Κορωνοϊός: Τι ψώνισαν οι Έλληνες στο lockdown μέσω διαδικτύου

Μεγάλη έρευνα!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Κορωνοϊός: Τι ψώνισαν οι Έλληνες στο lockdown μέσω διαδικτύου

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο περιοριστικών μέτρων στην κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα, οι ανατροπές που προκάλεσε η πανδημία και στις καταναλωτικές συνήθειες θεωρούνται εν πολλοίς μη αναστρέψιμες.

Χαρακτηριστική- ίσως η πιο χαρακτηριστική- είναι η στροφή στο ηλεκτρονικό κανάλι αγορών κι όπως προκύπτει από έρευνες, η ενίσχυση του e- commerce επιβάλλει στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο συναλλαγών, που δεν μπορεί να αγνοηθεί ούτε από τις πολύ μικρές επιχειρήσεις.

Με τις επιπτώσεις να είναι ορατές και σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας της μόδας, το GLAMI σκιαγραφεί τον Έλληνα καταναλωτή. Πως αντέδρασε στο lockdown; Τι φόρεσε περισσότερο, τι επίλεξε και πως αποτιμά την online εμπειρία του που για κάποιους ήταν και η πρώτη φορά; Τι σημαίνει «επιστροφή στην κανονικότητα» σε σχέση με την εμπειρία αγορών;

Δείτε εδώ την λίστα.