα πήγαιναν για φιλανθρωπικό σκοπό, κάτι που τελικά δεν έγινε.

Η ίδια σε πρόσφατη ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram βαθιά μετανιωμένη και με δάκρυα στα μάτια ζήτησε συγνώμη από τους followers της και δεσμεύτηκε να κάνει μια προσωπική δωρεά ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ στο  παιδιατρικό νοσοκομείο, Regina Margherita, που δεν έλαβε ποτέ τα κέρδη από το παραπάνω κέικ

Δες το βίντεο που ανέβασε στο Instagram 

Τα fashion brands- και όχι μόνο- που εγκατέλειψαν την Chiara Ferrgani!

Παρά τη μετανιωμένη στάση της πολλές εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόταν δείχνουν να την εγκαταλείπουν. Η αρχή έγινε με τη Safilo, εταιρία οπτικών, η οποία διέκοψε τη συνεργασία τους επικαλούμενη παραβίαση συμβατικών δεσμεύσεων που είχε αναλάβει η influencer, ενώ πρόσφατα και η Coca Cola αποφάσισε να παγώσει την επαγγελματική τους συμφωνία μετά το σκάνδαλο με το ροζ κέικ.

Σημείωσε ότι η  δημοφιλής influencer συνεργαζόταν εδώ και πολλά χρόνια με τον  όμιλο Safilo λανσάροντας γυαλιά με την επωνυμία της, ενώ η εταιρεία αναψυκτικών Coca Cola είχε προσλάβει την Chiara Ferragni για μια διαφήμιση, που είχε δρομολογηθεί να προβληθεί στα τέλη Ιανουαρίου, κάτι τελικά που δεν θα υλοποιηθεί.