Τρίτη, 05 Ιουλίου 2022 | Επικοινωνία

Έχει βάση το λεμόνι: Το σπιτικό ρόφημα αποτοξίνωσης που κρατά την Τατιάνα Στεφανίδου σταθερή στα 58 κιλά

Την χαλαρώνει και παράλληλα την "ξεφουσκώνει"

Έχει βάση το λεμόνι: Το σπιτικό ρόφημα αποτοξίνωσης που κρατά την Τατιάνα Στεφανίδου σταθερή στα 58 κιλά
Από Κωνσταντίνα Τσουκαλά

Μπορεί να τρέχει συνεχώς για τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, ωστόσο η Τατιάνα Στεφανίδου πάντα φροντίζει να αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της αλλά και στην περιποίηση της εμφάνισής της.

Η ίδια είναι 52, ωστόσο ζυγίζει μόλις 58 κιλά, βάζοντας κάτω 2αρες με τις αναλογίες του κορμιού της!

To σπιτικό ρόφημα της Τατιάνας Στεφανίδου

Η γνωστή παρουσιάστρια ανά τακτικά διαστήματα μοιράζεται με τις διαδικτυακές της φίλους διάφορα μυστικά ομορφιάς και πριν λίγο καιρό η ίδια είχε αποκαλύψει το σπιτικό ρόφημα που επιλέγει να πίνει, το οποίο είναι χαλαρωτικό, αποτοξίνωσης και έχει βάση το λεμόνι.

Το πίνει πριν κοιμηθεί αλλά και μόλις ξυπνήσει, προκειμένου να ξεκινήσει την ημέρα της με full αποτοξίνωση, ενώ και η Δέσποινα Βανδή έχει μοιραστεί μαζί μας το καθημερινό ρόφημά της.

To σπιτικό ρόφημα της Τατιάνας Στεφανίδου με λεμόνι

To σπιτικό ρόφημα της Τατιάνας Στεφανίδου

Η δίαιτα της Τατιάνας Στεφανίδου

ΠΡΩΙΝΟ:

Δημητριακά ολικής, ξηροί καρποί, φρούτο με κανέλα, γάλα 1,5%, ή 1 τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα, φυσικός χυμός φρούτων με κανέλα. Αλλιώς ένα 1 αυγό βραστό ή τηγανισμένο σε λίγο λάδι, 1 φέτα τυρί γραβιέρα, 1 φέτα γαλοπούλα, 1 φέτα μαύρο ψωμί, φυσικός χυμός φρούτων με κανέλα. Αν δεν σου αρέσει τίποτα από αυτά, επέλεξε 2 φέτες μαύρο ψωμί, ταχίνι με μέλι, 10 αμύγδαλα, κανέλα, γάλα 1,5% ή 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 μερίδα τυρί φέτα, 8-10 μέτριες ελιές, 1 ποτήρι χυμό φρούτων με κρόκο Κοζάνης. Επίσης, καφέ ή πράσινο τσάι.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:

1 χούφτα ξηροί καρποί, 1 ποτήρι χυμός ORAC ή 1 φέτα μαύρο ψωμί, 8-10 μέτριες ελιές, χυμό φρούτων με κρόκο κοζάνης και φύλλα μέντας ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής και 1 ποτήρι 1,5% με κανέλα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:

1 μερίδα κοτόπουλο (ή ψάρι, ή θαλασσινά ή μπριζόλα ή γαλοπούλα ή μπιφτέκια), με λίγο καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής με καλαμπόκι, αλλιώς όσπρια. Αλλιώς οποιοδήποτε λαδερό ή λαχανικά εποχής ωμά/βραστά/ψητά με λίγο λάδι, 8-10 ελιές, 1 φέτα μαύρο ψωμί (όταν το φαγητό δεν περιλαμβάνει άμυλο).

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:

Φρούτο επιλογής, 10 αμύγδαλα, κανέλα ή 1 γιαούρτι 2%, σταφίδες, καρύδια, κανέλα ή ξηροί καρποί με σταφίδες. Αν δεν σαρέσουν αυτά, 1 παστέλι, 10 αμύγδαλα ή 3-4 μπισκότα πτι-μπερ με σοκολάτα, 1 ποτήρι κεφίρ (ή 1 ποτήρι γάλα με 1,5% κανέλα). Επίσης, αν θέλεις, 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 αυγό βραστό, Συνόδευσε τα με Καφέ ή πράσινο τσάι

ΒΡΑΔΙΝΟ:

1 τοστ, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι ή ντάκος με ντοματίνια, λίγο λάδι, τυρί φέτα και κάππαρη ή 1 ομελέτα (2 αυγά και λαχανικά), σαλάτα εποχής με λίγο λάδι ή σαλάτα του σεφ. Αλλιώς, τονοσαλάτα ή σαλάτα εποχής με λίγο σολομό και λίγο λάδι.

***Πριν ακολουθήσετε την οποιαδήποτε δίαιτα ή διατροφή να επικοινωνήσετε με τον διατροφολόγο σας!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Μοιάζει με εξοχικό αλλά είναι το σπίτι τους στην Αθήνα - Εξωτικός με φυτά ο κήπος της Τατιάνας Στεφανίδου

Είχε προκαλέσει χαμό το 2019 και δεν το ξαναείδαμε - Οι βόλτες με το κόκκινο κάμπριο της Στεφανίδου και του Ευαγγελάτου

Share