Παρασκευή, 03 Απριλίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

H Ελένη Χατζίδου το ρίξε στην γυμναστική στο σπίτι - Πώς να γυμναστείς και εσύ

Για να διατηρείσαι σε φόρμα ακόμα και τώρα

H Ελένη Χατζίδου το ρίξε στην γυμναστική στο σπίτι - Πώς να γυμναστείς και εσύ
Αρθρογράφος: Youweekly Team
YOUWEEKLY TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

H Ελένη Χατζίδου το ρίξε στην γυμναστική στο σπίτι και με πολύ λίγο εξοπλισμό είναι εύκολο να γυμναστείς και εσύ και να διατηρείσαι σε φόρμα, ακόμα και τώρα που δεν βγαίνεις και δεν έχεις πολλά να κάνεις.

Η τραγουδίστρια βρίσκεται και εκείνη μέσα στο σπίτι της για να προστατέψει τον ίδιο της τον εαυτό, την κόρη της αλλά και τους γύρω της από την πανδημία που πλήττει τον πλανήτη.

Οι περισσότεροι από εμάς το έχουμε ρίξει στα stories και ανεβάζουμε στα social media στιγμές από την καθημερινότητα μας μέσα στο σπίτι και πως περνάμε μέσα σε αυτό.

Όλοι ψάχνουμε δημιουργικούς τρόπους, ενώ κάνουμε και διάφορα challenges online για να περάσει η ώρα με τους διαδικτυακούς μας φίλους.

Η Ελένη Χατζίδου λοιπόν ανέβασε χθες ένα βίντεο, στο οποίο έκανε ποδήλατο στο σπίτι που είναι και η καλύτερη αερόβια γυμναστική για να κάνεις και εσύ και να καις θερμίδες τώρα που δεν κινείσαι πολύ. Δείτε και το δώρο που της πήρε ο Ετεοκλής χθες

Δείτε την φωτογραφία:

Ελένη Χατζίδου

Πώς να γυμναστείς και εσύ στο σπίτι σαν την Ελένη Χατζίδου

Περπάτημα

Εάν ο καιρός δεν είναι καλός για περπάτημα έξω ή εάν, εν πάση περιπτώσει, βαριέστε να «καλλωπίζεστε» γιατί θα κάνετε γυμναστική έξω από το σπίτι και πιθανώς όλο και κάποιος να σας δει, υπάρχει λύση! Εάν έχετε σκάλες, πηγαίνετε πάνω κάτω κάποιες φορές. Αυτό θα σας βοηθήσει να ενδυναμώσετε τα πόδια σας, ενώ κάνετε και κάποια αερόβια άσκηση. Εάν δεν έχετε σκάλες διαθέσιμες, περπατήστε μέσα στο σπίτι κάποιες φορές – μπορεί να μην είναι συναρπαστικό, αλλά κάνει τη δουλειά.

Jumping Jacks

Τα χοροπηδητά της φωτογραφίας είναι πάντα διασκεδαστικά καθώς φέρνουν στη μνήμη αναμνήσεις από την παιδική ηλικία. Εκτός, λοιπόν, από παιδική διασκέδαση, είναι και πολύ καλές ασκήσεις cardio αλλά και καλή προθέρμανση.

Push-ups

Ομολογουμένως, δεν πρόκειται για την πιο αγαπημένη άσκηση που υπάρχει αλλά παρά το πόσο δύσκολα μπορούν να γίνουν, υπάρχουν ευκολότεροι τρόποι να τα κάνουμε. Ο καθένας όσο μπορεί. Μπορείτε να πέσετε στα γόνατα, αντί να τα κρατήσετε ίσια. Έτσι, θα αναπτύξετε δύναμη στα χέρια και θα ασκήσετε τους μύες στην περιοχή του στήθους

Κοιλιακοί

Πρόκειται για την καλύτερη άσκηση για να χτίσετε και να ενδυναμώσετε την περιοχή της κοιλιάς. Όταν το κάνετε στην αρχή μην ανησυχείτε για το πόσο ψηλά μπορείτε να φτάσετε το κεφάλι σας. Πηγαίνετε τόσο ψηλά όσο το σημείο όπου νιώθετε ένα τέντωμα και κάψιμο στους κοιλιακούς σας. Σιγά σιγά το αποτέλεσμα θα αρχίσει να γίνεται αισθητό!

Καθίσματα

Είναι εξαιρετικές ασκήσεις για την περιοχή των ποδιών και των γλουτών. Λυγίστε τα πόδια και ανεβοκατεβείτε σταθερά για αρκετές φορές (ενδείκνυται 3-4 σετ των 10 καθισμάτων). Εάν τα βρίσκετε πολύ δύσκολα, μην σας ανησυχεί! Όσο μπορείτε να κάνετε κάποιες επαναλήψεις 2 φορές την εβδομάδα, θα επωφεληθείτε!

Βάρη

Όχι βάρη με ειδικό εξοπλισμό αλλά με οτιδήποτε μέσα στο σπίτι σας. Αρχίστε με κάτι πιο ελαφρύ και στην συνέχεια αυξήστε το βάρος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κουτί από γάλα, απορρυπαντικά ή γενικά μπουκάλια.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ελένη Χατζίδου: Με μαύρη τουαλέτα στο πλευρό του Ετεοκλή λίγο πριν την πρεμιέρα

Με αυτό το look κάνει τις βόλτες της η Ελένη Χατζίδου - Στο πλευρό της και ο Ετεοκλής Παύλου

Share