Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Δέσποινα Βανδή: Έτσι έχασε βάρος και λίπος σε χρόνο dt!

Η γυμναστική που ακολουθεί η τραγουδίστρια!

Δέσποινα Βανδή: Έτσι έχασε βάρος και λίπος σε χρόνο dt!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 30.11.2018 13:16

Η Δέσποινα Βανδή έχει από τις πιο καλλίγραμμες σιλουέτες στην ελληνική showbiz με αναλογίες που θα ζήλευαν μέχρι και 20άρες!

Ένα σώμα σαν της Δέσποινας Βανδή χρειάζεται πολλές θυσίες και κόπο για να διατηρηθεί. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Αθηνά Οικονομάκου: Αυτό είναι το άθλημα που την κρατά σε φόρμα!

Η τραγουδίστρια ακολουθεί ένα αυστηρό πρόγραμμα γυμναστικής, αφού γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα κάνοντας κυρίως βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Όταν βέβαια βαριέται το γυμναστήριο ή έχει καλό καιρό, προτιμά να κάνει τζόκινγκ κοντά στην θάλασσα, push-ups στην άμμο, ασκήσεις με βάρη στο νερό και ασκήσεις στίβου, με έμφαση στα πόδια και τα χέρια.

Δείτε ακόμη: Ιωάννα Μπέλλα: Η ιδανική άσκηση που ακολουθεί για τέλειους γλουτούς!

Όσον αφορά την διατροφή της, φροντίζει να τρώει γεύματα που θα της δώσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, αλλά και τα οποία θα την βοηθήσουν να κάψει λίπος.

Δείτε ακόμη: Αποκλειστικό! O personal trainer της Βίκυς Χατζηβασιλείου, Γιάννης Λαφτσής, μας αποκαλύπτει την ιδανική άσκηση!

Συγκεκριμένα:

Πρωινό
1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό
Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό
Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά

Απογευματινό
Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί

Βραδινό
Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

Share