Έκτακτη ανακοίνωση από την ΔΕΗ

Σας αφορά

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Έκτακτη ανακοίνωση από την ΔΕΗ

Έκτακτη ανακοίνωση από την ΔΕΗ. Ξεκινάει από τη Δευτέρα, 11 Μαΐου, η λειτουργία των υποκαταστημάτων της ΔΕΗ σ’ όλη τη χώρα, με στόχο την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Παράλληλα είναι σε ισχύ είναι το θερινό ωράριο της ΔΕΗ.

Ξεκινάει από τη Δευτέρα, 11 Μαΐου, η λειτουργία των υποκαταστημάτων της ΔΕΗ σ’ όλη τη χώρα, με στόχο την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Παράλληλα, να σας υπενθυμίσουμε ότι σε ισχύ είναι το θερινό ωράριο της ΔΕΗ για το νυχτερινό τιμολόγιο από την Παρασκευή 1η Μαΐου έως και τις 31 Οκτωβρίου με συνεχές ωράριο από 23:00 έως 07:00.

Η επαναλειτουργία θα συνοδεύεται από αυξημένα μέτρα προστασίας, όπως η χρήση μάσκας και η θερμομέτρηση των πελατών. Μέχρι πρότινος, οι πελάτες της ΔΕΗ είχαν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στο πλαίσιο των μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας.

Έτσι, καθ’ όλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατά 80%, τα ηλεκτρονικά αιτήματα ενισχύθηκαν κατά 84%, ενώ το 30% των συνολικών συναλλαγών διενεργήθηκε ηλεκτρονικά. Αντίστοιχα, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 παρατηρήθηκε αύξηση των απαντημένων κλήσεων κατά 45% και επιστροφή 15.000 κλήσεων σε πελάτες μέσω της υπηρεσίας «call back». Δείτε αναλυτικά πότε ξεκινάει το το θερινό ωράριο της ΔΕΔΔΗΕ

Τα καταστήματα της ΔΕΗ από τη Δευτέρα θα λειτουργούν αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων. Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα www.dei.gr και το τηλεφωνικό κέντρο 11770.

Η ΔΕΗ, σε ανακοίνωσή της, τονίζει πως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της και τα στοιχεία της θερμομέτρησης δεν θα καταγράφονται. Παράλληλα, μέσα στα καταστήματα θα υπάρχουν συσκευές απολύμανσης χεριών, ενώ οι υπάλληλοι θα φορούν υποχρεωτικά μάσκες. Το ίδιο συνίσταται και στους πελάτες.

Υπενθυμίζει δε, ότι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:

  • Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
  • Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
  • Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.

Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες:

  • Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00).
  • Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής
  • Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς.
  • Επιλογή υπηρεσίας επιστροφής κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά.
  • Διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.

πηγή: athensmagazine.gr

Έκτακτο ανακοινωθέν από την ΔΕΗ

Έκτακτο ανακοινωθέν έσκασε από την ΔΕΗ. Δείτε αναλυτικά τι ανακοίνωσε ο όμιλος για τους καταναλωτές του, ώστε να βοηθήσει σε αυτήν την δύσκολη περίοδο της πανδημίας.

Η ΔΕΗ, στον βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.

Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο η ΔΕΗ προσφέρει:

  • Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
  • Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
  • €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Συμβουλεύουμε όλους τους καταναλωτές μας να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους.
  • Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Αναλυτικά όλα όσα αναφέρει το έκτακτο ανακοινωθέν από την ΔΕΗ

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι.

Συγκεκριμένα:

  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).
  • Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.
  • Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».
TAGS