Η τελευταία ανακοίνωση της Jumbo - Δυσαρεστημένοι οι πελάτες

Τι συμβαίνει

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Η τελευταία ανακοίνωση της Jumbo - Δυσαρεστημένοι οι πελάτες

Πριν από λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως ο Απόστολος Βακάκης αποφάσισε να καταργήσει για λίγο την λειτουργεία του site της Jumbo καθώς οι παραγγελίες ήταν αρκετές και λάγκαρε όλο το σύστημα! Τώρα που το διαδικτυακό κατάστημα έχει επανέλθει φρόντισαν να αναρτήσουν μια επίσημη ανακοίνωση, η οποία η αλήθεια είναι δυσαρέστησε το καταναλωτικό κοινό.

Η ανακοίνωση της Jumbo

"Αγαπητοί μας πελάτες θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όλα τα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ JUMBO θα είναι κλειστά μέχρι νεοτέρας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo λειτουργεί κανονικά στην Ελλάδα. Λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών υπάρχουν καθυστερήσεις. Μπορείτε να δείτε την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας, με την εισαγωγή του ΤΚ της περιοχής σας κατά την ολοκλήρωση στο καλάθι σας."

Jumbo ανακοίνωση

Όπως καταλαβαίνετε πολλοί είναι αυτοί που στεναχωρήθηκαν ξέροντας πως υπάρχει πιθανότητα τα πράγματα που παρήγγειλαν για την περίοδο των Χριστουγέννων να μην φτάσουν έγκαιρα στα σπίτια τους! Δεν πειράζει, όμως... Και του χρόνου!

Δυσάρεστη είδηση για τα αγαπημένα Jumbo λίγο πριν τα Χριστούγεννα

Ο Νοέμβριος 2020 επηρεάστηκε από το δεύτερο κύμα της πανδημίας που επέφερε το κλείσιμο του συνόλου των καταστημάτων Jumbo στην Ελλάδα και των τριών από τα πέντε καταστήματα στην Κύπρο, σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωση, λίγο πριν τον μήνα των Χριστουγέννων.

Οι επιβολή των αυστηρών περιορισμών οδήγησε τις πωλήσεις για το μήνα Νοέμβριο 2020, να καταγράψουν μείωση κατά -35% περίπου διευρύνοντας τις συνολικές απώλειες για το 11μηνο στο -10,7% περίπου.

Από της 30 Νοεμβρίου 2020, ξεκίνησε η πλήρης και κανονική λειτουργία των 5 καταστημάτων του Ομίλου, στην Κύπρο ενώ το σύνολο των καταστημάτων στη Ρουμανία και τα 8 από τα 9 στη Βουλγαρία συνεχίζουν να λειτουργούν.

Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά, εν αναμονή των αποφάσεων για την επανέναρξη της λειτουργίας του λιανεμπορίου στην Ελλάδα.

Ανακεφαλαιώνοντας τη μέχρι τώρα πορεία του 2020:

  • Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.
  • Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
  • Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.
  • Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
  • Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό.
  • Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
  • Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
  • Ο Σεπτέμβριος 2020 και ο Οκτώβριος κατέγραψαν και πάλι θετικό πρόσημο με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο JumboΜΠΕΛΑ -0,40% κατά +1,2% περίπου και +12,7% αντίστοιχα.
  • Ο Νοέμβριος 2020 με το δίκτυο των καταστημάτων στην Ελλάδα να είναι κλειστό και στην Κύπρο να είναι κλειστά τα 3 από τα 5 καταστήματα, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων κατά -35% περίπου διευρύνοντας τις συνολικές απώλειες για το 11μηνο στο -10,7% από -7% κατά το δεκάμηνο του 2020.
  • Σε καμία άλλη χώρα -από αυτές στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος JUMBO, δεν ισχύουν πλέον απαγορευτικά στη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων.