«Ουρές» στον Σκλαβενίτη μετά την είδηση που κυκλοφόρησε

Τι συνέβη;

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
«Ουρές» στον Σκλαβενίτη μετά την είδηση που κυκλοφόρησε

Εδώ και μερικές ώρες, έχει κυκλοφορήσει μία πραγματικά πολύ ευχάριστη είδηση για τη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Σκλαβενίτης. Από την πρώτη στιγμή που έγινε η ανακοίνωση των σούπερ μάρκετ, έχουν δημιουργηθεί «ουρές» από τους πελάτες.

Ενισχυμένες επιδόσεις πέτυχε ο Όμιλος Σκλαβενίτης και η ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ το 2019, χρονιά κατά την οποία ολοκληρώθηκε το πλάνο ανακαίνισης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.

Σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών έφθασε τα 3,28 δισ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 4,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 60,2 εκατ. Ευρώ το 2018.

Η αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου και της ΕΥΣ, αναμένεται ότι θα ενισχυθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Στα προσεχή σχέδια της Σκλαβενίτης προτεραιότητα αποτελεί η online παρουσία, η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω μέχρι το τέλος του 2020 με το λανσάρισμα του sklavenitis.gr και την ενίσχυση των διαθέσιμων υποδομών που θα υποστηρίξουν την βέλτιστη λειτουργία του.

Επίσης τα επόμενα χρόνια η ΕΥΣ θα εστιάσει στην ενίσχυση όχι μόνο των μεγεθών της, αλλά πρωτίστως στην παροχή νέων υπηρεσιών και στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της. Δείτε εδώ και ένα βίντεο ντοκουμέντο από κατάστημα του Σκλαβενίτη στο οποίο εργαζόμενοι βγαίνουν έξω ουρλιάζοντας.

Σκλαβενίτης ανακοίνωση

Με αυτή την είδηση που κυκλοφόρησε δημιουργήθηκαν «ουρές» στα καταστήματα Σκλαβενίτη

Το 2020 αποτελεί για τον κλάδο του λιανεμπορίου μια ιδιαίτερη χρονιά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ειδικά το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου, εν μέσω ισχύος των μέτρων ασφαλείας, παρατηρήθηκε αυξημένη κατανάλωση σε είδη διατροφής και οικιακής χρήσης, ωστόσο ταυτόχρονα ασκήθηκαν σημαντικές πιέσεις στην αγορά που επηρέασαν τα λειτουργικά έξοδα των καταστημάτων και αλυσίδων λιανικής.

Σε αυτές τις πιέσεις του κλάδου, είναι απαραίτητο να σημειωθεί η υπεράνθρωπη προσπάθεια που κατέβαλλε όλο το ανθρώπινο δυναμικό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, όντας καθημερινά στην πρώτη γραμμή.

Ειδικά η Σκλαβενίτης, κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώνει σταθερά διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Η δυναμική αυτή απόδοση υποστηρίζεται από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων και πρωτοβουλιών και συνοδεύεται από ισχυρές επενδύσεις.

Συγκεκριμένα:

  • Τους πρώτους μήνες του 2020, πραγματοποιήθηκε η είσοδος της εταιρείας στο ψηφιακό λιανεμπόριο, μέσω της επένδυσης στο caremarket.gr, η αναβάθμιση του οποίου βρίσκεται σε εξέλιξη και εντός του έτους θα ενσωματωθεί πλήρως στο brand Σκλαβενίτης.
  • Ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την πλατφόρμα online παραγγελιών efood που αποτέλεσε τη σημαντικότερη διαδικτυακή επιλογή των καταναλωτών για άμεση προμήθεια βασικών αγαθών, στη διάρκεια της καραντίνας.
  • Δημιουργήθηκε το δεύτερο υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, μια σημαντική επένδυση με στόχο την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των online παραγγελιών.
  • Η Εταιρεία προχώρησε σε 1.500 προσλήψεις, με στόχο την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αντιμετώπιση της αυξημένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
  • Συνεχίστηκε απρόσκοπτα το νέο πλάνο ανακαινίσεων των καταστημάτων της εταιρείας και της επένδυσης σε τεχνολογικές υποδομές για τον εκσυγχρονισμό των εσωτερικών διαδικασιών της.
  • Σημειώνεται επίσης πως στις ειδικές συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, η Σκλαβενίτης στάθηκε δίπλα στους εργαζόμενους της, προχωρώντας στην καταβολή έκτακτης παροχής ύψους 5 εκατ. ευρώ, επιβραβεύοντας την αφοσίωση τους και την σπουδαία προσπάθειά τους, ενώ λειτούργησε ως πρότυπο σε επίπεδο λήψης μέτρων ασφαλείας.

Πηγή: athensmagazine.gr

Νέα συνεργασία για τον Σκλαβενίτη - Οι πελάτες του θα πάθουν πλάκα

Νέο μεγάλο άνοιγμα που προκαλεί σεισμό πραγματοποιεί η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ «Σκλαβενίτης». Η εταιρεία επεκτείνει τη βιομηχανικής της δραστηριότητα στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».

Η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ προχώρησε πριν μερικά χρόνια στη σύσταση νέας εταιρείας με αντικείμενο την εμπορία, επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία κάθε είδους κρέατος. Πιο συγκεκριμένα, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της τάξεως των 100.000 ευρώ ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο 2016 η Meat House, με έδρα το Περιστέρι, ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους πραγματοποιήθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 600.000 ευρώ. Ως εκ τούτου το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 700.000 ευρώ διαιρούμενο σε 700.000 μετοχές ονομαστικής αξίας ενός ευρώ έκαστη.

Το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της νέας θυγατρικής απαρτίζεται από τρία μέλη, με καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου να εκτελεί ο κ. Στέφανος Ξηράκης, ενώ η θητεία του έχει οριστεί στα πέντε έτη. Στην πρώτη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31/12/2016, η Meat House εμφάνισε κύκλο εργασιών 2,6 εκατ. ευρώ (περιλαμβάνοντας πωλήσεις προϊόντων κρέατος, λοιπών αποθεμάτων και παροχή υπηρεσιών).

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Δείτε εδώ τις σούπερ προσφορές που έχει αυτή την εβδομάδα ο Σκλαβενίτης!