Τετάρτη, 08 Δεκεμβρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Η διατροφή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου - Πώς από 72 κιλά πήγε 61

Αναλυτικά τι τρώει πρωί, μεσημέρι και βράδυ

Η διατροφή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου - Πώς από 72 κιλά πήγε 61
Από Youweekly Team

Σίγουρα δεν είναι αστείο, ούτε fake news, ούτε καν τρολ... Μέσα σε αυτή την περιεκτική φράση η παρουσιάστρια του ΣΚΑΪ κλείνει όλη τη φιλοσοφία της για τον σωστό τρόπο που πρέπει κάποιος να ακολουθήσει για να χάσει βάρος, ειδικά εάν θέλει να απολαμβάνει το νέο της σώμα για πολλά χρόνια. Λίγο πριν “κόψει την κορδέλα” στο ριάλιτι “Αγρότης μόνος ψάχνει” και κάνει το δυναμικό της τηλεοπτικό comeback, έτσι όπως αρμόζει σε μια... “Queen Dina”, είναι αδυνατισμένη, φουλ ερωτευμένη και έτοιμη να αποκαλύψει πώς κατάφερε να αλλάξει το σώμα της χωρίς να στερηθεί τίποτα.

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μπορεί να έμεινε έναν χρόνο εκτός τηλεόρασης αλλά την καραντίνα σίγουρα την απόλαυσε στο έπακρο, ενώ ο εγκλεισμός τη βοήθησε να αγαπήσει τον εαυτό της προσπαθώντας κάθε μέρα για την καλύτερη εκδοχή του. Κι αυτό φυσικά της βγήκε σε καλό αφού όχι μόνο κλείνει... πονηρά το μάτι στο σώμα των ονείρων της αλλά και στον αγαπημένο της Βασίλη Σταθοκωστόπουλο, που την στήριξε και την ενθάρρυνε στην προσπάθειά της να διώξει από πάνω της κάθε περιττό βάρος (δείτε εδώ αρετουσάριστες φωτογραφίες της με μαγιό). “Ο σύντροφός μου φυσικά υπήρξε μεγάλο κίνητρο για μένα. Είναι σημαντικό να σε υποστηρίζει κάποιος. Ωστόσο, η δύναμη είναι μέσα μας”, λέει εκείνη με καμάρι και δεν διστάζει να μας δείξει το σμιλεμένο κορμί της μέσα από καυτά μπικίνι και bodycon φορέματα.

Από τα 72 κιλά στα 61 η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

Μια πανέμορφη γυναίκα, με μεσογειακό ταμπεραμέντο, μόνο skinny δεν μπορούμε να τη φανταστούμε, αντίθετα η πληθωρική της προσωπικότητα “κουμπώνει” τέλεια σε ένα juicy κορμί. Με αυτά τα χαρακτηριστικά η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θυμίζει εύκολα Ναπολιτάνα πρωταγωνίστρια σε ταινία του '70, ζυγίζοντας πέρυσι το καλοκαίρι 72 κιλά. Και πάλι θελκτική ήταν και σαγηνευτική και τραβούσε όλα τα βλέμματα με τις πλούσιες καμπύλες της. Το lockdown όμως ήταν για εκείνη η αφορμή να μπει σε πρόγραμμα και να προσεγγίσει τον πιο fit και wellbeing ευατό της, δίνοντας έμφαση περισσότερο σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

“Η αλλαγή ήρθε μέρα με την ημέρα. Βλέπεις το σώμα σου να καλυτερεύει μέρα με την ημέρα...”. Αυτό ήταν και το κίνητρο, πάνω απ' όλα η υγεία της και... ό,τι ήθελε προκύψει! Και προέκυψε φυσικά αφού καθημερινά έβλεπε τη ζυγαριά της να πέφτει και εκείνη να πεισμώνει ακόμα περισσότερο. Και μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο πέτυχε να χάσει 11 ολόκληρα κιλά και το σημαντικότερο, μόνη της! “Δεν με βοήθησε κανείς όλο αυτό το διάστημα.

Η αλήθεια είναι ότι τώρα συμβουλεύτηκα κάποιον διατροφολόγο για μια τελική σμίλευση. Το σημαντικό είναι ότι έχω χάσει κιλά τρώγοντας. Δεν έχω χάσει μυϊκή μάζα, έχω καταφέρει απώλεια λίπους”, σημειώνει με νόημα και χαμογελάει με ικανοποίηση σε όσους την ρωτούν... τα αυτονόητα!

Το πλάνο της διατροφής της

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • Πρωινό: Smoothie με μπανάνα και ανανά.
  • Δεκατιανό: Μια φρυγανιά με μέλι
  • Μεσημεριανό: Κοτόπουλο, χωρίς την πέτσα με πράσινη σαλάτα και ρύζι.
  • Απογευματινό: 1 ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Βραδινό: 200γρ. κατσικίσιο γιαούρτι και κανέλα και 1 κουταλιά ωμά αμύγδαλα.

ΤΡΙΤΗ

  • Πρωινό: Μούσλι με δημητριακά.
  • Δεκαπανό: Ξηροί καρποί και μέλι.
  • Μεσημεριανό: 1/2 φλιτζάνι βρασμένα όσπρια και πράσινη σαλάτα.
  • Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών.
  • Βραδινό: Δυο καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο.
  • Μεσημεριανό: Δυο μπιφτέκια με ρύζι και πράσινη σαλάτα.
  • Απογευματινό: 1 μπολ με αμύγδαλα.
  • Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με μέλι.

ΠΕΜΠΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με μαρμελάδα.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής
  • Μεσημεριανό: Ψάρι ψητό με ωμά κολοκυθάκια και ρύζι.
  • Απογευματινό: Μπανάνα με ακατέργαστη σοκολάτα.
  • Βραδινό: 1 φλιτζάνι δημητριακά με γάλα και 1 μπανάνα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης.
  • Δεκατιανό: Ένα φρούτο.
  • Μεσημεριανό: Μια μπριζόλα με βραστές πατάτες και πράσινη σαλάτα
  • Απογευματινό: 1 τορτίγια με γουακαμόλε
  • Βραδινό: 1 παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • Πρωινό: Smoothie με αχλάδι, μπανάνα και πορτοκάλi
  • Δεκατιανό: Μια μπάρα δημητριακών
  • Μεσημεριανό: Ψητά λαχανικά με 50γρ. ανθότυρο και ελαιόλαδο και δυο μπιφτέκια.
  • Απογευματινό: Μήλο με κανέλα και μέλι.
  • Βραδινό: Σούπα βελουτέ με κολοκύθα, ντομάτα και πατάτα.

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.
  • Δεκατιανό: Δυο κριτσίνια ολικής άλεσης.
  • Μεσημεριανό: Κοτόπουλο σωτέ με κουρκουμά και κρύα σαλάτα.
  • Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών
  • Βραδινό: Γιαούρτι με μέλι και καρύδια.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Επίπεδη κοιλιά σε χρόνο dt: Τι κάνουν Σκορδά, Καινούργιου, Παπαγεωργίου και Φουρέιρα

Τι είναι η κυστίτιδα; 11 τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης

Share