Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Η απόλυτη δίαιτα για να είσαι bikini ready μέχρι να πεις... Πάσχα!

Η απόλυτη δίαιτα  για να είσαι bikini ready μέχρι να πεις... Πάσχα!

Γιατί να περιμένεις το καλοκαίρι για να αδυνατίσεις και να απαλλαγείς από τα κιλά που σε ενοχλούν;

Λάβε μέτρα άμεσα. Διαβάστε παρακάτω...

AΥΞΗΣΕ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Ξεκίνησε μια ρουτίνα περπατήματος ή κάποιου προγράμματος ακόμα και στο σπίτι (υπάρχουν άπειρα διαθέσιμα προγράμματα στο διαδίκτυο). Αυτό που έχει σημασία για να καις λίπος, είναι να καθορίσεις την ένταση της γυμναστικής σου υπολογίζοντας τους παλμούς σου ως εξής: 60-80% του (220 – την ηλικία σου): π.χ. αν είσαι 20 ετών, θα πρέπει να γυμνάζεσαι με παλμούς 60-80% του 200, δηλαδή120-160 παλμούς ανά λεπτό. Μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετή.

KΟΨΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ Ένας μήνας έμεινε και καλό είναι να αποτοξινωθείς από τον κύριο ένοχο για την κυτταρίτιδα και το τοπικό λίπος. Χρησιμοποίησε κάποιο υποκατάστατο στα ροφήματά σου και αν θέλεις κάποιο γλυκό, μπορείς να καταναλώσεις παγωτό χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι με μαρμελάδα, επίσης χωρίς ζάχαρη, ή με λίγο μέλι.

ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗ ΣΑΛΑΤΑ Μπορεί η σαλάτα να είναι το ιδανικό πιάτο τώρα το καλοκαίρι για αδυνάτισμα, αλλά αν σκεφτείς ότι μία κουταλιά της σούπας σού δίνει 140 θερμίδες, μπορεί, αν το παρακάνεις, να βγεις εντελώς από τον στόχο σου. Το ελαιόλαδο κάνει καλό, αλλά το πολύ απλά σε παχαίνει.

Δείτε ακόμη: 5 τρόποι για αποτοξίνωση χωρίς... αποτοξίνωση! Kι όμως....

ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ Τα cocktails είναι θερμιδικές βόμβες –και το πιο light από αυτά είναι το mojito με 150 θερμίδες περίπου. Προσπάθησε να αποφύγεις το αλκοόλ καθηνερινά και προτίμησε λευκό κρασί, gin ή βότκα με στυμμένο λεμόνι. Αν οι φίλες σου επιμένουν για δεύτερο γύρο, πιες ένα ανθρακούχο νερό με φέτες λεμονιού ή, αν γνωρίζεις εξαρχής τις προθέσεις τους, ξεκίνησε τη βραδιά σου με ένα αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη και συνέχισε με το αλκοολούχο ποτό σου.

SOS ΓΙΑ ΤΙΣ «ΥΓΡΕΣ» ΘΕΡΜΙΔΕΣ! Εκτός από το αλκοόλ, το καλοκαίρι μπορεί να σε δελεάσουν οι γρανίτες, τα milkshakes, οι χυμοί και τα ροφήματα καφέ. Μείνε μακριά τους, εφόσον δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη θρεπτική αξία και συγχρόνως έχουν χαμηλό βαθμό κορεσμού.

MΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙΣ Δεν υπάρχει λόγος να τους αποβάλεις εντελώς από τη διατροφή σου, αλλά και πάλι δεν είναι δίαιτα το να τρως πρωί και βράδυ τοστ και το μεσημέρι μακαρόνια ή γεμιστά με ρύζι. Ο ρόλος των υδατανθράκων είναι να σου δίνουν ενέργεια, οπότε, αν ο οργανισμός σου δεν τους χρησιμοποιήσει, τότε πιθανότατα θα τους αποθηκεύσει με τη μορφή λίπους.

MΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΐΝΕΣ Ιδανικά, σε κάθε κυρίως γεύμα πρέπει να έχεις μία πηγή πρωτεΐνης, την οποία θα την βρεις στο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, το αυγό, στα όσπρια και τα γαλακτοκομικά. Ειδικά αν γυμνάζεσαι, η πρωτεΐνη θα ενισχύσει το μυϊκό σου σύστημα και θα σε βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

AΥΞΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ Χάρη στις φυτικές τους ίνες θα σε κρατούν χορτάτη και θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του πεπτικού σου συστήματος ώστε να αποφύγεις τα πρηξίματα.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ ΤΟ ΑΛΑΤΙ στο οποίο οφείλεται η κατακράτηση υγρών.

ΕΝΥΔΑΤΩΣΟΥ για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού σου και για να έχεις λαμπερό δέρμα. Το νερό και όλα τα υγρά θα καλύψουν σε μεγάλο βαθμό την πείνα σου και θα προωθήσουν τη λιποδιάλυση.

Share