Απίστευτο το φλοράλ κολάν από τα H&M

Θα είσαι η πιο στιλάτη στο γυμαστήριο

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Απίστευτο το φλοράλ κολάν από τα H&M

Αυτό το φλοράλ κολάν που βρήκαμε για εσένα στα καταστήματα H&M, είναι απλά απίστευτο, και πρέπει σε κάθε περίπτωση να το βάλεις στην ντουλάπα σου μιας και είναι το ρούχο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις ανάμεσα στο πλήθος.

Σε λίγο καιρό τα γυμναστήρια πρόκειται να ανοίξουν και εσύ θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένη και να έχεις στη συλλογή σου τα κομμάτια που θα σε αναδείξουν. Μία δυναμική εμφάνιση άλλωστε, συνεπάγεται πάντα και με ένα υπέροχο ντύσιμο.

Τα H&M έχουν και πάλι τη λύση για εσένα και δεν πρέπει να τη χάσεις με τίποτα!

Σε περίπτωση που επισκεφθείς τα καταστήματα H&M, πρέπει οπωσδήποτε να ρίξεις μια ματιά και σε αυτή τη μίνι φούστα που είναι ιδανική για την παραλία. Δες εδώ την τιμή της.

H&M κολάν φλοράλ

Το κολάν αυτό βγαίνει σε τρία χρώματα, ωστόσο εμείς θα σου προτείναμε να πάρεις το φλοράλ. Εμείς πάντως μόλις το είδαμε, τρέξαμε να το αγοράσουμε. Κοστίζει 24,99€ και μπορείς να το κάνεις δικό σου εδώ.

Λίγα λόγια τα H&M όπου θα βρεις το φλοράλ κολάν

Η H&M (Hennes & Mauritz) είναι σουηδική πολυεθνική εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης με ρούχα για άνδρες, γυναίκες, εφήβους και παιδιά. Διαθέτει περισσότερα από 4.500 καταστήματα σε 62 χώρες. Το 2015 μετρούσε περίπου 132.000 εργαζόμενους. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων παγκοσμίως, ακριβώς πίσω από την ισπανική Inditex (μητρική εταιρεία των Bershka, Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Zara και άλλων).

Ιδρύθηκε από τον Έρλινγκ Πέρεσον το 1947, όταν άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην κεντρική οδό της Βεστερός στη Σουηδία. Το πρώτο όνομα της εταιρίας ήταν "Hennes" (ελληνικά: δικό της) αφού πουλούσε αποκλειστικά γυναικεία ρούχα. Το 1968, ο Πέρεσον απέκτησε το κατάστημα ένδυσης λιανικής του Μαουρίτζ Γουάλιντφορς, γεγονός που οδήγησε στην ένταξη της ανδρικής συλλογής στο φάσμα των προϊόντων του και στη μετονομασία "Hennes & Mauritz" (H&M).

TAGS