Έκτακτο - Κλείνουν καταστήματα H&M λόγω κορωνοϊού! Που;

Η ανακοίνωση

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Έκτακτο - Κλείνουν καταστήματα H&M λόγω κορωνοϊού! Που;

Πριν από λίγα λεπτά έγινε γνωστό πως λόγω του κορωνοϊού κλείνουν αρκετά καταστήματα των H&M σε διάφορες περιοχές! Μάλιστα, βγήκε και επίσημη ανακοίνωση...

Η ανακοίνωση των H&M για τα καταστήματα που κλείνουν λόγω κορωνοϊού

Λουκέτο σε δεκάδες καταστήματα θα βάλει η αλυσίδα H&M. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε η CEO της εταιρείας κάνοντας λόγο για τη μεγαλύτερη περικοπή στα χρονικά της H&M, καθώς η πανδημία προκάλεσε «συσσώρευση» αποθεμάτων.

Ο κολοσσός λιανικού εμπορίου, δήλωσε την Πέμπτη ότι σκοπεύει να κλείσει μόνιμα 250 καταστήματα το 2021, αφού πρώτα βάλει «λουκέτο« σε άλλα πενήντα μέχρι το τέλος του 2020. Το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 5,2%.«Μετά από χρόνια υπερβολικής αποδοχής, καλωσορίζουμε αυτήν την αλλαγή και ενθαρρύνουμε το μέγεθος των περικοπών», έγραψε η Ανίσα Σέρμαν, αναλύτρια στο Sanford C. Bernstein.

Η πρώτη χρονιά στο τιμόνι της διοίκησης της εταιρείας αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από απαιτητική για την Χέλμερσον, καθώς συνέπεσε με την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού και την κατάστασή της βιομηχανίας στις χειρότερες επιχειρηματικές της συνθήκες εδώ και δεκαετίες. Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Καρλ-Γιόχαν Πέρσον απέτυχε να μειώσει το στοκ των εμπορευμάτων τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Η εταιρεία έχει μπει σε διαδικασία διαπραγμάτευσης των ενοικίων για τα καταστήματά της, στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος. Οι συμβάσεις μίσθωσης της H&M είναι δομημένες έτσι ώστε ο λιανοπωλητής να μπορεί να διαπραγματευτεί εκ νέου ή να τερματίσει το ένα τέταρτο των μισθωμάτων οποιοδήποτα χρονιά.

Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 20 χρόνια που η H&M προχωρά σε μειώσεις καταστημάτων. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες ο αριθμός τους αυξήθηκε από 600 σε περίπου 5.000.

Τα προ φόρων κέρδη του τρίτου τριμήνου ανήλθαν σε 2,3 δισεκατομμύρια κορώνες, υψηλότερα από τα 2 δισεκατομμύρια κορώνες του προηγούμενου μήνα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν, με τα έσοδα να μειώνονται μόνο κατά 5% τον Σεπτέμβριο, τον πρώτο μήνα του τέταρτου τριμήνου.

Οι μετοχές της H&M, που απασχολεί περίπου 180.000 άτομα, μειώθηκαν κατά 20% φέτος.

Να υπενθυμίσουμε πως έκλεισε και κατάστημα Lidl στην Ελλάδα λόγω κρούσματος κορωνοϊού. Δείτε εδώ σε ποια περιοχή.

Μόλις έγινε γνωστό για τα H&M - Αφορά άμεσα τους πελάτες της

Συνδυάζοντας λαμπερά και τολμηρά κομμάτια, η συλλογή Studio AW20 της H&M, η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο hm.com από τις 24 Σεπτεμβρίου, μας δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε και να εκφραστούμε μέσα από το ντύσιμό μας. Mε disco, punk και rock ‘n roll αναφορές, η κολεξιόν “Εκλεπτυσμένη επαναστάτρια” είναι ο τέλειος συνδυασμός θηλυκών και ανδρόγυνων ρούχων. Η έμπνευση για τη συλλογή προήλθε από την gender-fluid αισθητική του David Bowie, η οποία αντικατοπτρίζεται σε ορισμένα βασικά κομμάτια της συλλογής και από την θαρραλέα συγγραφέα του 19ου αιώνα Violet Paget, με το εξωστρεφές στυλ.

Τα must-haves της σεζόν περιλαμβάνουν ένα μεσάτο κοστούμι με flare παντελόνι σε φωτεινό μπλε, ένα γκρι παλτό από ανακυκλωμένο μαλλί, μπλούζες με βολάν από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και προσεκτικά επιλεγμένα αξεσουάρ που δίνουν ένα λαμπερό φινίρισμα σε όλες τις εμφανίσεις. Διαχρονικά κομμάτια που θα κρατήσεις για χρόνια στη ντουλάπα σου αλλά με ένα φρέσκο twist.

Δίπλα στους Bowie και Paget, οι πρωταγωνιστές της συλλογής όπως oι Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors και Mia Kong αλλά και οι δικοί μας Τόνια Σωτηροπούλου και Δημήτρης Μοθωναίος διαμορφώνουν ενεργά την καμπάνια της συλλογής από τη δική τους σκοπιά. Οι δύο Έλληνες ηθοποιοί ταιριάζουν άλλωστε απόλυτα με τη φιλοσοφία της, αφού δεν φοβούνται να προκαλέσουν το κατεστημένο και διαθέτουν τολμηρό στυλ και στάση ζωής.

H Tόνια και ο Δημήτρης πόζαραν στο φακό του Γιώργου Καπλανίδη, φορώντας παρόμοια outfits, προσθέτοντας όμως ο καθένας τη δική του προσωπική σφραγίδα.

Οι εντυπωσιακές αναλογίες, οι πρωτότυποι συνδυασμοί χρωμάτων και τα ευφάνταστα μοτίβα χαρακτηρίζουν τη συλλογή H&M Studio για αυτή τη σεζόν ενώ το μεγαλύτερο πλεονέκτημά της (εκτός από τα ανακυκλωμένα υλικά και τις εκπληκτικές σιλουέτες), είναι το γεγονός ότι αποτελείται μόνο από “διπλά” κομμάτια, δηλαδή κάθε στυλ της “Εκλεπτυσμένης επαναστάτριας” μπορεί να συνδυαστεί εύκολα με τα υπόλοιπα έτσι ώστε όλα μαζί να λειτουργούν και να σετάρονται μεταξύ τους χωρίς υπερβολική σκέψη.

Αυτή η χρονιά είναι ήδη αρκετά δύσκολη, έτσι για το ντύσιμό μας, θέλουμε συναρπαστικές επιλογές χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και η συλλογή Studio AW20 της H&M μας προσφέρει ακριβώς αυτό.

Η χρωματική παλέτα

Η γκάμα των χρωμάτων κυμαίνεται από το ζωντανό μπλε και το πράσινο έως τις αποχρώσεις του ροζ. Τα πολύχρωμα μαρμάρινα μοτίβα αποδεικνύονται εξαιρετικά ελκυστικά, ενώ μερικές glittery πινελιές ανεβάζουν την ένταση.

Τα υλικά

Το ανακυκλωμένο μαλλί, το λαμπερό lurex και το δέρμα συναντώνται στα πιο ενδιαφέροντα σύνολα της σεζόν.

Οι λεπτομέρειες

Οι αστραφτερές ίνες και τα λαμπερά υλικά σε ρούχα και αξεσουάρ παρέχουν μια δόση πολυτέλειας, ενώ οι καθαρές γραμμές και τα βασικά κομμάτια υψηλής ποιότητας δημιουργούν ένα κομψό αντίβαρο. Όλα τα κομμάτια προορίζονται για να συνδυαστούν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο, δυναμικό στυλ.

Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης (this is not another agency)

Μακιγιάζ: Σοφία Σαρηγιαννίδου (this is not another agency)

Χτένισμα: Χρύσανθος Σμυρναίος (Beehive artists)

Video: Κώστας Ντεκουμές