Μαθεύτηκε πριν από μερικές ώρες - Φόβος στην ελληνική αγορά με τον Σκλαβενίτη

Η έρευνα που έφερε πολλά χαμόγελα στην αλυσίδα... αλλά όχι στους ανταγωνιστές

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Μαθεύτηκε πριν από μερικές ώρες - Φόβος στην ελληνική αγορά με τον Σκλαβενίτη

Κυρίαρχο σούπερ μάρκετ φαίνεται πως είναι ο Σκλαβενίτης, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία LongLust, για την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές μέσα από την αγοραστική τους εμπειρία. Οι καταναλωτές αξιολόγησαν θετικά την αλυσίδα που φέρνει τεράστιες αλλαγές από τον επόμενο μήνα.

Η έρευνα για τον Σκλαβενίτη που έσπειρε τον φόβο στα ανταγωνιστικά σούπερ μάρκετ

Όπως ανέφερε ο ιδρυτής της LongLust, Βαγγέλης Σκούρας για τον ηγέτη της αγοράς οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους επιλέγεται είναι ότι

  • Έχει ποικιλία προϊόντων (62%),
  • Βρίσκω εύκολα αυτό που θέλω (60%),
  • Έχει καλές προσφορές (59%) και
  • Έχει καλή σχέση τιμής-ποιότητας (57%).

Εκεί που, αναμενόμενα, υστερεί είναι στο ότι «Έχει καλό πρόγραμμα ανταπόδοσης, συγκέντρωση πόντων» κτλ. (6%, -14% σε σχέση με το μέσο όρο) εφόσον δεν προσφέρει τέτοιο πρόγραμμα ο Σκλαβενίτης. Οι «Καλές προσφορές» όμως και η «Καλή σχέση τιμής-ποιότητας» που τον χαρακτηρίζουν φαίνεται ότι ισορροπούν την απουσία συγκέντρωσης πόντων που άλλες αλυσίδες εφαρμόζουν.

Ο πελάτες του τον επιλέγουν συγκριτικά περισσότερο από τον ανταγωνισμό για την

  • Ποιότητα των προϊόντων του (+19% έναντι του μέσου όρου),
  • το Φιλικό προσωπικό (+16%),
  • τη Γρήγορη εξυπηρέτηση (+10%) και
  • την Αίσθηση της Υγειονομικής ασφάλειας (+7%).

Μάλιστα η «Γρήγορη εξυπηρέτηση» αξιολογείται ακόμα πιο θετικά από τους πελάτες για τους οποίους ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη και κύρια αλυσίδα αγορών, +14

Αύξηση 3% στους μισθούς - Πόσα παίρνουν οι εργαζόμενοι στον Σκλαβενίτη

Από το 2017 έως το 2020, η εταιρεία Σκλαβενίτης έχει προβεί στην δημιουργία 6.000 νέων θέσεων εργασίας αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων στους 27.000 ενώ ταυτόχρονα οι επενδύσεις στο ίδιο διάστημα ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ και επικεντρώθηκαν, μεταξύ άλλων, στην ανακαίνιση άνω των 300 καταστημάτων, στη δημιουργία 5 νέων καταστημάτων, στην ανάπτυξη νέων τμημάτων στα υπερμάρκετ, αλλά και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, μέσω της εισόδου της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το δίκτυο του Ομίλου Σκλαβενίτης απαρτίζεται από τις εταιρείες Ε.Υ.Σ. (430 καταστήματα), Σκλαβενίτης Κύπρου (18 καταστήματα), Χαλκιαδάκης (39 καταστήματα) και The Mart (13 καταστήματα).

Ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του ομίλου ήταν διαχρονικά οι εργαζόμενοι σε αυτόν. Μάλιστα, τον Σεπτέμβριο έπεσαν οι υπογραφές στην νέα Επιχειρησιακή Σύμβαση Εργασίας η οποία περιλαμβάνει αύξηση μισθού 3% για εργαζόμενους με αποδοχές έως και... διαβάστε την συνέχεια στο Athensmagazine.gr