Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Δίαιτα: Τα 3+1 σημάδια ότι πάει... κατά διαόλου!

Δίαιτα: Τα 3+1 σημάδια ότι πάει... κατά διαόλου!
DIET NEWS 18.08.2018 08:50

Πώς θα καταλάβεις αν η δίαιτα σου οδεύει προς την αποτυχία...

Φοβάσαι ότι η δίαιτα σου πάει... κατά διαόλου;

Το Youweekly.gr σου έχει τα σημάδια ότι η δίαιτα σου θα αποτύχει με σιγουριά! Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Εθισμός στη ζάχαρη: Τα 3 tips που θα σε σώσουν!

1. Δεν είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε στον πραγματικό κόσμο.

Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε κιλά, τότε η δίαιτα σας πρέπει να προσαρμοστεί στο πρόγραμμα σας και όχι το αντίθετο. Εάν η διατροφή σας δεν παρέχει εναλλακτικά γεύματα ή συμβουλές, για το πώς να χειριστείτε τις αλλαγές που μπορεί να συμβούν στο πρόγραμμα σας, τότε η αποτυχία είναι αναπόφευκτη. Ψάξτε για ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους που προσφέρει συμβουλές, για το πώς μπορείτε να πάρετε μέρος σε κοινωνικές εκδηλώσεις κάθε είδους, χωρίς να νιώθετε ενοχές επειδή κάνετε δίαιτα.

Δείτε ακόμη: Ύπνος: Το ήξερες πως χάνεις κιλά; Μάθε πόσες θερμίδες καις ενώ κοιμάσαι!

2. Θα πρέπει να τρώτε πράγματα που δεν σας αρέσουν.

Κάθε δίαιτα που σας αφήνει δυσαρεστημένους με την επιλογή των τροφίμων, τότε σίγουρα θα αποτύχει. Αν δεν σας αρέσει το φαγητό που τρώτε, δεν πρόκειται να ακολουθήσετε το πρόγραμμα για πολύ καιρό. Βρείτε μια δίαιτα που θα είναι ευέλικτη και θα σας ενθαρρύνει να κάνετε αλλαγές, οι οποίες σας επιτρέπουν να φάτε τα τρόφιμα που σας ευχαριστούν.

Δείτε ακόμη: Ξηροί καρποί: Το μυστικό για να χάσεις γρήγορα κιλά!

3. Το πρόγραμμα δεν διαθέτει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Μπορεί με μια δίαιτα να χάνετε βάρος, αλλά αν δεν παίρνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, οι επιπτώσεις δεν θα αργήσουν να φανούν. Για να νιώθετε ευεξία, να έχετε ενέργεια και να είστε πάντα λαμπερές, πρέπει να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σας δίνει τα συστατικά που χρειάζεστε.

4. Θα πρέπει να μετράτε τι θερμίδες.

Αν και η καταμέτρηση θερμίδων είναι εφικτή σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν είναι κάτι που θα θέλετε να το κάνετε πάντα. Όταν ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα, δεν χρειάζεται να μετράτε τις θερμίδες.

Share