"Η Επιχείρησή μας..." - Η τελευταία ανακοίνωση των αγαπημένων σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Στο επίσημο site τους

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα

Δεν είναι η πρώτη φορά που η αγαπημένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης, προβαίνει σε μια τέτοια ανακοίνωση. Πριν από λίγες ημέρες είχε συμβεί για άλλο λόγο βέβαια (δείτε εδώ αναλυτικά).

Την Παρασκευή 26/11 δημοσιεύθηκε στο επίσημο site, sklavenitis.gr, μια ανάρτηση - η οποία είναι και η τελευταία μέχρι σήμερα Δευτέρα 29/11, που αναφέρει πως για ακόμα μια φορά η επωνυμία των σούπερ μάρκετ χρησιμοποιείται παράνομα με σκοπό να παραπλανήσει και να αποσπάσει χρήματα και προσωπικά στοιχεία από ανυποψίαστους ανθρώπους.

Η ανακοίνωση του Σκλαβενίτη

Το τελευταίο διάστημα έχουν εντοπιστεί ιστοσελίδες, οι οποίες χρησιμοποιούν παρανόμως την επωνυμία και το λογότυπο της Επιχείρησής μας, αναρτώντας παραπλανητικά ηλεκτρονικά φυλλάδια προσφορών.

Η Επιχείρησή μας ουδέποτε έχει δημιουργήσει φυλλάδια προσφορών και συστήνει στους καταναλωτές να ενημερώνονται για τις ισχύουσες προσφορές προϊόντων μέσω του eMarket μας.

Ανοίγει το πρώτο dark store του Σκλαβενίτη στην Κάτω Κηφισιά

Όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr, ο Σκλαβενίτης έχει αγοράσει ακίνητο στην Κάτω Κηφισιά, όπου θα δημιουργηθεί το δεύτερο dark store της, για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των e-πωλήσεών της στην Αττική, ενώ αναζητά έναν ακόμη χώρο στα Νότια Προάστια.

Στη Θεσσαλονίκη, όπου το e-shop της αλυσίδας με βάση τον αρχικό σχεδιασμό θα ήταν έτοιμο να λειτουργήσει το περασμένο καλοκαίρι, θα ανεβάσει ταμπέλα μέχρι το τέλος του μήνα, αναφέρουν οι ίδιες πηγές στο Euro2day.gr.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τις περιοχές της Πάτρας και της Λάρισας πραγματοποιούνται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας, στα οποία αναπτύχθηκαν οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη των νέων υπηρεσιών (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Μοντέλο εξυπηρέτησης των e-παραγγελιών της το οποίο θα ακολουθήσει και σε άλλες πόλεις της χώρας στις οποίες σκοπεύει να κάνει πρεμιέρα μέχρι το τέλος του έτους.

Σκλαβενίτης dark stores

Σχετικά με την ανάπτυξη του φυσικού της δικτύου, τη φετινή χρονιά το πλάνο προέβλεπε τη δημιουργία 7 νέων καταστημάτων -δύο εκ των οποίων αφορούσαν μετεγκατάσταση σε νέο μεγαλύτερο χώρο- και ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Συνολικά οι επενδύσεις τη φετινή χρονιά αγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με ενδεχόμενη «είσοδο» με κατάστημα Σκλαβενίτης στην επένδυση στο Ελληνικό, οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο Euro2day.gr πως δεν έχουν γίνει, μέχρι στιγμής, συζητήσεις με τη Lamda.