Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Οι 2+1 αλήθειες για το ανθρακούχο νερό που δεν σου λέτε οι διαιτολόγοι! Πόσο ακίνδυνο είναι τελικά;

Πρέπει να σταματήσουμε να το πίνουμε ή μπορούμε να το κάνουμε άφοβα;

Οι 2+1 αλήθειες για το ανθρακούχο νερό που δεν σου λέτε οι διαιτολόγοι! Πόσο ακίνδυνο είναι τελικά;
HEALTH NEWS 14.10.2019 15:35

Πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να πίνουν ανθρακούχο νερό κι όχι φυσικό στην καθημερινότητά τους και πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι δεν είναι τόσο ακίνδυνο τελικά! Ποιες είναι όμως οι 2+1 αλήθειες που πρέπει να ξέρετε;

10 τροφές που πρέπει να αποφεύγονται πριν τον ύπνο

Ακολουθούν 2+1 αλήθειες που καταρρίπτουν βασικούς μύθους για το ανθρακούχο νερό. Την επόμενη φορά, λοιπόν, φροντίστε να είστε προετοιμασμένοι και να δώσετε τις απαντήσεις που αξίζουν σε εκείνους που τις αξίζουν.

Μύθος 1ος: Το ανθρακούχο καταστρέφει το σμάλτο των δοντιών

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Αμερικανικής Οδοντιατρικής Ένωσης, το pH του ανθρακούχου (με ανώτατο όριο το 5) είναι σε τέτοιο επίπεδο που δεν βλάπτει το σμάλτο των δοντιών. Δεν ισχύει το ίδιο με τα υπόλοιπα ανθρακούχα ποτά (τύπου κόλα, καθώς σε αυτή την περίπτωση το εν λόγω ανθρακούχο ρόφημα περιέχει ζάχαρη). Σε κάθε περίπτωση, πριν αγοράσετε ένα ανθρακούχο νερό, να κοιτάζετε στα συστατικά του για τυχόν πρόσθετα σάκχαρα ή χρωστικές και οξέα.

Μύθος 2ος: Το ανθρακούχο μειώνει το ασβέστιο στα οστά, προκαλώντας ακόμη και οστεοπόρωση

Πράγματι, υπάρχουν κάποιες έρευνες που έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ανθρακούχων ποτών συνδέεται με τη μείωση της οστικής πυκνότητας, ιδιαίτερα στις γυναίκες, ωστόσο αυτό αφορά κυρίως αφεψήματα τύπου κόλα και όχι όλα τα ανθρακούχα. Επιπλέον, υπάρχει και μια έρευνα στην οποία οι ερευνητές έδιναν στη μία ομάδα συμμετεχόντων να πίνουν ένα λίτρο μεταλλικό νερό την ημέρα και στην άλλη ένα λίτρο ανθρακούχο νερό την ημέρα για διάστημα μέχρι και 8 εβδομάδων. Σε καμία από τις δύο ομάδες δεν διαπιστώθηκε απώλεια οστικής πυκνότητας. Οπότε καλό θα ήταν να μη βγάζετε κάτι από τη διατροφή σας αν δεν έχετε τη γνώμη του ειδικού.

Μύθος 3ος: Το ανθρακούχο δεν ενυδατώνει όσο το φυσικό μεταλλικό νερό

Λάθος και αυτή η αντίληψη, όπως αποδεικνύει μελέτη της Ακαδημίας της Οξφόρδης. Επιπλέον, η Αμερικανική Εφημερίδα Κλινικής Διατροφής συνέκρινε το ανθρακούχο νερό με άλλα δημοφιλή ποτά (κόλα, χυμοί, τσάι, καφές, γάλα) και κατέληξε ότι δεν υπάρχει καμιά διαφορά μεταξύ τους όσον αφορά την ενυδάτωση. Ναι, κατά πάσα πιθανότητα έως σήμερα είχατε ακούσει ότι ο καφές και το τσάι αφυδατώνουν τον οργανισμό, όμως οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει όταν τα ποτά αυτά καταναλώνονται με μετριοπάθεια.

Το μυστικό

Να προτιμάτε το φυσικό μεταλλικό νερό στη διάρκεια άσκησης, καθώς το ανθρακούχο παράγει συσσώρευση άνθρακα και προκαλεί φούσκωμα και δυσφορία.

Πηγή: TV24

Μεγάλη προσοχή! ΜΗΝ δώσετε ποτέ αυτές τις τροφές στα παιδιά σας γιατί...

Γονείς μεγάλη προσοχή! ΜΗΝ δώσετε ποτέ αυτές τις τροφές στα παιδιά σας γιατί... θα έχετε σοβαρό πρόβλημα! Οι ειδικοί προειδοποιούν!

Τα μωρά, παρότι μπορούν να καταναλώσουν μία μεγάλη ποικιλία από «ενήλικες» τροφές, δεν είναι έτοιμα για κάποιες από αυτές. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, κρατήστε εκτός μενού λιπαρές, πικάντικες, αλμυρές, γλυκιές και έντονες σε γεύση τροφές.

Οι τροφές που λέμε «Όχι»


1. Μέλι: Παρότι θεωρείται μία από τις πιο θρεπτικές, φυσικές τροφές είναι απαγορευτικό για τα μωρά μέχρι ενός έτους, ενώ κάποιοι γιατροί παρατείνουν αυτή την περίοδο ένα χρόνο επιπλέον. Ειδικοί, επίσης, υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει καν να καταναλώνεται ούτε αραιωμένο με νερό κι αυτό διότι ο οργανισμός των μωρών είναι ιδιαίτερα ευάλωτος σε μολύνσεις και ασθένειες και έτσι η κατανάλωσή του μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνη για τα βρέφη. Συγκεκριμένα, οι τοξίνες που περιέχει μπορεί να προκαλέσουν αλλαντίαση στον οργανισμό, η οποία προσβάλλει την μυϊκή και νευρική λειτουργία, προκαλώντας ακόμα και παράλυση ή δυσκολία στην αναπνοή και την κατάποση.

2. Αλάτι: Το υπερβολικό αλάτι μπορεί να προκαλέσει μακροχρόνιες βλάβες στα νεφρά του μωρού. Μία ελάχιστη ποσότητα στο μαγείρεμα είναι παραπάνω από αρκετή. Εάν χρησιμοποιείτε έτοιμους κύβους, διαλύστε τους καλά και επιλέγετε μάρκες χωρίς ή με ελάχιστο αλάτι. Το μωρό δεν είναι συνηθισμένο στο αλάτι οπότε μην ανησυχείτε μη και του λείψει η γεύση.

3. Ζάχαρη: Τα μωρά γεννιούνται με ώριμους γευστικούς κάλυκες για το γλυκό και έχουν έτσι μία φυσική προτίμηση για τις γλυκιές τροφές. Εάν το μωρό σας συνηθίσει από νωρίς τη ζάχαρη, όχι μόνο θα αγαπά τα γλυκά στη μετέπειτα ζωή του αλλά θα χαλάσουν και τα δόντια του. Επιπλέον, η πολλή ζάχαρη ενδέχεται να οδηγήσει αργότερα σε παχυσαρκία. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα και είναι από τη φύση τους γλυκά, προτιμήστε τα!

Σωθήκαμε! Αυτό είναι το τρόφιμο που εξουδετερώνει τις θερμίδες από τα σουβλάκια!

4. Λιπαρές τροφές: Τα μωρά χρειάζονται άφθονα λιπαρά στη διατροφή τους για την πνευματική και σωματική τους ανάπτυξη και για να παραμένουν υψηλά τα επίπεδα της ενέργειάς τους. Είναι ωστόσο σημαντικό να επιλέγετε υγιεινά λιπαρά και να αποφεύγετε τις πολύ λιπαρές τροφές. Αποφεύγετε τα τηγανιτά καθώς επίσης και τις τροφές που είναι μαγειρεμένες με πολύ βούτυρο ή λάδι.

5. Μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι, πρέπει να είναι παστεριωμένα για να προληφθεί ο κίνδυνος βακτηριακής λοίμωξης. Το αγελαδινό γάλα δεν είναι κατάλληλο για μωρά κάτω των 12 μηνών, παρότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με δημητριακά και στη μαγειρική μετά τους έξι μήνες, καθώς και σε άλλες του μορφές, όπως τυρί, βούτυρο και γιαούρτι. Αποφύγετε να δίνετε στο μωρό σας μαλακά τυριά όπως μπρι ή ροκφόρ. Επιλέγετε πάντα πλήρη γαλακτοκομικά και όχι με μειωμένα λιπαρά, καθώς το μωρό χρειάζεται ενέργεια.

6. Πρόσθετα και συντηρητικά: Τα τεχνητά γλυκαντικά, τα αρώματα και άλλα πρόσθετα και συντηρητικά πρέπει να αποφεύγονται. Οι επεξεργασμένες τροφές περιέχουν σχεδόν πάντα ανεπιθύμητα πρόσθετα και τείνουν να είναι πλούσιες σε ανθυγιεινά λιπαρά και ζάχαρη, συνεπώς δεν θα πρέπει να τις δίνετε στο μωρό.

7. Ωμά λαχανικά: Αποφύγετε να δίνετε στο παιδί ωμά λαχανικά σε στερεή μορφή, αν δεν έχετε πάρει την σχετική «άδεια» του παιδιάτρου διότι είναι δύσκολα στο μάσημα και περιέχουν ίνες που μπορεί να κολλήσουν στα δόντια του παιδιού. Όταν τα εισάγετε πολτοποιημένα στη διατροφή του, φροντίστε να τα πλύνετε πολύ καλά πριν τα λιώσετε.

ygeiamou.gr

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Μεγάλη προσοχή! ΜΗΝ δώσετε ποτέ αυτές τις τροφές στα παιδιά σας γιατί...

Η διατροφή των μοντέλων όταν προετοιμάζονται για την Εβδομάδα Μόδας!

Διαβάστε περισσότερα θέματα για την υγεία στο Youweekly.gr

Share