Δυσάρεστη ανακοίνωση από την εταιρεία κούριερ, Speedex

Όσοι περίμεναν δέματα, κρίμα...

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Δυσάρεστη ανακοίνωση από την εταιρεία κούριερ, Speedex

Μία-μία οι εταιρίες κούριερ εκδίδουν ανακοινώσεις με τις οποίες γνωστοποιούν στο κοινό τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, με την Speedex να είναι η τελευταία που παίρνει την σκυτάλη από την Γενική Ταχυδρομική - δείτε εδώ την ανακοίνωση αυτής - και την ACS.

Όπως αναφέρει στην ενημέρωσή της, ο μέσος χρόνος διακίνησης των δεμάτων μπορεί να φτάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ όπως τονίζεται στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, ο χρόνος μπορεί να είναι μεγαλύτερος.

Η ανακοίνωση της Speedex

Αγαπητοί πελάτες,

Αρχικά, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας για τη διαφύλαξη τόσο της δικής σας υγείας όσο και αυτής των εργαζομένων μας αλλά και να σας ευχαριστήσουμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη.

Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, και ιδιαίτερα κατά την ισχύ των περιοριστικών μέτρων (lockdown), βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση των αποστολών.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης και δεδομένων των συνθηκών, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα, παρά την πρωτοφανή αύξηση του διακινούμενου όγκου εξαιτίας των σε ισχύ μέτρων συνδυαστικά με την εορταστική περίοδο. Λυπούμαστε για την πιθανή αναμονή και δεσμευόμαστε να σας κρατάμε ενήμερους για οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.

Παράπονα για την Speedex

Την προηγούμενη Πέμπτη 26 Νοεμβρίου πραγματοποίησα μια αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα το Μεσολόγι (έτυχε), την ίδια μέρα έλαβα από τους ίδιους email που επιβεβαίωνε την παραγγελία μου και με ενημέρωνε με τον αριθμό αποστολής που θα διεκπεραιώσει η εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex Courrier (τυχαίο και αυτό).

Πράγματι, όπως φαίνεται και από το σύστημα Track & Trace της Speedex η αποστολή μου της παραδόθηκε από το κατάστημα που πραγματοποίησα την αγορά, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου και την επόμενη μέρα Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αφού πέρασε από το κέντρο διανομής στην Αθήνα, κατέλειξε στο σταθμό που εξυπηρετεί την περιοχή μου και συγκεκριμένα στο κατάστημα Speedex της Καλλιθέας (εδώ στην Αθήνα).

Από εκείνη την ημέρα και έως σήμερα Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020, η παραγγελία μου βρίσκεται στο κατάστημα της Καλλιθέας. Βρίσκεται δηλαδή στο συγκεκεμένο κατάστημα “κολλημένη” εδώ και 7 μέρες.

Αναγνωρίζω τον τεράστιο όγκο αποστολών που έχει να διεκπεραιώσει όχι μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφορών αλλά και όλες οι υπόλοιπες, πρόσφατο παράδειγμα η απόφαση της Γενικής Ταχυδρομικής να σταματήσει να δέχεται αποστολές μέχρι τη Δευτέρα για να μπορέσει να παραδώσει όσες ήδη έχει συγκεντρώσει.

Σήμερα αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο απευθείας στο κατάστημα Speedex που βρίσκεται εδώ και 7 μέρες το δέμα μου. Αν και φοβόμουν ότι θα περιμένω για ώρα στην αναμονή, τελικά μέσα σε 2-3 λεπτά μίλησα με την υπάλληλο η οποία όταν την έδωσα τον αριθμό αποστολής μου απάντησε χαρακτηριστικα, “Η αποστολή σας είναι σε παλέτα που δεν έχει ξεφορτωθεί” και μου ζήτησε ένα αριθμό τηλεφώνου για να με ειδοποιήσει όταν θα έχει νέα.

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη δική μου εμπειρία με μια από τις εταιρείες ταχυμεταφορών. Υπάρχει ακόμα μια σε εξέλιξη με παραγγελία που περιμένω από ACS. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελια έγινε το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και από την Δευτέρα 29 Νοεμβρίου το δέμα μου βρίσκεται στο κατάστημα της περιοχής μου “κολλημένο” επίσης. Αν καταφέρω να επικοινωνήσε με ACS θα επανέλθω με το τι έμαθα.

Πηγή: https://techblog.gr/