Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Τρέχεις τελευταία στιγμή να μπεις στο σορτς; Αυτή η δίαιτα θα σε σώσει!

Τρέχεις τελευταία στιγμή να μπεις στο σορτς; Αυτή η δίαιτα θα σε σώσει!

Πως θα χάσεις κιλά με τη δίαιτα της τελευταίς στιγμής!

Θες να χάσεις κιλά αλλά σκέφτεσαι πως είναι λίγο τελευταία στιγμή;

Κάνεις λάθος! Κάνες τη δίαιτα που σου προτείνει το Youweekly.gr και θα έχεις το αποτέλεσμα που θες! Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Ύπνος: Το ήξερες πως χάνεις κιλά; Μάθε πόσες θερμίδες καις ενώ κοιμάσαι!

Προτάσεις για πρωινό:
• 1 ποτήρι γάλα άπαχο με 1 χούφτα δημητριακά
• 1 γιαουρτάκι χαμηλό σε λιπαρά

Προτάσεις για πρωινό σνακ:
• χυμό από 2 πορτοκάλια ή γκρέιπφρουτ
• 1 φρούτο της επιλογής σας (μπορεί να είναι ένα μήλο ή ένα αχλάδι ή δύο βερίκοκα ή 2 φέτες ανανά ή ένα ακτινίδιο)

Προτάσεις για μεσημεριανό:
• 1 μερίδα υδατάνθρακες (1 πιάτο μακαρόνια ή ένα πιάτο
ρύζι μαζί με πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
• 1 μερίδα μερίδα πρωτεΐνης περίπου 150γρμ (κοτόπουλο, μοσχάρι, ψάρι) και σαλάτα ή ψητά λαχανικά

Δείτε ακόμη: Πεθαίνεις για σοκολάτα αλλά είσαι σε... δίαιτα; Οι 4+1 λόγοι που πρέπει να φας αμέσως!

Προτάσεις για απογευματινό σνακ:
• χυμό από 2 πορτοκάλια ή γκρέιπφρουτ
• 1 φρούτο της επιλογής σας (μπορεί να είναι ένα μήλο ή ένα αχλάδι ή δύο βερίκοκα ή 2 φέτες ανανά ή ένα ακτινίδιο)
• χυμό από λαχανικά όπως για παράδειγμα από καρότα

Προτάσεις για βραδινό:
• 1 μερίδα πρωτεΐνης περίπου 150-200 γρμ (κρέας, ψάρι ή αβγά) και πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
• 50γμ κρύο ζαμπόν ή γαλοπούλα (αλλαντικά) και πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά
• 1 πιάτο σούπα λαχανικών (με πιπεριές, πατάτες, καρότα)
• 1 μερίδα υδατάνθρακες (1 πιάτο μακαρόνια ή ένα πιάτο ρύζι μαζί με πράσινη σαλάτα ή ψητά λαχανικά

Share