Ψηλόμεσο και ροζ: Στα Bershka το παντελόνι που έχει «τρελάνει» το διαδίκτυο

Το νέο trend που επιλέγουν όλες οι γυναίκες στο εξωτερικό!

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Ψηλόμεσο και ροζ: Στα Bershka το παντελόνι που έχει «τρελάνει» το διαδίκτυο

Αν θέλεις κι εσύ να προσθέσεις στη συλλογή σου το νέο απόλυτο trend που έχει «τρελάνει» για τα καλά το διαδίκτυο, τότε πρέπει να επισκεφθείς τα καταστήματα Bershka και να κάνεις δικό σου το πιο στιλάτο, ψηλόμεσο τζιν παντελόνι που φοράνε όλες οι influencer!

Εμείς μόλις το είδαμε τρέξαμε να το αγοράσουμε και θα σου προτείναμε σε κάθε περίπτωση να κάνεις κι εσύ το ίδιο, μιας και πρόκειται για ένα ρούχο που θα απογειώσει το στιλ σου και θα σε κάνει να μαγνητίσεις όλα τα βλέμματα!

Αν πάλι θέλεις να πας σε κάτι πιο συντηρητικό, μπορείς να το επιλέξεις σε κάποιο άλλο χρώμα, καθώς βγαίνει και σε μπεζ ή μαύρο. Αλλά αν το γούστο σου είναι edgy, αγόρασέ το κι αυτό, μαζί με το πιο ανατρεπτικό σετ εσωρούχων.

Bershka ψηλόμεσο τζιν

Το καλύτερο απ 'όλα βέβαια είναι η τιμή του καθώς το συγκεκριμένο τζιν παντελόνι κοστίζει μόνο 19,99€! Μπορείς να το κάνεις δικό σου εδώ.

Λίγα λόγια για τα Bershka, όπου θα βρεις το ψηλόμεσο ροζ παντελόνι

Η Bershka γεννιέται το 1998 ως νέα επωνυμία του Ομίλου Inditex.

Η Bershka παρουσιάζεται ως σημείο αναφοράς για την μόδα που απευθύνεται σε αυτό το ολοένα και πιο απαιτητικό κοινό και, μέσα σε 2 μόνο χρόνια, φτάνει τα 100 καταστήματα θεμελιώνοντας έτσι το κύρος της επωνυμίας. Σήμερα, μετά από 18 χρόνια, η αλυσιδα έχει πάνω από 1000 καταστήματα σε πάνω από 70 αγορές, με πωλήσεις οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 9% των συνολικών εσόδων του ομίλου.

Τα καταστήματα της Bershka ανά τον κόσμο διακρίνονται για τη στρατηγική τους θέση και την προσεγμένη αρχιτεκτονική τους.

Οι εγκαταστάσεις γίνονται χώροι πρωτοπορίας, με ευρυχωρία και προσεγμένη εικόνα που περιλαμβάνει από τις βιτρίνες έως και τη διαρρύθμιση των ενδυμάτων στο εσωτερικό τους Η Bershka επιλέγει τις καλύτερες εμπορικές ζώνες σε κάθε πόλη και εγκαθίσταται στις πιο διακεκριμένες περιοχές των κύριων εμπορικών πυρήνων. Συχνά επιλέγονται μοναδικά κτήρια, τα οποία ανακαινίζονται και προσαρμόζονται στην εικόνα της επωνυμίας και στη φιλοσοφία της Bershka από το στούντιο αρχιτεκτονικής της.

TAGS