Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

«Κάψε» το λίπος που τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς του 4 απλούς τρόπους!

Δες το σώμα σου να αλλάζει!

«Κάψε» το λίπος που τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς του 4 απλούς τρόπους!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 28.08.2019 15:51

«Κάψε» τώρα το λίπος που εδώ και τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς τους 4 απλούς και εύκολους τρόπους που σου παρουσιάζουμε και δες το σώμα σου να αλλάζει!

Οι καρδιαγγειακές ασκήσεις ή αλλιώς αερόβιες(cardio) σχετίζονται με την κίνηση κυρίως των μυών σου-των μηχανών του μεταβολισμού-και όσες περισσότερες κάνεις, τόσες περισσότερες θερμίδες καις.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και προσπάθησε να τις βάλεις στην καθημερινή σου ρουτίνα 2 με 5 φορές τη βδομάδα, προκειμένου να κάψεις περισσότερες θερμίδες, είτε προτιμάς το τρέξιμο ή την κολύμβηση ή το ποδήλατο

Εναλλαγή στο ρυθμό
Η εναλλαγή μεταξύ υψηλής και χαμηλής έντασης ασκήσεων για σύντομες περιόδους του χρόνου είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να μεγιστοποιήσεις την απώλεια λίπους. Κάνε προθέρμανση για 10 λεπτά, στη συνέχεια, ακολούθησε μία από τις παρακάτω επιλογές και επανάλαβε για έως και 20 λεπτά.

Εναλλαγή 30 δευτερολέπτων υψηλής και 30 χαμηλής έντασης άσκησης
Εναλλαγή 90 δευτερολέπτων υψηλής και 90 χαμηλής έντασης άσκησης
Εναλλαγή 2,5 λεπτών υψηλής και 2,5 χαμηλής έντασης άσκησης

Τρέξιμο στην παραλία: 4+1 σημεία που πρέπει να προσέχετε

Απόσταση
Η διατήρηση ενός σταθερού ρυθμού για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πολύ σημαντική για τη συνολική καύση θερμίδων. Το κλειδί είναι να αυξάνεις τη διάρκεια σταδιακά, καθώς το σώμα σου προσαρμόζεται. Διάλεξε μία καρδιαγγειακή άσκηση που σου αρέσει και γυμνάσου ακολουθώντας έναν δύσκολο και απαιτητικό ρυθμό για μισή μέχρι μία ώρα. Κάθε 2 βδομάδες προσπάθησε να προσθέτεις 5 ακόμα λεπτά.

Ρυθμός
Πίεσε περισσότερο απ’ ό,τι συνήθως τον εαυτό σου για να κάνεις ασκήσεις μεγάλων αποστάσεων σε μικρότερο χρονικό διάστημα και προσπάθησε να κρατήσεις σταθερό αυτό το επίπεδο της προσπάθειας που κάνεις. Κάνε προθέρμανση για 10 λεπτά, μετά κάνε 2 με 3 10λεπτες εναλλαγές στο ρυθμό. Ξεκουράσου για 5 λεπτά μετά από την καθεμία, έτσι ώστε να επανέλθεις στην αρχική κατάσταση.

Ανάρρωση
Αν είσαι κουρασμένη, επίλεξε να ακολουθήσεις για 30 έως 45 λεπτά χαμηλή σε ένταση δραστηριότητα (όπως όταν κάνεις ανέμελα μία βόλτα με το ποδήλατο). Η κίνηση σε εύκολο ρυθμό εξακολουθεί να βελτιώνει την κυκλοφορία και να τονώνει το λεμφικό σύστημα, βοηθώντας τους μυς σου να αναρρώσουν.

Πηγή: shape.gr

Αυτές είναι οι 4 ασκήσεις στη θάλασσα για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα!

Αυτοί είναι οι 4 ασκήσεις που σας προτείνουμε να κάνετε στη θάλασσα για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα!

Η γυμναστική στη θάλασσα και την άμμο έχουν διπλάσια αποτελέσματα από την γυμναστική στο σπίτι.

Αν η θάλασσα είναι για σένα ο καλοκαιρινός παράδεισος και όχι απλά ένα μέσο για να κάνεις ηλιοθεραπεία χωρίς να βρέξεις τα μαλλιά σου, μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για να τονώσεις πολύ το σώμα σου.

Η άμμος που συνεχώς μετακινείται προκαλεί την ενεργοποίηση πολλών περισσότερων μυών, ενώ η θάλασσα κάνει άμεση σύσφιξη στο δέρμα. Για αυτούς τους λόγους η παραλία είναι μία ευκαιρία για διασκέδαση αλλά είναι επίσης το πιο κατάλληλο μέρος για να κάνεις γυμναστική.

Το κολύμπι

Με το κολύμπι σμιλεύεται το σώμα γιατί γυμνάζεται έντονα και ταυτόχρονα συσφίγγεται το δέρμα. Έτσι αν σου αρέσει πολύ η θάλασσα μην μείνεις στο ίδιο σημείο αλλά κολύμπησε για αρκετή ώρα και θα νιώσεις την επίδραση της άσκησης αυτής στους μύες σου αμέσως.

Ασκήσεις στο νερό

Υπάρχουν ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μέσα στο νερό που θα τονώσουν πολύ το σώμα σου. Η άσκηση ποδήλατο μέσα στο νερό γυμνάζει παράλληλα τα πόδια, τους γλουτούς και τους κοιλιακούς! Είναι μία άσκηση που καίει λίπος γρήγορα και σχετικά εύκολα.

Τρέξιμο ή περπάτημα στην άμμο

Το τρέξιμο στην άμμο είναι πιο δύσκολο από το jogging που κάνεις συνήθως. Οι θερμίδες που καίγονται είναι τριπλάσιες όμως και τα αποτελέσματα στο σώμα επίσης πολλά περισσότερα. Η εναλλακτική του είναι το απλό περπάτημα στην άμμο που θα σε κάνει να κάψεις διπλάσιες θερμίδες από το κανονικό περπάτημα ενώ θα απολαμβάνεις τον ήλιο και την θέα της θάλασσας.

Τένις ή βόλεϊ με παρέα

Η διασκέδαση στην παραλία είναι μεγαλύτερη όταν παίζεις με την παρέα σου τένις ή βόλεϊ! Αν παίξεις για μία ώρα θα κάψεις πολλές θερμίδες και λίπος, γιατί η άμμος αναγκάζει το σώμα να ισορροπεί και έτσι το επίπεδο δυσκολίας ανεβαίνει. Παράλληλα θα αποκτήσεις ένα τέλειο μαύρισμα. Θυμήσου να χρησιμοποιείς αντηλιακό και καπέλο για να αποφύγεις κάποιο ηλιακό έγκαυμα.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ιωάννα Τούνη: Αυτή είναι η γυμναστική της για γλουτούς στον... θεό! (Βίντεο)

4 ασκήσεις αρκούν για να αποκτήσεις πόδια σαν πέτρα

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share