Άδωνης Γεωργιάδης - lockdown: Κλειστά τα καταστήματα μανικιούρ - πεντικιούρ

Όλες οι πληροφορίες

Αρθρογράφος: Ιωάννα Πολυχρόνη
Ιωάννα Πολυχρόνη
Youweekly Editor
Άδωνης Γεωργιάδης - lockdown: Κλειστά τα καταστήματα μανικιούρ - πεντικιούρ

«Δεν θέλω να υποκριθώ ότι με το click away θα ισορροπήσει τον τζίρο του ένας επιχειρηματίας που είχε προσδοκία από τις γιορτές. Γνωρίζω ότι η παράδοση εξ’ αποστάσεως δεν θα λύσει τον εορταστικό τζίρο», είπε ο υπουργός για τα νέα μέτρα κατά του lockdown.

Ερωτηθείς αν ένα μαγαζί βγαίνει από την αναστολή της λειτουργίας τους είπε πως η απάντηση είναι όχι. Είπε ακόμα ότι δεν υπάρχει περιορισμός για τους εργαζόμενους που μπορούν να απασχοληθούν και πως όποιος θα εργάζεται θα βγαίνει από την αναστολή.

Διευκρινίσεις για το click away και για συγκεκριμένους τομείς της αγοράς έδωσε μιλώντας στο Live News και τον Νίκο Ευαγγελάτο ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.

Για το πως θα γίνονται οι πληρωμές είπε ότι δεν θα επιτραπούν τα μετρητά και θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά. Ο κ.Γεωργιάδης είπε ότι τα κομμωτήρια θα λειτουργούν μόνο για κόμμωση και όχι για νύχια και πως τα καταστήματα περιποίησης νυχιών δεν θα ανοίξουν. Δείτε εδώ όλα τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πέτσας!

Απαντώντας σε τοποθετήσεις ότι με τις αποφάσεις της κυβέρνησης θα ωφεληθούν οι μεγάλοι και θα καταστραφούν οι μικροί, ο υπουργός ανέφερε: «Ο λόγος που επιτράπηκαν οι τηλεφωνικές παραγγελίες και η χρήση του P.O.S έξω από τα κατάστηματα είναι για να βοηθήσουμε τη μικρή επιχειρήση που δεν έχει οργανωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα».

Επίσης είπε: «Δεν μπορεί κάποιος να περάσει από το μαγαζί και να διαλέξει ένα ρούχο. Δεν είναι αυτή η διαδικασία που έχουμε θεσμοθετήσει». Δεν ανοίξαμε τη λιανική πώληση, εξαιτίας του φόβου ότι τα καταστήματα δεν θα τηρούν τα μέτρα και για την εικόνα του συνωστισμού στους δρόμους, εξήγησε.

Lockdown: Ο απόλυτος πανικός στα κομμωτήρια στη Θεσσαλονίκη - «Μάχη» για τα ραντεβού

«Βομβαρδισμό» τηλεφωνημάτων δέχονται τα κομμωτήρια της Θεσσαλονίκης από πελάτες που επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού για την περιποίηση των μαλλιών τους μετά τις ανακοινώσεις του Στέλιου Πέτσα για άνοιγμα των καταστημάτων του κλάδου την προσεχή Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου.

«Γίνεται πανικός με τα ραντεβού. Τουλάχιστον εγώ χωρίς να έχω προλάβει να απαντήσω στα μισά τηλέφωνα θα έχω 10 μέρες εντατικής δουλειάς, ενώ πολλές επιχειρήσεις προκειμένου να ανταπεξέλθουν στον όγκο εργασίας θα δουλέψουν αρκετές υπερωρίες», ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου Κομμωτών και Κουρείων Θεσσαλονίκης Παύλος Κολοβός στο thesstoday.gr επισημαίνοντας ότι: «μακάρι να ανοίγαμε από το Σαββατοκύριακο, έχουμε αργήσει πάρα πολύ».

«Καταστραφήκαμε αν ξανακλείσουμε»

Σημαντικό για τους πελάτες που επιθυμούν να περιποιηθούν την κόμμωσή τους είτε με κούρεμα, είτε με βάψιμο μαλλιών, είναι να γνωρίζουν και να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας που όρισε η κυβέρνηση: αποκλειστικά με ραντεβού και αποστολή SMS στο 13033 με κωδικό «2» και τηρώντας αυστηρά όλα τα υγειονομικά μέτρα. «Ήμασταν 45 μέρες κλειστά, χάσαμε πολλά χρήματα» τόνισε ο κ. Κολοβός, εκφράζοντας την ανησυχία του ότι ένα 20% των κομμωτηρίων λόγω της οικονομικής καταστροφής από το lockdown θα κλείσει οριστικά μετά τις γιορτές.

Προκειμένου να μην επέλθει νέο κλείσιμο στις επιχειρήσεις του κλάδου, ο πρόεδρος του Σωματείου Κουρέων Κομμωτών Θεσσαλονίκης ζητά από τους ιδιοκτήτες να τηρήσουν και εκείνοι τα υγειονομικά πρωτόκολλα, να μην προκαλείται συνωστισμός εντός των μαγαζιών διότι σε περίπτωση ενός ακόμη λουκέτου, «καταστραφήκαμε. “Τελειώσαμε” αν ξανακλείσουμε, γι’αυτό κι εμείς δεν πρέπει να δώσουμε κανένα δικαίωμα», πρόσθεσε.

«Γίνεται μάχη για ένα ραντεβού»

Στον απόηχο των ανακοινώσεων του Στέλιου Πέτσα για άνοιγμα των κομμωτηρίων, αρκετοί Θεσσαλονικείς έσπευσαν να κλείσουν τηλεφωνικά ραντεβού με τους κομμωτές τους προκειμένου ο νέος χρόνος να τους βρει περιποιημένους.

«Γίνεται μάχη», δήλωσε στο ThessToday.gr ο ιδιοκτήτης κουρείου στη Δελφών Γιάννης Κωττούλας, προσθέτοντας ότι μόνο από τα μηνύματα που δέχεται έχει κλεισμένη όλη την εβδομάδα, εκτιμώντας παράλληλα ότι τα ραντεβού θα φτάσουν μέχρι τις 21 του μηνός και μετά.

«Έχω κάνει εκτροπή το τηλέφωνο του μαγαζιού στο κινητό μου προκειμένου να ανταπεξέλθω στα ραντεβού που ζητούν οι πελάτες», τόνισε ο κ. Κωτούλας, ενώ ίδια εικόνα παρουσιάζεται και στο κομμωτήριο του Γιάννη Αφεντουλίδη στην Αγίας Σοφίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

«Εδώ και τρεις ώρες το τηλέφωνο χτυπά ασταμάτητα από πελάτες που θέλουν να κουρευτούν. Το περίεργο είναι ότι τηλεφωνούν και άτομα που ήταν εκτός του πελατολογίου μας, ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή: iefimerida.gr